Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROČ ŽELVY NEPLÁČOU

25. 09. 2003
2
0
1170
Autor
Majkika

Není,ještě se to nestalo,ale mě už se o tom zdá...a není TO DALEKO!!!

Proč želvy nepláčou

 

 

Říkal jsi: ,,Budem přátelé."

A dal mi pac.

A oči tvý,jak mandlový blues

si zahrávaly

s naší přísahou..

 

Půjdem světem spolu

jen déšť zahladí

4tlapky a 2boty toulavý..

 

A my se poznávali

hráli si a milovali

a čas plynul dál..

 

A jednou z rána

já vstala...a ty ne

a tehdy ptala jsem se:

,,Proč želvy nepláčou?"

 

Ty jsi zmizel,odešel

a mě nechal napospas

všem vzpomínkám..

jen řetízek mi zbyl.

 

Já chtěla jsem znát

proč ti co rozhodují

mohou dát,

tu život krátký,ač pro psa akorát...

 

Už nejsme dva

už jen pán

a sám

hladoví po lásce..

 

a čas plynul dál.

 

Psí život má daný ultimátum,

čas plynul..

 Kdyby byly želvy lidé,

plakaly by o to dýl..

 

ale želvy..nepláčou


Majkika
26. 09. 2003
Dát tip
too ashentree:ne,tu kapelu neznam.Sama jsem nevěděla kam bych tenhle text zařadila,ale je fakt,že až se to stane,tak tohle teskný blues bude možná předěláno do úplně jiný podoby..ale doufám,že to bude za hodně dlouho...nejlíp v příštím životě..

Bacil
26. 09. 2003
Dát tip
Já nevím kam to patří, ale zdá se mi to dobře napsané, snad trochu víc slov než nutno, ale přesto... tip.

REDH0T
25. 09. 2003
Dát tip
Písmák je potencionální prostor příprav mladých moderátorů TV Nova, řekl bych...

Sleepy
25. 09. 2003
Dát tip
Chtě nechtě (ale spíš chtě ;) tě musím bránit: tvoje básnička mi udělala (jako dnes vůbec první tady na Písmáku) radost a dala kapku inspirace... Děkuju za ni :o)

ashentree
25. 09. 2003
Dát tip
Je to v reci blues, mozna bych dal do kategorie pisnovy text. Neni to spatne, jen bych to opravdu nenazyval basni ;) K obsahu - Nedavno jsem premyslel o tomtez, je to presne tak smutne :( Znas kapelu November 2nd? Maji v repertoaru pisen Tomcat Blues. Je ladena taktez. Jen ta anglictina vice prospiva te primosti a jednoduchosti, nez nas rodny jazyk. Ja si to tak nejak do ni prelozim, a tam se mi to libi, takze TiP za bluesovou pisen :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru