Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Útěk (Escape )

10. 07. 2000
2
0
4197
Autor
castan

....dedicated my fallen friend, one who also remain without any hopes in the end of it all....

Uvězněn v žaláři tmavého pekla, vzpomíná oadlý můj schvácený, v ohni mládí a rozkoše, jak vstával a koupit svět měl. Úsměvem srdce ostatních měkla, v cenových relacích ztracený, odhodil víru svou panoše, ráno lék polkl a špínu smýt chtěl. Uhýbal před těmi pohledy, co ptaly se na lásku ztracenou, za přepych schovával se ze zlata a od noci do rána Bohémem byl. Nepoznal mezi úklady, jízdu svou života splašenou, že řítí válkou prohranou, aby mu v žaláři otazník zbyl.
galaxy
07. 09. 2002
Dát tip
Moc hezké .-)*

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
náhodou......*

pino15
21. 12. 2001
Dát tip
moc pěkný :o)

Laďa
20. 10. 2000
Dát tip
Řekla bych čistý styl psaní. Kde ses to naučil?

castan
08. 09. 2000
Dát tip
Lyryk: Díky! Občas se ještě nějak nezvládám a potom píši... **C**

Lyryk
16. 07. 2000
Dát tip
Rád jsem tě tu po nějakédobě četl, zůstaň s námi :-))

jabar
10. 07. 2000
Dát tip
není to celé jaxi posunuté vpravo? fantazie šlape,ale ten posun...?

jabar
10. 07. 2000
Dát tip
není to celé jaxi posunuté vpravo? fantazie šlape,ale ten posun...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru