Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci

07. 07. 2000
8
0
2357
Autor
Adelan

Chci

Hodinu po hodině

stále víc a víc

chci vstřebat se ti pod kůži

jak hadí mládě

vinout se a teplem tvým

slastně se zalykat

být rozechvělou strunou

loutny tvé

být douškem

a sama pít

s žízní nezkrotnou...

 

Jenže se zastavil čas

a tak jen pírkem z křídla anděla

píšu do písku tvé jméno

s nocí temnou

netopýra vábím

ať vypráví mi o tobě

jen okvětní lístky malého kvítku

líbat smím

místo tvých rtů

když noc je tak zlá...


gwiber
08. 09. 2004
Dát tip
moc, moc pěkná tip

Morasten
13. 05. 2004
Dát tip
krásná, s neurčitým kouzlem...T

Adelan
02. 04. 2004
Dát tip
avi

Noe1
02. 04. 2004
Dát tip
Adelan: díky za avi, je nádherná *t Jen nevím zda patří mezi mezi hady hladící či mezi hadí jed a slzy (tak půl napůl viď) Ale spíš bude v hladících - mne pohladila :)))).

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Zase příjemně překvapen zpracováním, ale zvedám výhružně prst. V rámci toho jak jdou básně po sobě stále stejná kostra a obsah, jen jiné podání. Neupadni do letargie.

Andra
17. 11. 2000
Dát tip
Tak tohle se mi líbí opravdu HODNĚ. *)

Carodej
03. 11. 2000
Dát tip
Tak tohle mne D O S T A L O! Dostat od Tebe tuhle báseň, tak nejpozději za deset minut zvoním u Tvých dveří..... *!!!

Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
líbí moc

Albireo
18. 10. 2000
Dát tip
Je to plné citu a zaslouží si TIP

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
hezký...

Vio
10. 07. 2000
Dát tip
když noc je tak zlá... to jsem snad už zažil pěkné pěkné pěkné BTW když jsme u těch andělů, viděl někdo film Michael s Travoltou - jo, to můžu taky - takže žádné iluze o andělech ;-)

Adelan
10. 07. 2000
Dát tip
Vio: zkus se mrknout ještě na moji Andělskou, tam se v kritikách taky píše o tom filmu... A všem děkuju... :-)))

djPes
08. 07. 2000
Dát tip
Ale ja si tak predstavuji andela - ze se svlekne a je to obycejny clovek z masa a kosti. Take by se mohl po svleknuti objevit treba .... treba jedovaty had :-)

Fany
08. 07. 2000
Dát tip
Anděle by se neměli svlékat, kazí to iluze o jejich poslání. Aspoň tam nahoře ať je pořádek.

Kathe
07. 07. 2000
Dát tip
Líbí...hlavně mám pocit, že to znám... PS: Nějak se mi nezdá to hadí mládě, nevím proč...Mám z toho takový divný pocit...byl to účel...? Ta druhá sloka se mi líbí moc . PPS: Nemám prostě ráda hady...tim to bude...! :o)

Adelan
07. 07. 2000
Dát tip
Kathe: jsem ve znamení hada, tak proto, a celkem proti nim nic nemám, beru je jako jiná zvířátka...a dík

xsnek
07. 07. 2000
Dát tip
Ahoj, snad mene lyriky? Nevim....

Kathe
07. 07. 2000
Dát tip
Adelan: Ach tak...! Tak promiň... proti Tobě teda nic nemám, háďátko ... ;o)

djPes
07. 07. 2000
Dát tip
rekl bych, ze to navazuje na Tvoji Andelskou.Svlecenemu andelu zbylo jen pirko na psani versu. Ted mne napadlo, ze mozna andel jako had se svleka.

Adelan
07. 07. 2000
Dát tip
djPes: že by se anděl svléknul a rázem měl zase nové čistě zářící andělské roucho? No je to možný, co já vím, pro anděla jistě velmi praktické...já se totiž tím andělem moc necítím být a tak moc neznám, jak to mezi nimi tak obyčejně chodí... Když jsem tehdy sundala to roucho andělské, byla jsem pod ním zase jenom já, obyčejný člověk...snad si teda moc nefandím. PS: jo jo, navazuje to, jasně... :-)

Adelan
07. 07. 2000
Dát tip
jen jsem zapoměla dát avizo :-(((

Regins
07. 07. 2000
Dát tip
Taky to znám a miluju hady

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru