Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova

26. 06. 2000
7
0
1744
Autor
Sarken

Chtěla bych tolik říci světu však jazyk mám slovy svázaný příliš barev škodí květu až zbyde jen lístek odraný. Jak mohu zpívat o svém nitru když se bojím duši otevřít? Snad zbývá pouze snít o jitru naděj, jež mi nikdo nesmí vzít. Dokáži jen bez hlesu prosit o dotek slunečních paprsků na oltář víry srdce nosit a pak? Sevřít popela hrstku.
Saxanka
30. 06. 2000
Dát tip
Tak tedy pod Miroslawka se podepíše ještě mé milé čarodějné Já Tak já tedy taky prostě Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí Líbí:o)

Merle
28. 06. 2000
Dát tip
Šari: obsah je pěknej (moc), ale u básničky se mi moc nelíbí ten konec... celkově tím chci říct, že dnes to nebude tip Kangi: kritiky z Arény sloužej k vážným kritkám, nikoliv k zviditelňování vlastních názorů. Prosím drž se toho.

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Po tolika připomínkách není moc, co říci. Tedy jen prosté - líbí.

Rivka
27. 06. 2000
Dát tip
Stevenson : :o))))))

Zaja
27. 06. 2000
Dát tip
pravý význam by měl být za slovy,ale ne vždycky to jde-tím jsme asi nejvíc svázaní tip...tip...tip

Kangi
27. 06. 2000
Dát tip
rozumim ...

Tanizaki
27. 06. 2000
Dát tip
...liány si postupně podmaní celý strom...zamotá se do nich tak, že už těžko rozpoznáš pravou kůru...ale nenechají ho zemřít...bez něj by nebyly...nezbývá než se pozorně dívat... (ale vlastně sem chtěla jenom tip..)

DH
27. 06. 2000
Dát tip
...píšeš také velmi jemně... ...jemněji než já... ...děkuji Ti a děkuji za Tvou stálou přízeň... Cítím, že Tvé srdce je plné Lásky a jsem šťastný. Zde bych chtěl také tolik říci, ale slova to neřeknou...

Hackman
27. 06. 2000
Dát tip
*

Rivka
26. 06. 2000
Dát tip
Z popela, Šari, pouze z popela vstávají nesmrtelní...:-)

Mab
26. 06. 2000
Dát tip
Sarkenko...taky mě slova svazují - ne jen jazyk, i myšlenky... je to divný pocit... tvoje básnička mě přinutila zapřemýšlet a odpovědět si... dík - to další je pro tebe... zase ve slovech... jak jinak.

Anonym
26. 06. 2000
Dát tip
Co takhle zpit se rosou rano? a vyresit to pro vzdycky vzdyt nejlepsi je,jak je psano roztat.. ten uzel gordicky..

Stevenson
26. 06. 2000
Dát tip
A co snad Phonixe se tyce, popel je lepsi do pudy tak na zlehceni,misto ryce.. a ptaku.. jsou lepsi odrudy.. ( i za Anonyma..)))

Regins
26. 06. 2000
Dát tip
Řekla jsi to i za mě Tip

Tynic
26. 06. 2000
Dát tip
K obsahu : Chápu ( kupodivu ! ) K veršům : Jsou z nitra, takže je podle mého názoru na místě jednoduchost... K technice : Nějak mi nesedí důraz třeba tady : když se bojím duši otevřít? naděj, jež mi nikdo nesmí vzít. o dotek slunečních paprsků a pak? Sevřít popela hrstku. No třeba se pletu...v těchle věcech se sám necítím moc v kramflecích...Zajímalo by mě, co na to Bříza nebo Krytyk...Ti by snad mohli vykopat toho pudla...:o) No abych jen hloupě nekritizoval... až zbyde jen lístek odraný. *!!!

Jákob
26. 06. 2000
Dát tip
Do prčic Sarkenko to je nádherný a mluví mi to z duše ... (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru