Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt je jediné vysvobození

08. 09. 2003
5
0
1894
Autor
JeanJoche

Smrt - je veselá - masochismus

Smrt je jediné vysvobození !!!J

Smrt - je veselá - masochismus

                         - bezvědomí – sprosté

                         - shock

                         - pneumatika

         - vazebná čísla 666; 0609 - čím dál, tím víc…

                        - co se stalo; co já vím

Tlakové body wonders -zvukový deficit - ústí zbraně

                                   - vlasové koření

-lícní kakost - ramena

                    - tvář

-krky na slepém střevě - hej

                                    - sranda musí být všude

                                    - WARNING ! Stisknout spoušť!                                          

-podklikový - je to klika, býti blecha 

                    - kakostí stiskneme klávesu Esc

                    - vesele jen vesele

                    - o kolik klíčů

-pod pažou - 2-3hlávý drak Šmak

                   - v tíži leží vše 

                   - x palce

                   - dolní skončetina

-podbřišní - v oblasti pupku leží, běží, kol a kol

                    leží všechno vzhůru nohama

                 - masochismus všeho

                 - břicho v řiti

-chcípni a rychle(hned)

-Ctrl + Alt + Delete

-pokud smrt znamená konec, tak kde je začátek? A co je vůbec SMRT? A co konec? Ztráta vědomí? Vědomí jak, ho známe my? Vědomí, které my pomáhá uvědomit si sama sebe! A co jsem to já? Jsem člověk! A člověk rovná se živočich; nehetnatý lidoop; vzpřímený se schopností mluvit, dorozumívat se ve společnosti druhů! A co mě tedy odděluje od zvířat? Ono vědomí?! Umírám tedy jen já? Je tedy umírat typicky lidská vlastnost? Umírají tedy jen lidé? A co zvířata? A rostliny? A zbytek živé říše? Ne, ne! Umřít neznamená ztratit vědomí! Je tedy vědomí věčné? Dalo by se říct! Vědomí je nad veškerým životem; je vlastní „jen“ lidem! Proto smrt musí být něco jiného! Vkrádá se tedy otázka“Co“? Smrt je absolutní neschopnost buněk ovládat tělo! Snaha by tu možná byla ale „cosi“ jim bere onu možnost! A je snad to „cosi“ právě ono vědomí? Tak se ale dostáváme zpátky k zavrhovanému vědomí! Mají tedy živý tvorové vědomí či ne? Možná, to ani není vědomí, ale jen jakési cosi, nějaká snaha žít! Dejme tomu kladná snaha je život a smrt je záporná indispozice. Tím se dostáváme k odpovědi veskrze šalamounské „Co je to smrt?“ Je tedy opakem žití! Co je život? Snaha přežít; vydržet! A smrtí je nedobrovolné ukončení veškerého života v organismu!

X ¹ Y

X-->Y

Y-/->X


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru