Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní...

25. 09. 2003
14
0
2891
Autor
Playwithfire

Jsem štír-dítě podzimu...

 

Nezadaná

Chlípníky žádaná

Brečí

V křečích.

 

Stmívá se

A ona dívá se

Na nebe

Nad sebe.

 

Nádherná

S vlasy do černa

Smutná

Jíst jí nechutná.

 

Otrhaná

Takřka bezbranná

Je sama

Tajemná dáma.

 

Ona se brání

A přes to na ní

Dopadá

Podzimní nálada....


Týýýýýýýýýýýýýýýýjo!!!!! °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

ceky: klidek, matinko;o)

už jsem se zklidnila :-))) ale dalo mi to zabrat :-)))

to ti to fakt prijde tak dobry???

Berny
07. 11. 2003
Dát tip
tip

FKL: aha, tak to se mi moc nepovedlo (nevedela sem, ze to jde smazat:-))))

FKL
28. 10. 2003
Dát tip
ASI BYCH TO SMAZNUL.. :-)

fkl: to vis ze neva... A kdyby jo, co s tim udelas? ;-)

Morney
19. 10. 2003
Dát tip
:))

FKL
06. 10. 2003
Dát tip
asi bych si to taky upravil- Smutná nechutná tak asi tak.... ale jinak * - jo a klub jesli neva

WiruZ
06. 10. 2003
Dát tip
*/*

guy: at zije originalita...;-)

zavorka-dyt ja vim, to nebylo mysleny vazne...:o)

guy
30. 09. 2003
Dát tip
no někde sem vyčet, že štír se nesnáší s beranem :-)

guy-chmmm ja sem ale tolerantni stir...takze problem nejspis bude v beranovi, jestli vubec nekde:o)

guy
30. 09. 2003
Dát tip
já jenom konstatoval, co sem četl ... asi sem chtěl vypadat důležitě :-)

guy-nepovedlo:-)))

rowenna:...ktera, samozrejme, mlci:o) Tip za to, ze pisu? To je zajimavy:-) Takze tipy davas vsem pismakum??? :-)))

Nugetka-ale ja podzimne pisu po cely rok...:o)

joooo Zavorka dalsi vycerpavajici kritika...:-)))

Rowenna
29. 09. 2003
Dát tip
Ne, samozřejmě nedávám tipy všem Písmákům. Dávám je hodně mladým Písmákům, o kterých si myslím, že by možná časem mohli psát lépe. :-)

rowenna: ted nevim jestli se urazit nebo citit poctena:o)

guy
29. 09. 2003
Dát tip
Viz: Hanee ..... i přes to, že seš štír :-)

(závorka)
29. 09. 2003
Dát tip
..sorry, prostě nestíhačka; vím, není to kritika ( a už vůbec ne vyčerpávající...); pouze tipík.. :-)

Nugetka
27. 09. 2003
Dát tip
Na písmáku vždycky poznám, který roční období je nebo se blíží:-)))

(závorka)
27. 09. 2003
Dát tip
jo (líbí) T

stoik:hmmm myslim ze to cos mi tu napsal je lepdi nez to my dilko:-) dik:-)

hanee:...ja sem bruneta:o)

gask:nemas zac, dekovart bych mela spis ja Tobe:o)

stoik
26. 09. 2003
Dát tip
Al ne :-)

stoik
26. 09. 2003
Dát tip
Brunetka co si s plameny ráda sudy válí dočká se právem odměny - - občas si prsty spálí :-) To jen tak, pro Nosferatu .-)

ooooh, diky-nikdo jiny pro me predtim nikdy basen neslozil:-) teda vlastne jo, tudle: "mila Viky¨delam kliky abych se ti libil vice sexy telo mel soulozit u popelnice jenom s tebou-to bych chtel: ....:-)))))

Rowenna
26. 09. 2003
Dát tip
**

z rowenny si berte priklad-strucna, jasna, snadno pochopitelna kritika:o)

stoik
26. 09. 2003
Dát tip
A nenapsal to vůbec špatně. Kdybych mohl, dostal by tip. Je to krhútský zádrhel, má to rytmus, pointu a vůbec... :-) Doufám, žes mu, Nosferatu, jeho touhu splnila, neposlala na něj tátu, hubu mu nerozbila :-)))

Yfča
26. 09. 2003
Dát tip
;o)

Rowenna
26. 09. 2003
Dát tip
dvě hvězdičky je míň než sedm ale víc než jedna. :-) Návdavkem jsi ode mě dostala tip. Přestože je básnička spíš neumělá. Za poctivou snahu, a za to, že vůbec píšeš. Na žádost o hlubší kritiku by měla spíš reagovat redakce.

Kolega
25. 09. 2003
Dát tip
Super věcička... :-))) Tip pro slečnu Upírku. :-))

to jsem napsala dneska, pri hudebce, kdyz jsme asi hodinu poslouchali Orlanda di Lassa (nebo jak se to pise:-) a potrebovala jsem se odreagovat:o) diky-za pochvalu, tip i oosloveni "upirko", je to pro me totiz cest;o)

stoik
25. 09. 2003
Dát tip
Za károu popravčí slyšíš tlukot jejích kol inkvizici stačí když máš ze samoty bol, nezapomeň Nosferatu v dušezpytném shonu, najdeš na duši záplatu v Nekronomikonu :-))) Není chlípník, kdo tvé tělo, za zlým hříchem svádí, Torquemada je jak dělo, ať se vydovádí .-)))

Lysandra
25. 09. 2003
Dát tip
* :)

Diana
25. 09. 2003
Dát tip
Zajímavý verš i nápad :-)))

Trošku jsem se zamotala a upravila jsem si to... "Stmívá se A ona dívá se Nad nebe do sebe...." :-)), očka už mi neslouží Je to fajn, podzim mám ráda.*

Torolfita
25. 09. 2003
Dát tip
V jednoduchosti je krása. Přísloví nelže.

gASK
25. 09. 2003
Dát tip
Já rád podzim:) A taky rád tuhle báseň...pěkná, sice mi to tak neplyne, ale ty slovní obraty jsou pěkný:) * a díky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru