Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity_11

02. 09. 2003
3
0
930
Autor
kaktusik

Riečka bubnuje ozvenu svojim korytom do veľkej diaľky. Čo nie je možné vidieť, je možné zachytiť zvukom, a kto nevidí, ani nepočuje, môže nahmatať, alebo oživiť v ozvene toho, čo preteká jeho vlastným riečiskom.


zvedavec
04. 10. 2003
Dát tip
tip -ako sa ten program dožaduje komunikácie, tip mu jednoducho nestačí...nenásytný!

maia
02. 09. 2003
Dát tip
Pieniny? :-)

kaktusik
02. 09. 2003
Dát tip
maia - trocha ďalej, riečka Demänovka v jaskyni Slobody :-) sleeping_beauty - priznám sa, že aj pre mňa je ťažké to popísať inými slovami, v podzemí v jaskyni ma takto nejako asi oslovila už spomenutá riečka, keď je človek sám, v prítmí a vníma okolie .. a v tom vnímaní okolia si môže uvedomovať aj to čosi, čo v tej chvíli preteká aj ním samým .. :-)

kaktusik
02. 09. 2003
Dát tip
Nuž niekedy sa tak vyjadrujem .. niekedy sa to zo mňa vysype v jednom slede, že nad paralelou ani neuvažujem. A niekedy sa potom začudujem, že čo zaujímavé som zas napísala .. Ďakujem za kritiku :-)

Dash_707
02. 09. 2003
Dát tip
Líbí :o) :)*

KayTee
02. 09. 2003
Dát tip
******kkkkkkk********kkkkkkkk********kkkkkkkk********kkkkkkk*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru