Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co jsi...

13. 09. 2003
4
0
1434

Tobě...

 

Jsi noc a já jsem tvoje vlečka,

Jsi věta a já tvoje tečka.

Chci moc, a svítání ztěží přečká,

Touha tě mít,

hlasitě snít,

a tiše klít…

Jsi síla a já jsem tvoje slabost.

Prasklá pupeční kýla,

A svědící ranní žádost.

Teď držím v dlaních tvůj smích,

Roztátý sníh…

Jsi pohlazení a já úder pěstí.

Nad tebe není,

jsi ozvěnou neřestí.

Svítá, chci tát,

Chci žhnout, chci plát,

Vyhasnout, spát…

 

 


Kolega
02. 11. 2003
Dát tip
A svědící ranní žádost... :-)) Ježíš, zase se musím opakovat, líbí, líbí, líbí. :-))

Smailinka
31. 10. 2003
Dát tip
to je zvláštní tohle dílko už mam dlouho v oblíbených a já ti k tomu nic nenapsala...!?No tohle stačí...

melodie neni spatna, ale to musi potom byt i umyvadlu ke zpivani vem si to na ten zivot, k nemuz mas "rakev" / melodie je kdyz je to vsechno fajn a krasnye

Dash_707
16. 09. 2003
Dát tip
Má to rytmus, děj i dynamiku, jen zkus volit jiný námět, tohle je už trochu profláknuté, ale jako osobní zpověd věrohodné. Děl o zklamaných láskách a nenaplněných touhách jsou plné knihovny. Jinak fajn :o)

DRACULA_
16. 09. 2003
Dát tip
zakončení dodává básni křídla....*

katugiro
14. 09. 2003
Dát tip
některé obraty mě rozesmály (prasklá kýla, já úder pěstí)... ale asi to tak nemělo vyznít, že?... :)

drfaust
14. 09. 2003
Dát tip
moc ne... ale ta vlečka se mi líbila... představil jsem si vlečku do nějaký fabriky... a pak vlečku, závoj... prostě.... byl v tom vtip..:) Ale je tam dost věcí, které to ničí...

815_0
14. 09. 2003
Dát tip
Ale ale - škoda těch rýmů - kdyby to bylo tak o půlku kratší a ty zbytečný rýmy by tam nebyly, mohlo by to bejt moc pěký dílko... Taky by určitě líp vyniklo to, co tím chceš říct... Každopádně - některý obrázky opravdu pěkný :-)

Škoda...snad příště :-)

815_0
14. 09. 2003
Dát tip
Snad :-) Už se moc těším...:-) Taky už zas asi něco v nejbižší době vydám - uvidíme...:-) Zatím čauky a - hodně úspěchů ! :-)

Pro mě to není. Ale příjemci se to určitě líbit bude....

Tobě se nelíbí? Jo a máš kritiku ;o)

Upřímně? Nevím, básničky, které začínají Jsi... mě už neokouzlijí. Sice tam máš pěkná místa. Ale když já prostě vím, že to není adresováno mně. Kdyby nebylo prologu :) Závidím.

Ach tak :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru