Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlé jazyky

05. 10. 2003
0
2
1217
Autor
Lancelott

 

Nevěř zlým jazykům, není to fráze

Když tvé rty líbávám, je mi moc blaze


2 názory

Řízek
10. 08. 2008
Dát tip
samozřejmě rozvinul tak, aby to na sebe navazovalo lépe

Řízek
10. 08. 2008
Dát tip
dvě myšlenky, kdybys je jen malinko rozvinul, stálo by to za to,...

Lancelott
09. 08. 2004
Dát tip
Divila by ses, jak hodně můžou dva roky pro někoho být. Ale...klidně se zeptej za dvacet let(huh...to bude fuška:o))

Lancelott
08. 08. 2004
Dát tip
Věří tomu už skoro dva roky:o)

Debbi
08. 08. 2004
Dát tip
...odpusť, dva roky je málo...zeptám se za dvacet, ano? Ne, neber mě vážně... Ale ať Ti věří i potom, až se znova zeptám...

Debbi
07. 08. 2004
Dát tip
...jo, chlapče, ale jak dlouho Ti to vydrží. A pak je smutné, že uvěřila...

ginevra
23. 07. 2004
Dát tip
To není vůbec divný spojení! Tedy, obávám se za tak zpožděnou reakci, trošku jsem zaspala dobu (pár století zpět na hrad Camelot), ale podle mě jde právě o nenechavé zlé jazyky, které líbané slečně našeptávají nějaké zlomyslné řeči, důsledkem čehož nechce být líbána. A propo, Lancelotte, znáš Ready Kirken? Píšeš jako Michal Hrůza (písně jako Superman, Krasohled...). Mám Ready Kirken ráda za jejich upřímnost, i když jinak poslouchám složitější hudbu.

Sandra
07. 10. 2003
Dát tip
komu by nebylo .............. ale trochu divný spojení dvou myšlenek nemyslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru