Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A-for-ismy Waltera Sachera

04. 10. 2003
5
0
1198
Autor
Evosheek

 

AFORISMY Waltera  Sachera

 

¨       Přestože jedla jenom jižní ovoce,  načapána byla na  švestkách.

 

¨       Když pomluvila všechny  známé, začala  chválit  -  sebe.

 

¨       Ona nebyla jenom na peníze, ona byla taky na hovno.

 

¨       Dřel se celý život  -  škoda,  že neuměl nic  jiného.

 

¨       Byl  všem  lidem k  smíchu, neboť  bral  život příliš  vážně.

 

¨       Před svatbou si  dávali po hubičce, po  svatbě    jen po  hubě.

 

¨       Husa  je  lepší  na  pekáči,  než  v občanském  průkazu.

 

¨       Ze  zkaženého masa dobrou jitrnici  neuděláš.

 

¨       K tomu, aby sis  mohl střílet z lidí, nepotřebuješ žádný arzenál.

 

¨       Říkával  ji „Ty moje sluníčko"  -  vždycky  si  ji  představil, jak  by  vypadala, kdyby  blbost  svítila.

 

¨       Co se  dnes nenosí? Nahoře bez  -  protekce.

 

¨       Moudrý  člověk  zná  svou  cenu,  zatímco  hlupák  je jen  domýšlivý.

 

¨       Tvářil  se  jako  správný  kořen,  ale  byl  to  jen  obyčejný  pařez.

 

¨       Posíláš-li  lidi  často  do  prdele,  dej  si  pozor,  abys  časem  netrpěl  zácpou. 

 

¨       Člověk si může vybrat, buď dokáže nemožné, nebo je nemožný.

 

·         Občas si na lidech vyliji svůj humor.

 

·         Já pro jistotu některá svá slova zaklepávám, ale jsou lidi, kteří je zatloukají.

 

·         Stále se mi zdálo, že v mým nejbližším okolí něco smrdí. A taky jo! On to můj posranej život.

 

·         JSEM SAKO, KTERÉ SI ŽIVOT OBLÉKL NARUBY.

 

·         Pronášíš-li příliš hluboké myšlenky, dej pozor, abyses v nich neutopil."

 

·         Život je hovínko, které se nám zachytilo na podrážkách našich bot a ženy jsou ta stvoření, která nás nutí do toho hovínka šlápnout.

 

·         Děti jsou zrcadlem svých rodičů. Bohužel každé zrcadlo zkresluje. Proto se v nich tak rádi shlížíme.

 

·         Sypal si popel na hlavu až když na ní měl máslo.

 

·         Od milovaného člověka i prd voní.

 

·         Podle matky bych se prý měl jmenovat Průjem - jako kluk jsem ji prý pěkně prohnal.

 

·         Kdo se bojí života, už dávno umřel.

 

§         Svým dětem závidím jen jejich rodiče.

 

 §         Rozčiluje-li tě člověk s dobrou náladou, nehledej chybu v něm.

 

§         Člověk schopný všeho, není schopný člověk.

 

§         Hodní lidé bývají zlí.

 

§         Ani špatný manažer nesloží ruce do klína, protože tam má už sekretářku.

 

§         I když jednáte podle svého nejlepšího svědomí, nemusí to být nejlepší svědomí.

 

§         Nedávej rady! Moudrý je nemá zapotřebí a hloupý je nepochopí.

 

§         Byl to zázrak. Prošel mateřskou školou, základním školstvím, gymnáziem i universitou a přec si zachoval vlastní názor.

 

§         Nejlepší ochrana proti AIDS? Milovat s nasazením, ale též s nasazeným.

 

§         Proč je na světě takový bordel? Protože ho říděj kurvy.

 

§         Utrpení je solí života, ale přesolená polívka je hnusná.

 

§         Již třicet let je mi třináct.

 

Ve hmotném blahobytu žila v duševní bídě

 

q       Život, který mi ušili rodiče, je mi malý.         

 

q       No nemám já smůlu? I když se krčím, přečnívám.

 

q       Manželství je bochník chleba s dvěmi řádně vypečenými kůrkami

 

q       Individualisti všech zemí, spojte se!

 

q       U žen obdivuji jejich ňaderné zbraně.

 

q       Uřežeš-li si na cirkulárce prsty a krátce nato obě ruce, začni se ptát, neděláš-li něco špatně.

 

q       Po koupeli v kyselině sýrové  byla dost rozpustilá.

 

q       Zemřel a za jeho rakví kráčel dlouhý průvod věřitelů.

 

q       Řidičským průkazem života je nezávislost.

 

q       Teprve když o něco přijdeme, zjistíme, že jsme to stejně nepotřebovali.

 

q       Byl tak žárlivý, že po příchodu domu snímal vždy ze své manželky otisky prstů.

 

q       Kdo se bojí problémů, bojí se života.

 

q       I přestože se topil ve sračkách, byl přesvědčen, že nepáchne.

 

q       Byl to člověk velkého ducha, dokázal se radovat i ze štěstí druhých.

 

q       Byl tak líný, že už nebyl schopen se ani litovat.

 

v      Byl tak ctnostný, že neměl přátel.

 

v      Byla tak hluchá, že neslyšela, co sama říká.

 

v      Kdo z nás má v účetní knize života položky Má dáti Dal vyrovnaný?

 

v      Člověk je geniální - hlavně jako válečník.

 

v      Až když mi začali lidi říkat, jak mladě vypadám, uvědomil jsem si, že jsem starý.

 

v      Platonická  láska  je  ideálním  vztahem  mezi  impotentním  mužem  a  frigidní ženou. 

 

v      Nejhorší  smrt?  Zemřít  nudou.

 

v      Zatímco ona  byla  krev  a  mlíko,  on  byl  jen  sádlo a  slivovice.

 

v      Nejtěžší  zločin?  Vychovávat  děti  k obrazu  svému.

 

v      Zatímco Američani vypustili do kosmu raketoplány, Rusáci orbitální stanice, Francouzi a Číňané satelity, tak v Čechách do kosmu vzlétly jen ceny nájmů.

 

v      Je spodivem, že při dnešní inflaci nestoupá jen cena člověka.

 

v      Naše touhy směřují ad astra, náš život ad absurdum.

 

v      Člověk by měl milovat své rodiče - pokud si je jist, že spolu spali, protože ho chtěli a nemají ho jen proto, že spolu spali.

 

v      Mladý jseš tehdy, když jdeš s elánem z průšvihu do průšvihu.

 

v      Peníze  svazují svět do úhledného balíčku zbytečností.

 

v      Cestu do hrobu najdeš i se zavřenýma očima.  

 

Ø       Náš život může ad multos annos směřovat ad astra, nebo ad absurdum, ad libitum.

 

Ø       Mnoho krásných vzpomínek je nejúčinnějším antidepresivem.

 

Ø       Zmoudřel na základě svých pošetilých skutků.

 

Ø       Létáš-li v oblacích, jsi dobrým terčem.

 

Ø       Červ v jablku je připomínkou toho, že  každý v sobě máme dobré jádro, které stojí zlu za to, aby v nás hlodalo. 

 

Ø       Lidi se od něj začali odvracet až když začal říkat pravdu do očí.

 

Ø       STÁT JE NIC, KTERÉ NÁS STOJÍ SPOUSTU PENĚZ.

 

Ø       Demokracie je stav, kdy zákon i spravedlnost jedno jsou. Neplačte, jednou to určitě přijde.

 

Ø       Dobrý aforismus se pozná podle toho, že novými slovy říká starou pravdu.

Ø       Špatný aforismus se pozná podle toho, že ho otiskne konkurenční plátek.

 

Ø       Kdo je to bůh?  Bůh je výborný režisér, ale mizerný scénárista.

 

Ø       Počet přijatých novelizací zákonů je nepřímo úměrný výši inteligence našich poslanců.

 

Ø       I přesto, že si pravidelně čistil zuby, vždy když promluvil, tak to zasmrdělo.

 

Ø       Ve víně je pravda - ředěná vodou.

 

Ø       Chci vědět, proč jsou orgány činné v trestném řízení, tak často nečinné?

 

ü       Řekněte, proč se strany zviditelňují jen tím, že nám dávají klapky na oči?

 

ü       Je možné, aby v tak malé zemi jako je ta naše, bujela tak velká korupce?

 

ü       Každý kdo touží po povýšení, zvládá umění poníženosti.

 

ü       Hrozím se toho, že se příštích voleb zúčastní všichni čtenáři Blesku a diváci Novy.

 

ü       Jak je možné, že při stoupající vzdělanosti lidí, neklesá jejich hloupost?

 

ü       Kanibal filantrop  -  miluje lidi, ale na česneku

 

ü       Pro mnohé ženy je ideálním mužem libový frajer s tučným kontem.

 

ü       Se samochválou je to jako s prdem, smrdí jen těm druhým.

 

ü       Loutka ovládaná shora se nazývá marioneta, loutka ovládaná zespoda se nazývá vajang, loutka ovládaná pudy se nazývá člověk.

 

ü       Plaval v problémech, a to i přesto, že byl huba nevymáchaná.

 

ü       Jako pedagog dosáhl polovičního úspěchu,  odnaučil děti lhát, ale pravdu mluvit je už nenaučil.

 

ü       Klást hloupé otázky je rozhodně snazší, než na ně vtipně odpovídat.

 

ü       Milesův zákon: „To za čím stojíš, závisí na tom, kde sedíš.“

Fibleyův doplněk Milesova zákona: „To, kde sedíš, závisí na tom, koho znáš.“

       Sacherův dodatek k Fibleyovu doplňku: „To, koho znáš, závisí na tom, za čím si stojíš.“

 

ü       Už jsem pochopil, proč je na světě víc pitomců, než chytrejch. Protože na uživení jednoho chytrýho potřebuješ  minimálně dva blbý.

 

PODOTEKY Waltera Sachera

Víte jaký byl rozdíl mezi vládou pána Klause a vládou pána Zemana? Jen maličkost. Klausová vláda vykopala naší ekonomice hrob a vláda pána Zemana ji pochovávala.

 

Je to smůla s tou naší protidrogovou jednotkou. Dealeři si na náměstí Republiky klidně prodávají drogy, ale horolezecké výpravě do Alp se sebere i konopné lano.

 

 Lidi dělíme na chytré, blbější, blbé a stranické předsedy.

 

Byl to takový smolař, že když hodil podnikatele s traverzou do Vltavy, tak mu uplaval.

 

Lidi jsou takové antimatrjošky. Uvnitř každého je ještě jeden a ten je větší.

 

Je jenom jeden typ člověka horší než politik, a to je pedofil.

 

Jsou spisovatelé, kteří píšou jen proto, že nemají co říct.

 

Tak nevím, může být z Božky nebožka?

 

Nejenom na Kladně žije se nákladně.

 

Hlavou dnešní rodiny je ten, kdo má v ruce dálkový ovladač televize.

 

 Je  to smutné, když se zjistí, že dítě má s matkou společnou jen jednu jedinou věc a tou je ekzém.

 

 Nikdy nenajdeš šéfa, který by dosahoval tvé vlastní úrovně.

 

Poslanecká sněmovna je  ohromná vagína, do které se vejde dvěstě vesměs impotentních čuráků, z kteréhož spojení pochází dementní dítka, která nepřežijí první  novelizaci.

  

Náš život velmi často jeví známky paradoxu análního sexu A tím je ten fakt, že i přestože jsi v prdeli máš pocit že jsi v nebi.

 

Buď velkorysý, velkorysost je vlastnost vznešených povah.

 

Jak o moc lépe bychom si žili, kdybychom místo sociální sítě vybudovali sociální trampolínu.

 

Je to zajímavé, že po velké moci touží jen malí lidé.


Lenkina
04. 02. 2004
Dát tip
*

studanka
25. 10. 2003
Dát tip
mě se líbí...:-)

Seregil
25. 10. 2003
Dát tip
hůf... dobréé jest to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru