Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrob trčící

30. 08. 2003
11
2
3680
Autor
Áda116

Vzala jsem v knihovně zapomenutou knihu, kterou soudě dle jejího vzhledu četlo mnoho lidí. To by nebylo zvláštní, ale mne přec něco zarazilo. Ta kniha byla zničena jen ze začátku, na konci jakoby byla nová. Ta kniha snad chtěla vyslovit: \"Nečti mě, nestojím za to!

Pokládám kytici na tvůj hrob

a zadržuji slzy nepochopení.

Odešel jsi náhle

bez pozdravu.

 

Pláču!

Slyšíš?

 

Tolik jsem  toho neřekla.

Měla jsem času dost.

To ty jsi pospíchal.

Můj život si zamíchal.

 

Přemýšlím!

Odpovíš?

 

Stačila by chvíle,

abych řekla vše.

Vše co jsem chtěla

a ty netušil.

 

Odcházím!

Víš?

 


2 názory

Pokiiita
12. 06. 2007
Dát tip
depresivní, ale moc pěkný

pété
26. 01. 2007
Dát tip
za "odcházím" a "přemíšlím" mi nesedí vykřičník.

Áda116
31. 10. 2004
Dát tip
To neměl být rým,a le stalo se... Díky :)

Luky_0001
28. 10. 2004
Dát tip
Líbilo, ale ten rým pospíchal-zamíchal se mi moc nezamlouvá. Takový amatérský (ten rým) a to se mi ke zbytku nehodí.

ondrech
21. 09. 2004
Dát tip
pláč je strašnej.

Pisces
18. 09. 2004
Dát tip
už jen za ten název....(ale i za obsah) T****

hippiesanda
18. 09. 2004
Dát tip
báseň sama ops sobě nic moc ale ten prolog a tzv.příběh v básni z toho prologu vyplývající toje dost T

Áda116
18. 09. 2004
Dát tip
Děkuji vám za kladná hodnocení... A stím prologem původně to měl být začátek samostatného díla, ale pak s emi to nějk nepovedlo :)

Rudý_BRAT
04. 05. 2004
Dát tip
My soudruzi radši něco červenejšího.

Áda116
02. 03. 2004
Dát tip
Díky, jsem ráda, že se tu někdo zastavil :)

Není zač, až bude chvilka :-), rád si přečtu víc tvých děl a podrobněji ..

Myslím, že je povedená, docela zapadá do mého vkusu a gusta. Navíc v sobě ( i s prologem ) nese myšlenku a to ji přidává na síle. Když jsem si prolog k dílu přečetl, hned mě napadlo pár zajímavých srovnání ...a to vztahující se k ( mému ) životu bylo asi nejmarkantnější. Docela mě oslovila a kdo si ji přečte neprohloupí.

Aleya
18. 01. 2004
Dát tip
tohle je jako výkřik...*

Bagg
22. 12. 2003
Dát tip
tohle je dobry*

Áda116
22. 11. 2003
Dát tip
Tristam: taky možnosta dost zajímavá :)

Tristram
18. 11. 2003
Dát tip
přijde mi to hodně silný..a zanechalo to ve mě více než jen stopy.. č.3 – nikdo tu knihu nedočetl, protože ztratili zájem..ve chvíli kdy byli slabí..a nedostali se na konec, který je nejlepší a skýtá překvapení a tajemství, a nepoznané.. *

Alexan
01. 11. 2003
Dát tip
chápu ádo a líbí se mi to teď ještě víc

Áda116
01. 11. 2003
Dát tip
To jsem ráda, děkuji.

j_i_r_i_k
31. 10. 2003
Dát tip
Čtu teď Exupéryho Citadelu, dívka, která mi ji půjčila, mi řekla, že nezná nikoho, kdo by ji přečetl do konce... Mi to nějak asocioval ten prolog :)... K básni: "Přemýšlím! Odpovíš?" je velmi zajímavé spojení...

Áda116
31. 10. 2003
Dát tip
Někde tady v těch kritikách je moje vysvětlení k prologu. A ty se cítíš na to, že to dočteš do konce? Jinak zamozřejmě DíkY, i když už je to ohrané :)

j_i_r_i_k
31. 10. 2003
Dát tip
Rozhodně ano, sice se nedivím těm, kteří nedočetli, ale je to kniha, kterou dočíst prostě musím, ač to stojí mnoho času a přemýšlení... A vysvětlení jsem čet :)...

Áda116
31. 10. 2003
Dát tip
Tak to přeji úspěšné dočtení. Jsi dobrej jestli si ho pochopil.

j_i_r_i_k
31. 10. 2003
Dát tip
Mi to vysvětlení přijde jasný, leda že by mi něco unikalo :)...

Áda116
31. 10. 2003
Dát tip
Ne to ne, ale přišlo mi že jsem to napsal zmatečně, ale vypadá to že je to v pohodě.

Áda116
07. 10. 2003
Dát tip
To ty jsi pospíchal. Můj život si zamíchal. Nebylo myšlenoa by se to rýmovalo, ale nějak to tak vyšlo. Alexan: Pokusím se vysvětlit prolog. Je to v podstatě připodobnění ktý básni. Začátek je "ošmataný" jako začátek toho všeho hezkého, v této básni rozvíjející se vztah. A konec má dvě podobnosti 1.Ten konec, který si představuje ten co stojí and tím hroben. Nikdo ho dál nečetl, poněvadž vznikl jen ve fantazii a nikdo další ho tak nemohl vidět A možnost č.2 Konec není čtený protože dopadl jak dopadl a nikdo nechce připustit, že se to mohlo stát. Doufám, že teď jsi alespoň trochu pochopil oč jsem se snažila. A díky všem za kritiky.

Áda116
07. 10. 2003
Dát tip
A ještě pro sgt_Hakon: Naštěstí to podle reality není ale je v tom obsažen jeden můj zážitek.

Helga13
29. 09. 2003
Dát tip
TO JE MOC HEZKÉ JEN BYCH POZMĚNILA TO TY JSI POSPÍCHAL, MŮJ...... JE TO SMUTNÉ PŘESTO TIP

krasny...opet ses trefila presne do meho vkusu (ktery je dost ruznorody:-) ***

stoik
26. 09. 2003
Dát tip
Chybí metrum, dum, dum, dum, impuls, co má zbořit dům, I bez veršů může plynout obratce a trochu hladce A pak přidáš zádrhel a znovu potůček tu bublá PŘES-ka-MÍN-ky ku-lu-lu PŘÍ-zvučně a ZNO-vu ZNO-vu To je trochej Či zkus jamb: ne-NÍ to ZLÉ Anebo piš dak-ty-LEM ale vždy zámerně a nikdy o-my-LEM :-)))

Alexan
14. 09. 2003
Dát tip
Hmm. Tohle moc dobře znám. -Stačí si přečíst moje dílo- Ale napsala's to good. Jen nechápu ten prolog...

Michalka222
08. 09. 2003
Dát tip
Je to supr ale vynechala bych tam to "můj život si zamíchal". Jako hodí se to tam, ale ten rým mi nesedí. Jinak se mi to líbí. Zvlášť ty dvě slova za každou větou! To je asi vše. Vlastně ještě TIP :-)

sgt_Hakon
07. 09. 2003
Dát tip
trochu me z toho přeběhl mráz po zádech.... (je to podle reality?)

Delphy
30. 08. 2003
Dát tip
chvíle by nestačila...:-)))

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
smutný a depresivní jinak je to dobré

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru