Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srazíky

27. 08. 2003
0
0
2578
Autor
hippiesanda

Ahojky lidičky tak co byste řekli na to, že bysme udělali ňákej srazík?

Návrhy kdy a kde sem prosím NApište.

Já bych byla třeba pro říjen a pro Kampu. srazík bude podle toho kolik lidí by šlo, takže nic nejni jistý!!!


singha
02. 10. 2003
Dát tip
Výborně! Už jsme dva... ještě potřebujeme na svou stranu dostat takových 4 až 5 lidí a bude... :) v Brnisku by to bylo o něčem jiném, že jo... ? :)

singha
18. 09. 2003
Dát tip
Kurňa, hippiesanda, tož vymysli nějaké geniální řešení.... Nedělej, že nechceš... :) Každopádně digoš sebou, ať se pak někde na netu můžu podívat na fotky z akce.

singha
17. 09. 2003
Dát tip
Hmmm, v Praze... nešlo by to udělat někde blíž? Třeba v půlce republiky? :) Fakt nevím, jestli se mi bude chtít jezdit z Ostravy do Prahy.... no, což o to, chtít by se mi mohlo, ale problém spíš bude v tom, jestli na to budou finance...my hipíci jsme furt švorc :)

hippiesanda
17. 09. 2003
Dát tip
singha...máš pravdu, ale blíž by to asi nešlo, sorry...:-)

815_0
31. 08. 2003
Dát tip
Ale notak - my Ti můžem jen a jen závidět ;-)

lupíne
30. 08. 2003
Dát tip
Jsem sedmnáctka, ale čert ví - jestli tomu odpovídá mé "staré" tělo...

hippiesanda
30. 08. 2003
Dát tip
lupíne.....no jo, zase tam budu úplně beznadějně nejmladší:-/

hippiesanda
29. 08. 2003
Dát tip
815_0 super:-) tak až budu vědět kolik se nás sejde a kdy tak ti dám vědět:-)

lupíne
29. 08. 2003
Dát tip
No jejda, já se chci také srazit (ale ne jako mléko na plotně). Kam pak - směr Kampa? (dobrý směr) Říjen - inu dobře (příjdem). Mějte se do té doby všeci moc hezky!

hippiesanda
29. 08. 2003
Dát tip
lupíne.......super, tak z toho už by mohlo něco být, už jsme tři včetně mně.smím vědět kolik ti je, abych měla tak přibližně určitou představu?:-)

815_0
28. 08. 2003
Dát tip
Jsem dobrovolník pro každou pohodovou zábavu - takže kdyby jo, tak se mnou (snad) můžeš počítat :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru