Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestou intuície ...s odvahou

08. 10. 2003
1
1
1268
Autor
zvedavec

no, tentoraz, vzhľadom na to, čo rozoberám, mala by som zniesť aj \"i negativní hodnocení svojí práce.\" Snáď...


  

 

Je skutočne  potrebné

 

cítiť sa

 

na sto percent

           a  ešte k tomu

vo všetkom?

 

Nemožno ísť ďalej aj s trochu tlačiacim kamienkom v topánke?

 

Najmenšie nepohodlie

najmenšie pochybenie

 

má sa premietnuť do súkromne pripraveného pekla?

Inak prichádza k slovu úzkosť? Ustrnutie?

 

Zákaz vstupu intuícii, tvorivosti, nápadom?

Bohu, človeku a riešeniam?


1 názor

Liso
16. 10. 2003
Dát tip
respektovat. :) Mantruj a respektuj. :) Len tak ich mozes porazit, ze ich spoznas a supera spoznas najlepsie tak, ze si ho dokazes VAZIT :-)

zvedavec
16. 10. 2003
Dát tip
vážiť si súpera - pripadá mi to ako dobrá rada :-)

zvedavec
15. 10. 2003
Dát tip
princíp: najprv dosiahnuť "dokonalosť" v tom, čo mi je dostupné a potom môžem ísť za vecami dôležitejšími: Akoby ten kamienok mi dokázal prekaziť tie veci iné, akoby ten vytiahnutý kamienok bol zárukou úspechu v iných veciach. Beda - nejde o pocit dôležitosti, ale o obavy Liso - píšeš o tom, nevŕtaj sa v sebe?

Liso
15. 10. 2003
Dát tip
Ano. Pisem o tom.

zvedavec
15. 10. 2003
Dát tip
Toto si mi už napísal. No nenapísal si mi a ja nenachádzam riešenie (pretože skúšam si takú možnosť predstaviť), čo mám robiť s tým, čo sa mi zdá nedoriešené a čo sa mi zdá, že ma obmedzuje? Mne pripadá vhodné tieto veci riešiť - možno smiešne, možno chybne, ale je to pokus. Na neviemktorý raz sa mi možnmo podarí veci doriešiť. Máš recept aj na to, čo urobiť s rôznymi chybami, problémami v sebe a mimo seba, o ktorých máš dojem, že Ťa obmedzujú? Verím, že takých vecí dokáže každý človek nájsť.

Liso
13. 10. 2003
Dát tip
Pre Teba je vacsim kamienkom to, ze vyberas kamienky, ako samotne kamienky!!! :-) Tak tam teda ten jeden velky kamienok nechaj = tie malinke pokojne ich vyber! :-))

beda
08. 10. 2003
Dát tip
Úzkost z toho, že nejsem 100 procentní ? Pocit vlastní důležitosti ? To je na ho... . Tlačící kamínek? To je krásná věc. Bez něj nikam nedojdeš ! :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru