Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

majacek v dali

03. 07. 2000
8
0
3224
Autor
jester

JSI Jsi něco, co vždy jsem najít chtěl, jsi něco, co jsem uz zapomněl. Jsi něco, co najde se jen stěží, a když snad někdy, tak těžko se i věří, že najíti se můze... jak černá růže a bílé noci na Hawaji, jak ledovce na rovníku a v máji.. tak zářivá, až oslnivě, a neskutečná a přece snivě tak blizká, že až oči pálí.. fata morgana někde v dáli oasa v poušti , co život dává, i vločka sněhu, co neroztává, v nejprudším slunci, jež všechno spálí.... tim vším jsi pro mne majáčku v dáli...
Bernadeta
10. 09. 2002
Dát tip
Pomalu pomalicku se budu prokousavat Tvymi dilky... mas to marny, je to proto, ze se mi moc libi***

jester
10. 09. 2002
Dát tip
-))) dik, neni jich toli, kterym se libi..-))

zirafka
23. 03. 2001
Dát tip
Pises fakt moc pekne...*

jester
23. 03. 2001
Dát tip
Dekuji za libeni.. koukam, zeto beres i zezadu..)) a vidis, jak jsi zmenila asi i nazor na Pismaka.. proti tomu zacatku, ze?)

Jochanien
11. 03. 2001
Dát tip
Moc hezky se mi čteš, je to to, že víš, o čem píšeš...:-)))

Anonym
14. 07. 2000
Dát tip
))))????? tak mi na opaltku posli tu melodii..)

Bosonohá
14. 07. 2000
Dát tip
Tu přeci musíš slyšet sám, když jsi to napsal. A třeba máš jinou, než já. Je to slyšet, když vnímáš jen zvukomalebnost slov, ne jejich smysl - asi jako když se zavřenýma očima posloucháš hlas vody v potůčku a nehledáš kameny a větve a ryby a vše ostatní, z čeho se potok skládá a díky čemu tak mluví...:-))

Bosonohá
10. 07. 2000
Dát tip
Tip za melodii, až nebudu tak ospalá, vrátím se sem pro slova...

jester
05. 07. 2000
Dát tip
B&N/Jsem rad ze se libi.. dik. CY/jezis.. ty jsi mi tam jeste nemela?))

Bára Braun
04. 07. 2000
Dát tip
Týýý brďóó !!! Ještěříčku to je teda síla....skvělá esence vášně, něhy a lásky...a ta atmosféra ouou ...TIP na mým monitoru žhne jak Hawaiský slunce...zdá se, že jsem oslněna :)))

Neal
04. 07. 2000
Dát tip
tak se mi zdá...no nezdá je to dost co dost víc než dost dobrý...

Cyndi
04. 07. 2000
Dát tip
ajta krajta, šoupnu si tě do oblíbenejch, todle stojí za to... už pro tu povědomost, pro zdání těch pocitů...

Kathe
03. 07. 2000
Dát tip
To je ale hezoučký ... ! :o))) TIP !

MINISTRY
03. 07. 2000
Dát tip
myslim ze chapu :) TIP

Anonym
03. 07. 2000
Dát tip
Jsem rad ze libi a dekuji

Anonym
03. 07. 2000
Dát tip
Podobny pripad?)) Dik za TIP.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru