Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Polly

29. 08. 2003
3
0
1494
Autor
Aaria

Hodne slz a bolesti

 

Od mládí vím, že smrt je něco hrozného.

Od mládí jsem na ni byla „připravena“.

„Je to nevyhnutelné.“

„Je to jediná spravedlnost na zemi.“

 

Nikdo mi ale nikdy neřekl, co dělat s tou ukrutnou bolestí.

Hromadí se v srdci, v duši, mozku…

A je tam stále, nepřejde, jen se otupí.

 

Nejhorší den mého života?

26.3.2003

Brečet, brečet, brečet …. říká tělo

Dělej něco, pracuj …. křičí  mozek

Asi se bojí bolesti

 

Každá otázka, která běží hlavou začíná slovem PROČ

Ne každá odpověď vždy zní PROTOŽE

Prostě to tak je, od dávných časů, od počátku koloběhu jakéhokoliv života

 

Volat duši mrtvého je zbabělost

Uchovat si ji ve svém srdci je pravá láska

 

Víra uzdravuje

Víra v setkání

Víra v nás

Víra v duši malého mrtvého tvorečka

 

Vše co měla dala

Dala nám lásku, oddanost a hodně hezkých chvil.

Byl její čas a já věřím, věřím že se má dobře

Věřím v to, že se zase potkáme

Najdeme se

 

„Ankh ochraňuje tvé tělo pod hordou hlíny a kamení.“

„Tvou duši opatruji já ve svém srdci.“

 

Tam někde na kraji mého srdce se nachází jedna malá a hluboce zarytá psí tlapka.

 

(Věnováno Polly 1989 – 26.3.2003)

 

30.6.2003

 


Lotoska
14. 09. 2004
Dát tip
....měla jsem jednoho psího kamaráda....chápu ...mám novou psí kamarádku.....

rainman
23. 05. 2004
Dát tip
beze slov ***

sonet
28. 03. 2004
Dát tip
:-) podívej zejtra podívej u soneta na dílko Nedej se............ahoj

clovrdik
11. 01. 2004
Dát tip
... to nejde hodnotit ... je to smutný, PROTOŽE ...

beda
12. 12. 2003
Dát tip
Hezké, smutné a tak. *

Andulka
11. 12. 2003
Dát tip
i kdyz sama nejsem schopna lasky ke zviratum (budiz mi omluvou ze jsem vyrostla na vesnici, kde babicka mym kralikum strihala jednu za ucho a pak je na spalku ztahovala z kuze a ja si pochutnavala na nedelni svickove)....naucila jsem se rozumnet lidem, kteri tu lasku k zviratum maji...nekde jsem cetla, ze jestli mas Polly doopravdy rada....tak se s ni zase uvidis..:-)*

Aaria
10. 12. 2003
Dát tip
Pokud tě to tak moc "sere" tak to nečti. Nevíš, co mají lidi za sebou, tak nesuď. To, že se ti to nelíbí beru, tvůj názor taky. Vzpoměň si na svá slova, až ti umře někdo známej, lidskej chceš-li. Nejsme tak moc odlišní od zvířat, snad jen v tý duši se lišíme. Zvířata ji mají mnohem čistčí a upřímnější. A k té realitě: "Jsme hraví, bavící se tvorové, vydry vesmíru. Nemůžeme zemřít, nemůžeme se zranit o nic víc, než se mohou zranit iluze na plátně. Ale můžeme věřit, že jsme zranění, do těch nejbolestivějších detailů, do jakých chceme. Můžeme věřit, že jsme oběti, zabíjené a zabíjející, zmítané štěstím a smůlou."

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Sorry, to bylo tak - chytil jsem ňákýho vira a skrz něj zánět v krku. Tak jsem si koupil takové ty pastilky na cucání a dostal na ně šílenou alergii (vyrážka po celým těle, co hrozně svědila). Nemoh jsem kvůli tomu spát, tak jsem seděl u počítače, četl si Písmáka a popíjel slivovici. No a když jsem tohle čet, pár už jsem jich v sobě měl... normálně takhle nereaguju Ale tomu v těch závorkách vůbec nerozumím.

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Ještě něco: "Zvířata ji mají mnohem čistčí a upřímnější." S tím by se dalo souhlasit v tom smyslu, že zvířata jednaj podle svý přirozenosti - když je někdo predátor, tak zabíjí, když je někdo zajíc, tak mu nezbývá než mít věčně nastražený slechy a zdrhat při každým podezřelým šelestu. Nevím, jestli by bylo fajn, kdyby se lidé chovali také tak...

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Ještě oprava: Samozřejmě jsem nechtěl napsat "závorky" ale "uvozovky".

Aaria
10. 12. 2003
Dát tip
Rozhodně by bylo fajn, kdyby byli upřímnější a vyjádřili to, co cítí. Taky by občas bodlo, kdyby nebodali nože do zad. Asi v tomhle nejsem moc skromná. A to v těch závorkách? Trošku jiné vnímání světa, ale tohle by už patřilo jinam.

Aaria
10. 12. 2003
Dát tip
K té opravě, pochopila jsem.

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Máš tady k tomu "jinému vnímání světa" nějakou úvahu nebo tak něco? Když ne, nechceš ji napsat? "To v úvozovkách" se dá vykládat různě...

Aaria
10. 12. 2003
Dát tip
Myslím, že ten, kdo mě zná, chápe, a kdo mě chce poznat, pochopí. Jsou věci, které se do slov dát nedají, protože slova nejsou všechno a mnohdy ubírají na myšlence.

Aaronix
09. 12. 2003
Dát tip
Polly byla... pes? Neser mě! Fakt mě neser! Já si na začátku myslel, že to byla tvoje mladší ségra nebo snad dcerka! Sorry, ale s tímhle já nesouhlasím. Jsem pro hezkej vztah lidí ke zvířatům, ale tohle mi připadá patologický. Smrt je přirozená součást života a zvířata ve volné přirodě se spolu nijak nemazlej - požíraj se zaživa a tak podobně. Je fajn, když má člověk citlivou duši a dokáže milovat - ale neměl by kvůli tomu ztrácet kontakt s realitou. Už sám kvůli sobě ne - realita je totiž surová.

Kolega
29. 08. 2003
Dát tip
To musela být LÁSKA!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru