Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Love in a world clasic

28. 08. 2003
4
0
1997
Autor
Semeno

Hej, duníš planými nadějemi

větev tvého nebe kouše přátelství

 

Jsi rozumnou cestou

s davy na bedrech

kouzlíš euforická tornáda

zapaluješ pouště.

 

Čím sis zasloužila

lidskou pokoru a úctu

když náležíš smrti,

co živí tě?


guy
20. 08. 2004
Dát tip
je dobrá

Semeno
03. 09. 2003
Dát tip
Kouše, je jedno, že ne vždycky, ..vyjímka potvrzuje pravidlo.. Znáš odpověď, já se ptám.

Semeno
01. 09. 2003
Dát tip
Fúj Hnúj!

StvN
01. 09. 2003
Dát tip
Mruf.

turandot
01. 09. 2003
Dát tip
Hele, nekouše přátelství, láska přece nekouše přátelství! Co teda kouše, co jí žere? Žere šílenství těch nakaženejch? Jejich horečky a smutky? A víru? A možná právě tu pokoru a úctu? Seš polemik, a mám z toho strach, protože neznám odpověď.

StvN
31. 08. 2003
Dát tip
Moc hezký.

m11
29. 08. 2003
Dát tip
t

Kalim
26. 08. 2003
Dát tip
víš, sympatický je, že se nestaráš o politiku a všechna díla sem naskládáš v jednom dni, takže nejsou v novém seznamu hoj, ti Láska náleží smrti...?... 'si nějaké smutné, Semínko? anebo jsem spíš smutnej já, že jo? abych to řek tahle: jak jsem to pochopil, je to hnusný, dávat mi to číst!

Kalim
26. 08. 2003
Dát tip
no, tak jsem se splet!! ale je to divny, kritika je tady o dva dny dřív, než dílo :)

Semeno
26. 08. 2003
Dát tip
Jo to je divný, ale děje se to tak, pokud máš onoho dotyčnýho v oblíbenejch (možná máš právo, pokud je tvůj oblíbenej, vědět o něm všechno). Myslíš, že je to hnusný, dávat ti to číst? Střízlivost nadevše!!! :o)) (kecám)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru