Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odchod

02. 07. 2000
3
0
1959
Autor
slavek

Děkuji Vám písmáčci za více než rok krásného času, který jsem s Vámi ztrávil. Každá prosurfovaná minuta stála za to. Nemá smysl abych zde psal o tom, že písmák už není to co býval, že...., že.... to už udělali jiní. Navíc by to byl i nesmysl, protože v lidském životě všechno dospívá, všechno se mění, všechno zraje. To je jeden z důvodů proč odcházím. Ještě jednou děkuji všem svým (snad stále)přátelům které jsem zde potkal. Odcházím podobně jako Print - jeden z nejlepších lidí a básníků které jsem kdy poznal. Zatím sbohem... Věta již dopsána epizoda končí z večera do rána se starý den loučí. dozrály maliny, jahody dopsán byl text. dnes hraje se na body.. generation next...
slavek
12. 09. 2000
Dát tip
castan: tak nějak

castan
08. 09. 2000
Dát tip
Slavek: Také jsem o tom přemýšlel. Ale opravdu to tak musí být. A neboj, i já tu nebyl tak dlouho ale vlezu si sem a i na tebe se prostě podívám. A tak to budou dělat třeba za pět, deset let možná i jiní a budou o nás přemýšlet. A třerba nás budou i chápat. A za to to stojí. **C**

BlackG
27. 07. 2000
Dát tip
nojo, tak uz di, nebo tu budes vykecavat donekonecna...

slavek
22. 07. 2000
Dát tip
Siminko: děkuji Ti za Tvoje slova.. I když je také pravda, že kdyby ses do mě zamilovala jak říkáš, pravděpodobně by to znamenalo další bolest pro oba. V životě je strašně krátká cesta od radosti k bolesti.

Siminka
16. 07. 2000
Dát tip
Ahoj Slávku, mě ještě neznáš, jsem tu nová. Četla jsem pár tvých děl. U některých (u většiny) se mi plnily oči slzami. Tvoje díla jsou ty nej... co jsem tady četla. Myslím, že taky dost často přemýšlíš o smrti, ale taky oslavuješ život, dokážeš milovat, radši bys jen dával a nevzal si nic... Jsi prostě báječný a je velká škoda, že odcházíš. PS: Znát Tě osobně, asi se zamiluju.

slavek
15. 07. 2000
Dát tip
Bříza: ale na vině není asi nikdo. K vývoji dochází všude a vždy. Je možné, že ten vývoj většině lidí vyhovuje a v takovém případě se musí menšina přizpůsobit. To je principem demokracie :-) Tvoje díla se mi moc líbí a rád si je čtu.. Opravdu nemáš důvod se za cokoli omlouvat.

Miroslawek
15. 07. 2000
Dát tip
Slavku, o tom vytrácení se ducha mi mluvíš z duše. Taky to cítím, ale každý to řeší jinak. Přeju Ti hodně štěstí a dílka nemaž. Tím, že jsi je sem dal, tak trochu přestaly patřit jen Tobě. Slawek

Bříza
14. 07. 2000
Dát tip
Slávku: jsem jeden z těch, kteří ten "vývoj" hodně tlačili... Mám-li ale volit mezi autentickou komunikací mezi lidmi a "literárními ambicemi" - musím volit to první, protože mi to příjde cennější. Myslel jsem, že by to mohlo jít obé - ukazuje se - a čím dál víc, že asi ne. Budu z toho pro sebe muset vyvodit nějaké závěry. A - promiň ... jestli jsem přispěl k nějakému zorání ... myslel jsem to dobře...

Sarken
13. 07. 2000
Dát tip
Slávku zatraceně, tohle mě moc mrzí nevím co psát, ostatní to vystihli za mě a líp nebudu tě přemlouvat, neboj, ale budeš mi chybět tvoje dílka i ty jako člověk měj se co nejkrásněji, mám tě ráda Sarken

slavek
13. 07. 2000
Dát tip
Sarken: jak jsem řekl, přestávám do písmáka psát.. Ne chodit. Občas možná někam něco napíšu, jako názor, ale spíš budu jen číst.. I Tobě moc děkuji

Anonym
12. 07. 2000
Dát tip
ste srandovní...

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
Slávku, nebudu tě přemlouvat, sám o podobný věci už dlouho uvažuju. Jen se bojím, že když odejdu, přijdu i o ty lidi, a to nechci. Takže tu ještě chvíli zůstanu, ikdyž mám taky pocit, že jako autor už sem nepatřím... měj se fajn tam venku

Saša
10. 07. 2000
Dát tip
ten pocit, slávku, stejný mám že už sem prostě nepatřím ... a býval jsem tu často sám hodně z nás už nespatřím ten pocit prázdnoty duše který jsem toužil snad naplnit tvářil se častěji hluše čím sdílnější jsem toužil být je víc nás co tiše odešli uzavírajíce svoje sny nemusíš hledat nás, nechceš-li, bolavé duše, palčivé dny slávku, budeš mi chybět moc a vždy se budu vracet k tobě tvé verše hladí když je noc nosím je v srdci, v duši, v sobě řekls to výstižněji sám verše se o duši tříští písmák ten patří víc než nám snad generaci příští

Hackman
10. 07. 2000
Dát tip
rad jsem te cetl a rad te te zase nekde mezi radky potkam...svet pismen je tak maly

AZALIN
10. 07. 2000
Dát tip
SLÁVKU................ Písmák se vyvíjí, to je zákon evoluce.. možná se mi taky nelíbí kam to směřuje.. to asi hodně lidem.. Mě třeba nezajímá nějaká Aréna a "snahy o to stát se básníky", netoužím vydat básnickou sbírku.. ale NIKDY bych svoje dílka nevymazal, protože vím, že mnoha lidem přinášejí radost.. a to je snad to nejdů ležitější.. :-) A jestli to tady začne být o ničem, třeba qůli penězům (jaxem zaslechl), tak to bude určitě mnoha lidem líto, ale nikde není napsaný, že nemůže třeba vzniknout novej čistě AMATÉRSKEJ servr.. ;-)

slavek
09. 07. 2000
Dát tip
Rivka: zatím nebudu, jak jsem říkal... I Tobě moc děkuji.. Jsi moc fajn člověk.

Rivka
07. 07. 2000
Dát tip
Já tomu rozumím... i když literatura JE o formě, spíš než o (říkejme tomu) názorech - Písmák byl příjemný právě v tom, že tak trochu boural zdi mezi tím... jenže zdi stavějí i boří jenom lidé, co když se pak nenajde nikdo, kdo by s tím něco udělal? (neboli, stručně řečeno - je mi líto, že odcházíš... nemaž to...aspoň...)

slavek
05. 07. 2000
Dát tip
MM: děkuji Ti. Právě pro ta slova, že lidé jsou důležitější než kritiky. Je to jistě pravda. Zatím nic mazat nebudu.. Je to jediný originál od kterého nemám kopie...

JiKo
04. 07. 2000
Dát tip
Slávo: Vždy tu budou lidi co hrajou na body, ale k těm se přeci nemusíš ani vyjadřovat, ani to nemá žádnou souvislost s tím proč píšeš ty!!! Proč píšeš? Odešlo obecenstvo co tě zná ? Básně rozhodně nemaž, jaký by to mělo smysl? Je to jako rozhodnout se pro sebevraždu! Je tu problém, nevím jak dál, nevyřeším to, zabiju se a tím vyřeším jednoduše vše. Kdo tu zůstane když všichni spáchají sebevraždu ?

snoopy
04. 07. 2000
Dát tip
chjo...

slavek
04. 07. 2000
Dát tip
JiKo: Ti co je k tomu dohnali snoopy: človíčku o Tobě jsem tak strašně dlouho neslyšel..

MM
04. 07. 2000
Dát tip
jsem tu už docela dlouho a vidím, jak se Písmák vyvíjí... teď jsem se vrátil ze srazu, který mě utvrdil v tom, že důležitější jsou vždycky lidé než kritiky... i když je tvé právo odejít, přimlouval bych se za to, abys svá díla nemazal. proč brát lidem něco, co se jim líbilo? prosím, rozmysli si to. díky.

Šílená
03. 07. 2000
Dát tip
Slavku písmák není to co býval ...slýchávám to pořád... sakra ale písmák seš ty, print, jákob, dědouch a další desítky fajn lidí - a je to na nás. Tím že se smažem a odejdem nic nevyřešíme a nezměníme... svět není už takový jaký býval - odejdem?????!!!! Slavku prosím tě, určitě nic nemaž - a až se ti začne stýskat - a ono se ti začne stýskat:o))))-, tak přijď - Nashledanou - mám tě ráda...

vulpecula
03. 07. 2000
Dát tip
Přichází noc a s ní tma, a v nás je naděje, že Slunce přinese svetlo s novým ránem... Napodzim odlétají tažní ptáci, aby se s jarem opět vrátili do svých domovů a nám na ně do té doby zůstane vzpomínka a v nás ozvěna jejich zpěvu..... Prosím, nech nám tady své verše, ať i Těm, kteří příjdou, když Ty tady již nebudeš jsou hudbou, která přináší v uspěchané době naději a pro Ty, kdo se s Tebou letmo setkali darem stejným, jakým byli smějící se hvězdy Malého Prince...

Špuntík
03. 07. 2000
Dát tip
Slávečku, prosím, rozhodně nic nemaž, klidně se můžeš vytratit z písmáckého podvědomí, ale u mě máš takovou malinkou komůrku v srdíčku napořád. Doufám, že se zase někdy ozveš, protože já jsem si někam založil tvoje číslo, a do mobilu to nebylo. Měj se hezky. Špuntík

slavek
03. 07. 2000
Dát tip
Milí písmáčci. Nyní s trochu opadlejšími emocemi se mohu více rozepsat o svém rozhodnutí. Nejdříve ale odpovím na reakce které jsem zatím dostal. Jákob: děkuji Ti človíčku. Také Tě moc rád budu číst a i Tobě děkuji. Šílená: K Tvým slovům vyjádřit se není tak jednoduché, ale nechci se tomu v žádném případě vyhnout. Je pravda, že na mnoha věcech se člověk může podílet a na mnoha ne. A na některých ani nechce, nebo nemá sílu. Se mnou je to tak, že jsem s písmákem ztratil kontakt nejvíce v loňském roce asi někdy od září do ledna letošního roku. To bylo proto, že kvůli nějakým problémům jsem po tuto dobu neměl šanci dostat se na internet jinak než z kavárny a tak se sotva podívat na pár známých lidí a známých děl a občas na nějaké kritiky. Před tím jsem se snažil poctivě pročítat vše co na písmákovi bylo a ke všemu připsat svůj názor. Hodně věcí se na písmákovi změnilo právě v tomto období. A co se mi nelíbí. Byl jakýsi rozměr písmáka, který se dá těžko definovat. Server byl velice amatérský a každý kdo sem psal (alespoň takový jsem měl pocit a platilo to samozřejmě až na pár vyjímek), psal prostě proto, že měl potřebu něco sdělit a napsat. Občas si chtěl prostě zkusit jestli na to má nebo ne, občas cítil, že je něco o co má smysl se podělit s druhými. Nemá opravdu smysl se rozepisovat o tom, že mám pocit že tento rozměr se trochu vytratil (ne zrovna trochu...), ale mrzí mě, že ten rozměr už pomalu nikdo ani nechce vidět. Ze serveru písmák se stává server lidí, kteří opravdu mají v úmyslu stát se básníky, či spisovateli a ne sdělovat. Vybrušovat formu, styl a ne příliš sdělnost. Samozřejmě je to můj pocit, který nemusí být skutečný, ale mám pocit, že to tak je. A pravda je taková, že jsem si nikdy nekladl podobné ambice nebo cíle. Když jsem něco psal, bylo to proto, že jsem chtěl něco říct. Přiznávám, že občas to byla pouze vykřičená vlastní bolest, někdy ale tam byla i touha sdělit něco ze svých názorů na předsudky, zradu, násilí... To je důvod proč se nadále dění v písmákovi nechci účastnit. Není to proto, že by se písmák ubíral špatným směrem. Je to spíše proto, že se ubírá směrem který mi nic neříká. Proto budu nadále pouze čtenářem. vulpecula: děkuji Ti. Jak víš, že Malý princ je můj nejoblíbenější příběh? Adarhaz: chyba není v písmákovi, ale ve mě. Prostě systém pracuje mimo dosah mé sítě.. Špuntík: já v žádném případě nechci bortit mosty a ztrácet kontakt se všemi lidmi zde v písmákovi, zejména s některými, které považuji za své velmi dobré přátele, které mám rád a moc si jich vážím. Můj telefon není tajný. Mám číslo 0607 565 097 Také se měj nádherně

Dědouch
02. 07. 2000
Dát tip
Vopatruj se.A doufám že se někdy zase potkáme.Nemam rád když se lidi po mejdanu rozcházej domů,sakra..Eště jednou ahoj a koukej se tady čas vod času vokázat.Tvuj Dědouch

slavek
02. 07. 2000
Dát tip
díky Dědouchu. Budu tady jen jako čtenář. Přemýšlím jestli mám vymazat svoje dílka. Asi to udělám

Jákob
02. 07. 2000
Dát tip
Slávku vím že jsme si toho moc spolu neřekli, přesto mne mrzí že odcházíš. Máš pravdu vše prochází svým vývojem, ale mohl jsi se na něm podílet... že odešel Print mne mrzí taky a s hanbou přiznávám, že jsem to nepostřehl ... Printe promiň, ale musím říct, že Vás tu pánové oba rád opět uvidím. Váš Jakob

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru