Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malí andílci

05. 10. 2003
4
1
1307
Autor
Mírotvůrce

"Anděli Bakaliáši. I když se to některým může zdát býti kruté, budeš zde v nebi souzen za svůj hřích, kterým je pohrdání lidským osudem."
"Ale já pouze poukázal na to, že si nedokáží pomoci sami."
"Já vím, avšak i to je velikým podrýváním morálky všech andělů. Kdyby takhle uvažoval každý, stal by se za chvíli z nebe holubník a nikdo by se o osudy lidí nezajímal."
"Jsem tedy ochoten svá slova odvolat."
"Tvá slova se již dostala k uším ostatních andělů. Tvůj čin není možno odvolat."
"Pak se tedy budu kát a půjdu všem hříšným příkladem."
"Dobrá tedy, budeš se kát a budeš na to mít celý nový život."
Dav andělů, který až doposud beze slova sledoval proces zahučel. Snad se jim zdál trest příliš těžký.
"Né, prosím. Cokoliv jen né život."
"Lhostejnost je pro anděla tím největším hříchem a tudíž následuje nejhorší trest. Bohužel není jiná možnost Bakaliáši."
"Néééé néééé"... ... ...


... ... ... "Bééé bééé"
George Franklin Bakaliáš křičel z plných plic. Tak jako všechny děti, když se narodí.

1 názor

Mě se to líbí! Je to zajímavé téma a mile napsané... Moc pěkný název! t

evalota47
05. 10. 2005
Dát tip
je to lepší....T.

StvN
06. 10. 2003
Dát tip
Takových tu už bylo. Malí andílci, tohle považuji za orginální. Tip pro povzbuzení.

Surikata
05. 10. 2003
Dát tip
Jedna z odpovědí na otázku života a smrti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru