Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výkřik z temnoty

07. 10. 2003
9
0
3059
Autor
Playwithfire

Nad hlavou mám vrány

a pod nohama zem

lížu si rány

jsem sama proti všem.

 

V ruce ocel chladí

a v srdci pálí hněv

každému z vás vadí

když mu piju krev.

 

Já to ale nechci!

Už propadám skepsi.

 

Co jsem komu udělala

že jsem se upírkou stala?

 

Vážně mě to nebaví

vídat jen měsíční svit!

Praštím sebou do trávy

počkám si na úsvit!

 

Slunce mě snad zabije

až mé tělo pohladí

radši bych byla zombie

-ty nikomu nevadí!

 

Jsem pošpiněná

lidmi haněná

 

Věčností znavená

Bez vůle... Zlomená...


nicolette: diky,. ale... vis ona je to bejvala spoluzacka:)

Nicollette
01. 12. 2003
Dát tip
no právě, bejvalá ..... soustřeď se na přítomnost :-))) (oo, to bylo moudro na závěr:)))

nic: na naky moudra sem jeste moc mlada:)

Nicollette
30. 11. 2003
Dát tip
tohle už je lepší.... já upíry moc moc rádo :) PS: kašli na nějakou čabajznu, co Ti tady ztrpčuje život... je to jenom net ne? :) tip

FKL
24. 11. 2003
Dát tip
ty nedas sanci vybrat ale ja nedam sanci nenechat se kousnout.....

na to nejde rict nic jinyho nez CHACHACHAAAA (to byl vyhruzny a pohrdlivy smich, kdybys to nepoznal;-)

FKL: nedam nikomu sanci vybrat si, jestli se nechat kousnout nebo ne:)

FKL
15. 11. 2003
Dát tip
kdyz nad tim tak premyslim tak od tebe bych se asi kousnot nechal.. >:-) jo a samo ze *

gASK: Ja jsem moderni upirka, takze znam obe (slince i mesic), ale ta chudinka, o ktere je tohle dilko, poslednich rekneme 500 let vida jen mesic... A tpo uz JE trochu monotonni, ne? :-)

gASK
17. 10. 2003
Dát tip
S tím vřele souhlasím:) Stereotyp je o hodně horší než Slunce....

gASK: bych rekla:) Ja mam prece VZDYCKY pravdu:)

gASK
17. 10. 2003
Dát tip
To už tak upíři mívaj;)..ono je těžký někomeu oponovat se dvěma dírkama v tepně...

gASK: mam te cimdaltim radsi, protoze zacinas chapat mou pravou podstatu... A ze stejneho duvodu te asi zacnu brzo nenavidet:) Mimochodem.. Nejak jsme zaspali v nasem chatu na me "knizecce navstevicek":o)))

gASK
17. 10. 2003
Dát tip
Čím víc chápu tvou pravou podstatu, tím víc se mi líbíš:) Nu nevadí, já si umím dobře udobřovat lidi (i nadpřirozený bytosti, neboj:) Když vy se tam pořád jenom hádáte s ehm.. ...a do toho já nevidim...ale abys neřekla, jdu to napravit:)

gASK: ehm je na pismaku jako "Katčenka". Tak se zkus podivat na jeji dilko Devka (ktery je udajne psany o mne) a treba neco pochopis:((((

gASK
17. 10. 2003
Dát tip
Jo, tuhle debatu jsem tady zpovzdálí sledoval....stačilo ťukmout, že ehm.. je Katčenka.........

gASK: hmm:( Vis ona byla hlavni duvod meho odchodu... A vidim, ze to bylo tak trochu k nicemu:(

gASK
17. 10. 2003
Dát tip
K ničemu? Mě přijde že k ničemu byla její činnost...nevím, ale já když si chci něco s někým vyřídit, tak si to s ním vyříkám pěkně z očí do očí a nemám potřebu rosšiřovat po světě co daný člověk udělal/neudělal ať už je to pravda nebo ne...to mě přijde dost slabošský...stejně jako utýct:)...leč každý má svou cestu...

gASK
16. 10. 2003
Dát tip
Vtipně napsaná zpověď upírky (čím dál tím víc mám pocit, že to je z tvého života - viděl tě už někdo za dne?:) Sice je to místy takové jednoduché a díl první měl v sobě něco více.....ale i tohle má něco do sebe... ..co ti vadí na Měsící? Já kupříkladu ho mám o hodně radši než Slunce:)...

Diana - dik... Aspon nekdo me chape...:o)

Fladdermus: na to, jak jsi me dnes vzstrasil, ye jsi me pekne tvrde ykritiyoval, to neni yas tak tvrdz...:o)

Diana
12. 10. 2003
Dát tip
Jéje, to je perfektní, povedený! Chudáčku, upírko, kámen by se ustrnul. :-)))) Bezvadně napsané, vtipné. *

:/ Rytmus, rýmy, krkolomnost... Jinak upíři jsou skvělé téma, jen tak dál, ale více si s ním vyhraj...

Kolega
10. 10. 2003
Dát tip
Dobrý, dobrý... tipuji

augustin: omlouvat se nemusis, naopak - kdyz jsi mi napsal i neco ne zrovna kladneho tak alespon vim, ze tve kritiky muzu brat vazne;o)

Morr
09. 10. 2003
Dát tip
Přestože je to báseň s jednoduchou skladbou, začátek bych označil za dobrý. První dvě sloky se ti povedly, mají atmosféru a přirozeně plynou. Zbytek se mi však již zdá krkolomný.-)

guy: cozeee, dokonalost?!? PROBER se - dyt to je kritika na MY dilo;-)

DRACULA_: to vis, asi je to ted "in";-)))) Je to krasne, ale ja jsem tak trochu dusevni masochysta... jak to uz u stiru (zvlast u upiru) byva...

guy
08. 10. 2003
Dát tip
no jestli seš ze školy zvyklá přepisovat, tak si přepisuj! :-)) ale proboha neopisuj od těch maximů turbulenců!

guy: cozzze, maxim turbulenc? to beru jako osobni urazku;-)

guy
08. 10. 2003
Dát tip
teď nevim jak to myslíš? :-))

guy: proste je nemam rada... Joo a nejspis to je narazka na cast textu z masinky... Mozna bys mel vedet, ze krome "maximacu" ji nazpiovalo i dost jinejch skupin, treba semtex- a ty uz tam spatny nejsou:)))

guy
08. 10. 2003
Dát tip
z mého příspěvku nějak vyplynulo, že já je žeru? proboha! :-)))

guy: z me kritiky vyplynulo ze pisu, ze je zeres? Proboha:-))) Hele nechme uz toho - stejne mam, ostatne jako vzdy, pravdu ja:-)))

guy
08. 10. 2003
Dát tip
se štírkou a upírkou beran nemůže bojovat - ustupuju :-)))

guy: to bych ti taky doporucovala

Promiň. ale teď ti to s tou klesající tendencí musím trochu vrátit :o]

Vinki
07. 10. 2003
Dát tip
Celkem mi to pripomina neco, co jsem jednou napsal sam... taky mi to prijde moc jednoduse a obycejne napsane.

a vis ze me taky? :o) Upricin povzdech (1.) je asi fakt lepsi...:-)

Vinki
07. 10. 2003
Dát tip
:)

REDH0T
07. 10. 2003
Dát tip
Námět výbornej, pointa dobrá - nech to lehce infantilní, ale zkus něco udělat s těma rýmama a rytmem. Jinak sjupr...

redhot:oki, takze ve zkratce: mam to cely (az na tema a namet) prepsat? ;-)

guy
07. 10. 2003
Dát tip
Nic nepřepisuj, dyť je to fajn ... dokonalost je fádní až nudná :-) Jediný, co mi tam nesedne, je to maximturbulentní praštění do trávy :-) Ale to je můj problém.

Mařka
07. 10. 2003
Dát tip
Je to hezké.*

Poison_Ivy
07. 10. 2003
Dát tip
Není to zlé, ale podle mne to chce trošku víc mistična a hrůzy, jinak tip za upíří téma

DRACULA_
07. 10. 2003
Dát tip
ö to se nám to tu hemží samými návraty :o)) viz Notreal a jeho nové dílo Křik v hrobě (návrat) a teď i Playwithfire - upadá do zoufalství vlastní existence :-) Ale no tak, být upírkou je přece krásné :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru