Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOUFALEC

18. 05. 1999
0
0
1380
Autor
snoopy

Prázdný slova Žádný spěch Vždyť na tom stejně Nezáleží Hlavně neztratit tvář ..odprodám svatozář Značka: levně.. Zase, a znova Kam ten spěch Vždyť na tom prý Vážně nezáleží Snad.. Tak o co tu běží? ..koupil bych svatozář Značka: spěchá..
snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
miluju tě, můj andílku

leontynka
19. 08. 1999
Dát tip
ta svatozář Ti ale sluší, d´áblíčku ....

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
máš svatozář, ale září u srdíčka.. Ne nad hlavou.

snoopy
04. 06. 1999
Dát tip
printe, občas se mi zdá, že jsem ji ještě neztratil, že jen pohasla, jako měď.. asi nebyla ze zlata, na to rodiče neměli..
jákobe, to víš, nedostatkový zboží, žádná kvalita..
andreji, nevíš co říkáš.. nevím co činím.. ale nevzdám se, pokrytectví je to co mě nejvíc tíží, můj největší stín na duši, deset gé, nebo tak nějak, musím se toho zbavit, jinak mě to stáhne.. nevím kam, ale tam nechci
B.Ezsvatozáře, jak to že nejde? no jo, nejde.. tak nic

B.Ezejmenij
21. 05. 1999
Dát tip
Dobrej nápad, škoda, že o tu svatzář nejde. Ta moje zhasla brzo. Snad se ani nerozvítila. Chceš? Zadara...

Zn. už nespěchá.

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Snupíku milej!!!!:-))) Krucinál! Ty tu svatozář máš...koupu se v jejím odlesku...

Jákob
19. 05. 1999
Dát tip
Taky bych chtěl svatozář, ale asi by brzy vyhasla

Tak esli ještě řešíš to pokrytectví, ...vyvíjíte speciálně vy, mladý snoopy, zcela neefektivní aktivitu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru