Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diagnóza

02. 10. 2003
10
1
2474
Autor
Vree

Diagnóza

 

Seděl jsem v té bílé ordinaci

 

v bílém křesle...

 

oči upřené z okna v bílém rámu...

 

Vy ve svém bílém plášti...

 

Skoro šeptem mi plynou slova

z téměř bílých rtů..

 

v bílé tváři.

 

Vaše smutné pokývání hlavou....

"To je vážné...velmi vážné.."

 

Říkáte s profesionálním soucitem.

 

"Je jen jeden lék,který Vám může pomoci."

 

Můj tázavý pohled

 

Cosi mi podáváte, doktore.

 

Cosi v bílém obalu

 

Vstávám a jdu k Vám,

po bílém linoleu...

 

"Máte štestí. Poslední co mám. "

Smějete se na mě bílými zuby.

 

Otevírám krabičku.

 

"Užívá se jednou. Nejlépe na noc...ráno Vám bude dobře."

 

Slyším za zády když vycházím bílými dveřmi z ordinace.

 

"Díky doktore.."

Šeptám do tmavé čekárny...

 

..a v ruce svírám

 

břitvu s bílou střenkou.


1 názor

Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
neskutečnej lék

eustacia
18. 01. 2005
Dát tip
ufff...docela psycho

zvedavec
01. 01. 2005
Dát tip
neviem, ale moja metóda je neveriť diagnózam - a veríš, či nie, nakoniec mi moje choroby "čo sa už nezlepšia do smrti" prechádzajú - ...a jasné, prichádzajú iné. Mám niekoľko prípadov, ktoré mi dávajú veľmi za pravdu. Napr. môjmu otcovi predpovedali, že kedykoľvek môže ochrnúť - neochrnul, povedali mu (lekári), že má ischemickú chorobu srdca, teda srdcový sval nemal byť dokrvený, čo je vážne... zomrel po mnohýcgh rokocj, žiaľ na rakovinu, ale čo mu nakoniec jediné pracovalo, bolo to zraniteľné srdce. Ak niečomu veríš, môže sa to možno aj tým začať vyplňovať, myslím si! A diéty: teraz čomu veriť: že môjmu zdraviu prospieva "aspoň jedno vajce za deň" alewbo tomu, že radšej žiadne vajce, lebo obsahuje cholesterol. ˇJa sa držím toho, že všetkého veľa asi škodí, a čo sa vyskytuje v prírode, tak to asi je niečo, an čo človek by mal byť adaptovaný...A strach z choroby môže škodiť viac, ako niečo, čomu sa kŕčovito vyhýbam ;)

Vree
01. 01. 2005
Dát tip
Zajímavé,leč jak jsem psal-o tomhle to moje dílko není, tudíž se mi to zdá bezpředmětné. Mnoho štěstí a zdraví v novém roce :o)

zvedavec
01. 01. 2005
Dát tip
ibaže evokovalo to vo mne práve toto ;) Vďaka za prianie, napodobne :)

Vree
31. 12. 2004
Dát tip
Tak jo. Až mi doktor třeba řekne, že mám vysoký tlak a musím se šetřit, vykašlu se na něj, dám si kafe s rumem ,zapálím si a budu v pohodě, protože se mi nikdy přece nemůže stát nic, čemu sám neuvěřím??? :o) O tomhle to přece nejní...

zvedavec
30. 12. 2004
Dát tip
ibaže:...osobne nedoporučujem veriť diagnózam - ešte sa nakoniec vyplnia. Ak im uverím.

Notreal
22. 12. 2004
Dát tip
teda...síla*

sidonia
24. 05. 2004
Dát tip
ty jo ok *t

Alela
07. 04. 2004
Dát tip
kurva..... (pardon) ....už aby bylo léto............

bbléééé

Abyss
28. 02. 2004
Dát tip
psychopat, mardou_ dik vam za poslechnuvsi meho doporuceni!!! :) vree_ bílá louka bílý les! tohle volá do nebes! /včelí znám ale jenom Do pěti do pěti :))) zdravi te pani verejna platonicka :) (sak pockej ja ti budu venovat nejakou peknou platonickou basnicku :)) ...) (vree ty me vubec ale vubec nectes!!!!!)

Vree
28. 02. 2004
Dát tip
Tož to máš tak ,děvčico : Jsou lidi, co umí číst (asi skoro každej běloch :) , ale neumějí psát. A pak jsme my, co umíme psát a neumíme číst .. :o)))) (to je ale do nebe volající nafoukanost,co ?? :) ..ne vážně.Já vím, že jsem s tímhle fakt hroznej a je to hlavně k mé vlastní škodě. Polepčím se ...fááák :o) A dík ,že mě tak hezky propaguješ :o) PS:To jó - básničku napiš :o) Pus pus :)

Abyss
28. 02. 2004
Dát tip
no ja jenom ze vlastne ani nevis s kym mas tu cest!!! co si o nas asi budou lidi ted myslet? :)))

Vree
27. 02. 2004
Dát tip
Jááách tóóóó ??? 8-O Ty jsi nikdy neviděla "Příběha včelích medvídků" ??? Táááááááková mezera ve vzdělání :o))))))))))))))

Vree
26. 02. 2004
Dát tip
..bílá, bílá, bílá, bílá, komu by se nelíbíílá, bílá louka bílý les.... No a jak to byl populární popěvek :o)))) Ale jinak dík :)

Abyss
23. 02. 2004
Dát tip
ty jo umrel mi pc klubuju dodatecne! (DOSTATECNE!!!)

Abyss
19. 02. 2004
Dát tip
to snad ne!!! tak skvela vec a jenom tri tipy!!! klubuju!

Vree
19. 02. 2004
Dát tip
Děééékuju Ti strašně moc. (seš má tajná platonická láska) ...no tak dobře - teď už ne tajná :( Tak ale ta platonická jo!!! :o)

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
.....teď neusnu, chlape :))

Abyss
11. 10. 2003
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *

Robinson
09. 10. 2003
Dát tip
Nevim proc, ale na na konci jsem mel uplne stejnej pocit jakej si predstavuju ve chvili, kdyz mi na hlavu z niceho nic spadne balkon Tip*

Lysandra
04. 10. 2003
Dát tip
* zajímavé...

Krel
03. 10. 2003
Dát tip
uf...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru