Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posloucháš?

11. 09. 2003
4
0
1599
Autor
Jony

Posloucháš? Šumí listí…

Na stromech jsou ptáci

Vítr jejich peří čistí

A v dálce se ztrácí

 

Posloucháš? Jejich píseň…

Naslouchej a zmizí strach

Naslouchej a zmizí tíseň

Jako vítr na horách

 

Posloucháš? To mluví k tobě…

Jen pár bezvýznamných vět

Pojď, schoulíme se k sobě

A bude náš celý svět


horák
19. 03. 2004
Dát tip
ta barva je hrozna, uplne mi odtahla od textu, ale sedla min tva jarni nalada, snad uz je to tady :o)

Terinecka
19. 03. 2004
Dát tip
Pohladí, pozitivně naladí, rozradostní, zbaví tísní. "Bezvýznamné" věty a jaké dělají divy.

Terinecka
19. 03. 2004
Dát tip
Pohladí, pozitivně naladí, rozradostní, zbaví tísní. "Bezvýznamné" věty a jaké dělají divy.

Elyn
16. 11. 2003
Dát tip
;) dušičko moje...

Áda116
09. 10. 2003
Dát tip
Sakra tak to je jeden z mála okamžiků kdy se shodnu s Míšou. Možná bych ještě změnila poslední větu,a el i tak tipuji ;-)

Jony
09. 10. 2003
Dát tip
mam takový dilema..když už jsem to jednou dal v týhle podobě na net...má cenu to předělávat, když už jste to ohodnotili takový, jaký to je?

Áda116
09. 10. 2003
Dát tip
Když to předěláš, tak to k tomu napiš adej mi vědět. Ale tohle dilema jsme taky párkrát řešila. Takže spíš jak se ti bude chtít.

Michalka222
09. 10. 2003
Dát tip
Když to čtu znova, zdá se mi to pěkný, nepředělávej to...

Jony
09. 10. 2003
Dát tip
to se mi stává taky a dost často....něco čtu a připadá mi to nedokonalý....něco tomu chybí a pak když to shlídnu podruhý, objevim poznání, že se mi to líbí už třeba jen kvůli tý nedokonalosti... :o)

Michalka222
14. 09. 2003
Dát tip
Líbí se mi že pořád opakuješ jedno slovo. ( "Posloucháš") Jinak by se to asi dalo ještě propracovat ale i tak je to pěkný.

REDH0T
12. 09. 2003
Dát tip
Ale toto je opravdu, ale opravdu pod moje rozlišovací schopnosti.

Jony
12. 09. 2003
Dát tip
REDHOT: asi málo posloucháš...

Dirty
11. 09. 2003
Dát tip
hmm...pěkný! jen ta poslední "věta" a bude náš celý svět..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru