Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pátek - svátek

03. 10. 2003
3
1
1757
Autor
REDH0T

Co já dnes asi budu dělat. Mám to.... Síť. Neviditelná, všespojující, tajemná síť. Jednoduše geniální. Geniálně jednoduchá. Chcete si psát s někým v Argentině ? - ale no prosím... Je libo milenku ze Srí Lanky ? - jak je ctěná libost... Nesnažte se síť pochopit. Tajemství jejího smyslu a podstaty znám pouze já... Že Vám něco chybí ? Znám všechna Vaše přání... Splním Vám Vaši posedlou, egoistickou a exhibicionistickou touhu. Napište do horního řádku www.pismak.cz a jste tam... Všehosměs něhy, frustrace, lásky, smrti, závisti, malosti, hlouposti, geniality, úpřimnosti, falše, talentu a vykrádání. Přeji Vám šťastnou cestu, pevné nervy a dobrou chuť...

1 názor

Marcela.K.
23. 01. 2008
Dát tip
:-))) no tak tohle se ti povedlo :-)

alina
12. 02. 2005
Dát tip
inu, parádní vyznání lásky písmáčovi .......... dyk je to prafdaa! ;)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Tak já ti tu dám první tip, protože... ano, vyčetl si obsah písmáka téměř dokonale.

Laila
29. 10. 2003
Dát tip
co ty s těma dněma máš......

Top_Angel
10. 10. 2003
Dát tip
No comment.....

Ladyss
03. 10. 2003
Dát tip
V pátek mají blázni svátek :-)

ALoDIRuK
03. 10. 2003
Dát tip
hlavně si nebrat cokoli z výčtu všehosměsi P do života a po vagónech :)) sejdeme se na p

Monie_Kim
03. 10. 2003
Dát tip
čus bus ajsme doma :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru