Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak pro zamyšlení

29. 09. 2003
2
0
1291
Autor
Majkika

..mýlili jsme se..

JEN TAK PRO ZAMYŠLENÍ

 

Je zajímavé,jak se cesty dělí.

Zprvu co jsme chtěli,společné jsme měli

a teď se míjíme,jako bychom něco zapomněli...

Snad jsme měli být méně smělí,

když jsme sami neveděli,

co chceme..

A mýlili-li jsme se?

 

To pozná čas..


Sabinka
23. 10. 2004
Dát tip
prilis krasne na to abych mlcela T

Majkika
01. 10. 2003
Dát tip
Já si to taky musela nechat uležet v hlavě, než jsem si to znovu přečetla..ale pak už se mi to líbilo,tak jsem to neměnila..je to jen slovní hříčka,ale s osobním podtextem, který tvoří obsah.Díky za názory..

Morr
30. 09. 2003
Dát tip
abych řekl pravdu, dívám-li se z jednoho úhlu ohledu, je tato báseň zajímavá. Jedná se o obsah. Bohužel však dle mého názoru forma zpracování povážlivě klopýtá za obsahem. Ale jak říkám poezie je lán pole, kde si každý najde své-)

Bacil
29. 09. 2003
Dát tip
A bude to čím dál horší... anebo možná ne, co já vím.

smutnění
29. 09. 2003
Dát tip
tedy, pro radost? ... ale my lítiti se je snad lidské...

ashentree
29. 09. 2003
Dát tip
Myleni je mnoho...Kolem nas...V nas...Zamysleni fajn, jen takhle v tehle forme to na mne pusobi jako slovni hricka...Rusi mne ty rymy...Nelicuji s vaznym tematem...Ale neber mne moc vazne, ja jsem zakoreneny nepritel prerymovanosti :-)

T_O_M_
29. 09. 2003
Dát tip
tak to mi připomíná text písničky Rozvod od H. Hegerové Posílám tip. (a taky mě to při prvním čtení nějak moc nenadchlo, takže asi to vidím stejně jako S_B)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru