Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň lásky

05. 10. 2003
1
1
1689
Autor
Lancelott

 

Učitel vykřikl: "Kdo to tam ruší?"

Já myslím na tebe a mé srdce buší

 

Do rytmu srdce já skládám svá slova

Do písně pro tebe má láska se schová


1 názor

Řízek
10. 08. 2008
Dát tip
hmm...

červánky
26. 09. 2004
Dát tip
Upřímně, připadá mi, že se to málo rýmuje. Také bych to rozvinula víc. Ale to do rytmu srdce skládám svá slova se mi líbí. I když, ve škole bys radši měl dávat pozor :-)))))

Lancelott
26. 09. 2004
Dát tip
Víš jak to chodí...zrovna když je fyzika:o)) Snad jsi pochopila, že dílka z téhle sbírky nemáš brát moc vážně:o)

andromeda
15. 05. 2004
Dát tip
příjemná miniaturka

Hanca
10. 12. 2003
Dát tip
Líbí se mi srovnání: Do rytmu srdce skládám svá slova, mně se to líbí, jednoduché a hezké.

Ighor
13. 10. 2003
Dát tip
na to, že to je píseň lásky to je bráno dost stručně

T_O_M_
08. 10. 2003
Dát tip
Tak dobře - nenadchlo mě to. co ještě napsat.....vážně nevím- náladu by mi to nezlepšilo, milé to moc není, trapné taky ještě ne, příjemné to jakž takž je....

Sandra
07. 10. 2003
Dát tip
No, "Píseň lásky" bych to zrovna nenazvala....takový název by chtěl hlubší obsah

Lancelott
07. 10. 2003
Dát tip
TOM: k čemu tipy? Chci vědět, jestli se to lidem líbí, jestli jim to náhodou nezlepší náladu, když ji mají mizernou a brouzdají Pismákem. Jestli je to milé, nebo trapné. Jestli je to příjemné, nebo na zvracení. Nebo co (chlapi prominou...to se týká zvláště dívek) jak by Vám bylo, kdyby Vám to někdo řekl... Na tipy se u těchhle kousků úplně vykašlete...nejsou dost hluboké k tipování...já bych za ně tipy asi nedal...

Vinki
05. 10. 2003
Dát tip
Jak mi kdysi kdosi napsal do komentare: "To je tuze lacine, panacku..."

Diana
05. 10. 2003
Dát tip
Ta druhá sloka je lepší myšlenkou i vešem. :-)

T_O_M_
05. 10. 2003
Dát tip
Veršovánka dobrá, ale řekni mi narovinu za tohle chceš tip?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru