Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odcházím nejistě

10. 07. 2000
1
0
1292
Autor
Vio

Odcházím něco mi brání odcházím, ale ne za ní Chtěl jsem zůstat byl jsem sám na tom nic nezměním rozpůlená minuta s otazníkem co dál? Odcházím něco se vzpírá odcházím do všehomíra Ztratím se v prostoru rozplynu se v čase vyplním prázdno sám sebou v této chvíli jsem tak malý Odcházím a chci stát na místě odcházím velmi nejistě...
Yenn
14. 02. 2001
Dát tip
Za tu posledni sloku, hlavne za ni - TIP.

Bambulka
17. 10. 2000
Dát tip
ta poslední sloka vyjadřuje všechno! a přesto stačí tak málo... důvěra! :-)

Miroslawek
14. 08. 2000
Dát tip
Občas taky odcházím velmi nejistě, ale to jsi jistě neměl na mysli. A hlavně nelži viděl jsem Tě na koupališti v plavkách (...vyplním prázdno sám sebou v této chvíli jsem tak malý...)

Vio
14. 08. 2000
Dát tip
a sakra - Miroslawku, tak s Tebou už na koupák nejdu ;-)))

Lee
12. 08. 2000
Dát tip
ztratím se v prostoru rozplynu se v čase ... to "se" mi překáží a skřípe... ztratím se v prostoru rozplynu v čase ...to by mi tym bylo lepší... jinak fajn, hlavně ten konec :)

Mahoney
12. 07. 2000
Dát tip
odejdi... lepší než přešlapovat na místě... ale cestou nezapomeň přemýšlet... a možná se vrátit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru