Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S naivitou

04. 10. 2003
8
0
1930
Autor
Fidunka

Pláču, avšak kvůli komu

Kdoví, kde nastal bod zlomu.

Kolem samé plané fráze,

slzy kloužou po podlaze.

 

"No tak nebreč, to nic není,

brzy se to všechno změní..."

Všichni lidé v okolí

tvrdí, že to přebolí.

 

Naivita má i ostatních

odráží se ve verších.

Těžko říct, co v hlavě mám,

realitu zamítám.

 

...Přítomnost už nevnímám.

Sama v sobě umírám.

 

 

           

 


Hermann
16. 03. 2004
Dát tip
Zdá sa mi to ozaj naivné... Ale beriem to ako Tvoje začiatky...Alebo nie??? Hermann

Kolega
19. 02. 2004
Dát tip
Líbí se mi rým: mé mysli x nesmysly Jinak sis vybrala téma docela ožehavé. Latinka o něm docela obstojně pojednala v Torzu.

Kolega
19. 02. 2004
Dát tip
Líbí se mi rým: mé mysli x nesmysly Jinak sis vybrala téma docela ožehavé. Latinka o něm docela obstojně pojednala v Torzu.

Kolega
19. 02. 2004
Dát tip
A jéje, nejenom že vidím dvojtě, ale ještě navíc za roh... ta kritika samozřejmě platí pro následující dílko. To dělá to Polopito... :)

Fidunka
19. 02. 2004
Dát tip
Stanou se horší věci:) Jen jestli jste si, pane, trochu taky nepřipil, když mi kritiku píšete jinam než kam zamýšlíte:) Dílko bylo psaný v euforii.Ber to tak,že nemá žádný literární význam:)

Fidunka
18. 02. 2004
Dát tip
Jez do polosyta, pij do polopita, takže sem raši nechoď, aby ses nám nepřejedl:)

Kolega
17. 02. 2004
Dát tip
Tady se mi nějak zalíbil konec. Sice bych volil jinou posloupnost rýmování, ale už tak netrhá uši. Zato začátek... Tak si tě dám každý den jednou a budu se cítit sytě. :-))

Dero
23. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé ... ;o)

gASK
10. 11. 2003
Dát tip
Bravurně zvládnutá naivita:) Jen za ty dva poslední řádky si zasloužíš tip, ta myšlenka mi evokuje spoustu vzpomínek - btw: když tě napadla jako první, proč jsi to nedala do prologu? Třeba by se to tam hezky vyjímalo;)...jinak je tam i spousta dalších pěkných míst a obratů.....

Barbie
28. 10. 2003
Dát tip
líbí se mi... hlavně sama v sobě umírám:-)...ten pocit znám...:-)) dávám Tip

815_0
26. 10. 2003
Dát tip
n_č - v dnešní době je možný všechno - a - já si myslím, že autorka to zvládla skvěle - ty rýmy jsou lehký, ale je to vyvážený čtivostí :-)

Fidunka
26. 10. 2003
Dát tip
Děkuju!:)

815_0
26. 10. 2003
Dát tip
Nemáš za co :-)

Milá říkanka. Nevěděl jse, že i naivita může být tématem k takovým úvahám.

Miškin
19. 10. 2003
Dát tip
:,(

815_0
11. 10. 2003
Dát tip
Pěkňoučký :-) TIP + klub :-)

Duhovka
11. 10. 2003
Dát tip
Je to dojemny.. TIP

Fidunka
05. 10. 2003
Dát tip
Děkuju, už je to opraveno. Mně to v tu chvíli připadalo normal., ale když jsem na to koukla zpětně, tak jsem se vyděsila. Poslední dva verše byly vymyšleny jako první..:)

Okurka
04. 10. 2003
Dát tip
Já mám naivitu moc rád *

hezký!* (realita je jen iluze způsobená nedostatkem alkoholu:-))

Dash_707
04. 10. 2003
Dát tip
Hmmm...:o)

Diana
04. 10. 2003
Dát tip
Moc milé. Zejména první dvě sloky nemají chybu. Ve třetí sloce trochu vadí účelově nesprávný tvar "ve veršech", ale i to by šlo.Poslední dvojverší se mi jaksi k básničce nehodí. Je jiného ladění a dělá dojem, jakobys nevěděla, jak to ukončit. :-)))

Smoon
04. 10. 2003
Dát tip
Pěkné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru