Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stejně mi dlaně prázdný zůstanou.

18. 09. 2003
17
3
4054
Autor
Áda116

Někdy je strašně málo chtít, ani vodu nepřeliješ sítem.

Chtěla jsem umřít

bez rozloučení.

Chtěla jsem žít

mimo pravidla.

Chtěla jsem křičet

na celý svět.

Chtěla jsem mlčet

a jen se dívat.

Chtěla jsem brečet

pro všechny chvíle.

Chtěla jsem se smát

pořád a všemu.

Chtěla jsem nenávidět,

tak aby všichni věděli.

Chtěla jsem milovat

pěkné i ošklivé.

Chtěla jsem...

 

 


3 názory

Áda116
20. 03. 2018
Dát tip
Dneska už vím,že chci.... být zdravá....

Áda116
20. 03. 2018
Dát tip
Dneska už vím,že chci.... být zdravá....

yasmi
01. 07. 2005
Dát tip
uzasne uprimny a tip*--*--*---------------------------

Saša
01. 06. 2005
Dát tip
každý z nás chce a zvažuje a soudí co bude lepší pro další čas duše se rve, srdcem krev proudí, (to snad je nejlepší pro každého z nás) kdopak se umí rozhodovat na počkání co asi chcem se ptáme zas a zas co bude lepší ptáme se bez ustání - když chléb nám voní nebo je z něj kvas?

Áda116
31. 10. 2004
Dát tip
Pointa je v tom, že jsem jen chtěla.... A nedokázala se rozhodnout, co vlastně chci opravdu... prostě rozpor duše, ale každý to nejspíš vidí jinak...

ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
tak to je super. potkávám se s tím dnes a denně.:-)

ondrech
21. 09. 2004
Dát tip
chtěl jsem toho taky hodně.

Pisces
18. 09. 2004
Dát tip
Pěkné dílko.

Saša
14. 09. 2004
Dát tip
"Chtěl bych, to neznamená nic! Chci - to dělá divy!" Chtěl bych .... žít, růst, smát se, dýchat chtěl bych k nejkrásnější růži čichat chtěl bych, aby všem nám bylo krásně chtěl bych na počkání psávat básně chtěl bych slunce stáhnout z nebe chtěl bych tu i tamtu, tebe chtěl bych líbat, hladit vlásky chtěl bych milovat své lásky ... jak roky jdou tak sny se ztrácí život nám pevnou měnou neoplácí nic zadarmo nám nechce dát o vše co chci se musím rvát Tak tedy žít chci prima aby mým dětem nebylo už zima aby má žena mohla spokojeně žít abych s ní navždy mohl být Chci verše psát a radost z žití mít chci ale občas také snít ...

Morney
26. 04. 2004
Dát tip
nevím, ale postrádám pointu :-/ ale jinak je to celkem fain

Áda116
24. 04. 2004
Dát tip
Děkuji, kdyby to šlo otipuji kritiku :)

Tady bohužel zmiňovanou inspiraci neznám, ale jisté je, že nikoho nemůže nechat chladným, vydařená ukázka lidského hledání i rozervanosti duše... Na straně jedné jasná síla a touha pohnout věcmi - a s tím přirozeně ruku v ruce pocit zmaru. Zkrátka prožitky, které někdo nepozná třeba celý život, pro jiného jsou každodenním chlebem... Vydařená, proto s tipem.

Bagg
22. 12. 2003
Dát tip
no a ... připadá mi to jako ,hloupá´ rezignace na vlasní originalitu....

Áda116
19. 11. 2003
Dát tip
Možná by to opravdu bylo lepší, ale to jde o názor. DíkY!

Tristram
18. 11. 2003
Dát tip
Chtěla jsem brečet pro všechny chvíle. Chtěla jsem se smát pořád a všemu. kvůli sobě bych prohodil bych pořadí veršů, na následující: Chtěla jsem se smát pořád a všemu. Chtěla jsem brečet pro všechny chvíle. podle pocitů jaký to ve mě vyvolalo.. ale to jen rejpu, víc "zádrhelů" jsem v tom nenašel, protože se mi to moc líbí. jestli chceš podám ti ruku, podržím, zabránit potácení se..stačí říct..

j_i_r_i_k
31. 10. 2003
Dát tip
Mě sem přilákal název :)... Jsem rád, že obsah taky není "vykrádačkou" Nezmarů, ale osobní zpovědí... Možná podle někoho umělecky nehodnotnou, snad až naivní, ale je Tvoje a proto krásná...

Áda116
31. 10. 2003
Dát tip
DíkY. Byl to pokus vyjádřit v čem se potácím.

Áda116
28. 10. 2003
Dát tip
Nazývej to jak chceš ;-)))

Brusinka
27. 10. 2003
Dát tip
Hezky... Navic nazev inspirovanej jednou z mych oblibenych pisnicek... Takze mi nezbyva nic jinyho, nez dat tipajzlika:)

Áda116
27. 10. 2003
Dát tip
DíkY Všem! hubitel: To už je nějak moc společných věcí, ne??? Jo taky občas šáhnu pro název jinam, ale občas ještě použiji i svůj ;-)))

Áda116
25. 10. 2003
Dát tip
Mám-li být úpřímná, tak to není můj nápad, je to v jedné písničce. V již jmnenováné: Písek. Tak, že když ho ukradneš.......tak s tím stejně nic nenadělám ;-)))

A? Už nechceš? Navíc jsem si myslel, že u Tebe co na srdci to na dlani tak Ti nemůžou zůstat prázdný... Že, jo... *

Áda116
23. 10. 2003
Dát tip
Ale chci ;-) Asi máš pravdu, i když jsou chvíle kdy si tak přijdu :)

Všechno a vlastně nemám nic, to je vše co můži s TIPEM říct.............

Milly
19. 10. 2003
Dát tip
áááá......"Písek"-má oblíbená píseň.:-) Já stále CHCI!!!!!!!!! *

Áda116
19. 10. 2003
Dát tip
Přesně, tak písek, taky ji mám oblíbenou ;-)

Šalvěj
06. 10. 2003
Dát tip
.......... ***

Dero
05. 10. 2003
Dát tip
Za prolog ... *** Za dílo ... *** Škoda, že se přičte jen jeden tip ...

Helga13
29. 09. 2003
Dát tip
ZDÁ SE MI TO TROCHU PESIMISTICKÝ ALE JINAK JE TO FAIN TIP

sgt_Hakon
25. 09. 2003
Dát tip
když se chce.... všechno jde:) trochu víc optimismu Ádo, jsem tu přece já ;o)

guy
20. 09. 2003
Dát tip
Když hodně chceš, dá se to i tím sítem ... když seš hodně vytrvalá :-)

Danny
18. 09. 2003
Dát tip
.....žít.

Michalka222
18. 09. 2003
Dát tip
Chtěla jsem ti za to dát tip, protože se mi to líbí. a taky to udělám.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru