Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

THE GREAT CHILD IN THE SKY

26. 06. 2000
7
2
3100
Autor
Lasy

?

THE GREAT CHILD IN THE SKY Nebeské dítě se žlutými vlasy odsouvá květy růží, aby se nezranilo o jejich trny. Pak nechá otáčet se stromy listím za jeho věčně dlouhou poutí nebem a donutí nás klopit zraky mhouřit oči, když budí ptačím zpěvem nás šťastné i nešťastné tady na zemi.

2 názory

Lasy
10. 04. 2007
Dát tip
forma ulítla díky našemu novému písmáku, ale už dávno jsem rezignoval, stal jsem se pohodlně otupělým ;) díky, myslím, že nevykrádám . . . Lasy

Syd Barret
10. 04. 2007
Dát tip
Pink Floyd mám celkom rád... prekvapivo :) Ako môžeš takto vykrádať Pink Floyd... :)) Ale nie... dielo je dobré aj keď teraz trochu bez formy... ale obsah sa mi páči.

komedie
03. 05. 2004
Dát tip
paprskové!nevím jak jinak to říct!prosvětlené,a zlazé jak slunce!!!***

___<<'¨¨|]eviIIIive[|¨¨'>>___ Nu, jakobych ten název někde viděl.... Možná se domnívám špatně ale tipoval bych nějakej song od Black Sbath?-Docela mi to vrtá hlavou. Jinak dobrý a...myšlenka mi to příde pěkná! Možná jednoduchá ale příjemná. Asi ti za ní patří tip...

Lasy
21. 04. 2004
Dát tip
název je evokován pink floyd - the great gig in the sky . . . jinak děkuji za odvahu k tipu :o) Lasy

Arien
12. 04. 2004
Dát tip
:)) roztomilé anglický název nechej, já to většinou nesnáším, vypadá to, že si někdo hraje, že umí anglicky, tak přeloží jen název, ale tady se to hodí nechápu, že to má tak málo tipů, už sem tady viděla horší věci lépe hodnoceny tak ti přispěju:))

Lasy
12. 04. 2004
Dát tip
to víš, poezie se nedá měřit na metry či vážit na kila, ale děkuji za pochvalu . . . Lasy

Arien
12. 04. 2004
Dát tip
nedá... ale to hnusné škatulkování, kterým opovrhuju, je vždy nasnadě...

Lasy
18. 04. 2003
Dát tip
yes, great gig . . . vivat PF

Mathew
16. 04. 2003
Dát tip
Great Gig ?

upřímná
11. 03. 2002
Dát tip
**************

Sela
07. 08. 2001
Dát tip
Krása!!!!

upřímná
04. 07. 2001
Dát tip
........***

Kovi
01. 07. 2000
Dát tip
Báseň je velmi zdařilá.. Ale opravdu bych měla výhrady (jen čistě můj problém) k tomu poangličtěnému názvu... celá báseň by na mě působila mnohem líp, kdyby měla i český název... toť vše - možná se to tobě a někomu líbí... neberu to nikomu, jen to prostě nemám ráda.. Ale jinak se mi báseň opravdu líbí...

Ling
01. 07. 2000
Dát tip
viz Kovi Stejně je to velmi bizarním způsobem pojato...

Lentilka
01. 07. 2000
Dát tip
Je to moc hezký,je tam cit a podle mě je to tak trochu z dnešní doby.Máš u mě typ ale až tam dáš tu mojí :o)

Cid
30. 06. 2000
Dát tip
Hezké.

Laďa
29. 06. 2000
Dát tip
Sluuuníííííčkoooo

Jákob
27. 06. 2000
Dát tip
nádhera

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru