Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání

02. 10. 2003
4
0
3316
Autor
Danny

Když jsem se narodil, zaplavily mě barvy, zvuky, tvary, vůně... Netrvalo dlouho a začal jsem v nich hledat nějaký řád, nějaké spojitosti abych se měl čeho chytit. Podnětů přibývalo, byly stále složitější, když tu náhle nastala smrt. Nevadí, narodil jsem se již o něco moudřejší znovu, v jiné sféře, kde proud tvarů a barev prýštil také. Lépe jsem se zorientoval a po nějaké době jsem byl schopen sám kombinovat vjemy ve složitější celky a dokonce ve vodotrysku tónů a pohybů vytvářet objekty nové. Následovalo několik zrození a smrtí, během nichž jsem si uvědomil, že některé útvary jsou projekcí jiných bytostí, hledajících a zkoušejících podobně jako já. O dalších několik úrovní dále jsem s nimi již dokázal komunikovat a vzájemně si vyměňovat poznatky z mnohých životů hledání. Stále jsem však nepřestával zobecňovat, hledat za rejem tvarů, barev, slov, čísel a tónů skryté příčiny a řády. Začal jsem vytvářet teorie, abstrakce týkající se mnohovesmíru kolem mě. Mnohokrát se mé systémy ukázaly jako nedostatečné, mnohokrát se stavba zhroutila a já jsem, obohacen, začínal znovu od píky. Ponořil jsem se do víru životů a všechno začalo postupně dávat smysl. Systémy vjemů, systémy těchto systémů, systémy systémů těchto systémů, vše začalo pozoruhodně zapadat do sebe a z mnohosti vjemů se začal postupně vynořovat jeden jediný Systém, dalo by se i říct jeden jediný Vjem. Nezlobte se, nebudu Jej nijak nazývat, nijak omezovat, dávat jakékoli přívlastky, škatulky, aproximace... všechny jsou zavádějící. Prostě Všechno se slévalo Tam Nahoře a já jsem si uvědomil, že nebude trvat dlouho a já se již nebudu muset ani narodit, ani zemřít.
Danny
28. 11. 2003
Dát tip
Katerina: inspirací byla má vlastní duchovní cesta

Katerina
27. 11. 2003
Dát tip
Je to skvělý! Je to beyond everything, co tě inspirovalo? Víš, o čem to je? (Jestli je to to samé, co si myslím já...)

Kami
24. 10. 2003
Dát tip
Jojo - mám ráda domečky z karet...(*)

j_i_r_i_k
08. 10. 2003
Dát tip
Mně tahle projekce celkem vyhovuje...

Krel
08. 10. 2003
Dát tip
!*

Kodynie
03. 10. 2003
Dát tip
K závěru: To bych si taky moc přála. Celkově je to moc zajímavé a hezké.

Toxman
02. 10. 2003
Dát tip
Hmmm zajímavé... ale doufám, že to dnes není o tom, jak ses pokoušel napojit aplikaci na databázi ;-)

Albireo
02. 10. 2003
Dát tip
Tak tohle mi moc připomíná styl filozofických povídek S. Lema.

Shammann
02. 10. 2003
Dát tip
Koukám, že tu někdo zvedl značně otrhaný prapor, co tu zanechal v poslední slavné bitvě S.V.

Print
02. 10. 2003
Dát tip
*!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru