Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kožovité vejce

10. 10. 2003
4
0
1726
Autor
HERMES

Při zrození kožovitého vejce bylo použito více kože než vápníku.

Korkumian spolknul hrst ostříhaných nehtů, zapil je sklenicí odstáté, vlažné vody na zalévání květin a pohlédl do modrého plastového kýblu na kožovité vejce. Vejce mu pohled opětovalo, což Korkumiana silně rozrušilo.


Kožovité vejce mě zaujalo, ale tip mu nedám, protože ten si zaslouží Elyn! (Jako rozený gentleman to doufám vydejcháš, Hermesi)

Elyn
15. 11. 2003
Dát tip
:) nehty nechápu, i když ve tvých povídkách mají svou roli... voda na zalévání nejni nic zvláštního (pokud v ní nebylo hnojivo, což bych se docela divila, kdyby ne, protože pak by mi tam asi něco chybělo:) Nerada bych, aby mi nějaké vejce opětovalo pohled:) PS: Mám doma taky modrej kyblík..;)

Montrealer
11. 10. 2003
Dát tip
Nervák, že ! Jenom ta voda na zalévání květin není to pravé sci-fi.

Annika
10. 10. 2003
Dát tip
:-) uf, pekny sajrajt :-)

Mařka
10. 10. 2003
Dát tip
Hlod na hlod. Ale všechno už jsem řekla....*****

REDH0T
10. 10. 2003
Dát tip
Toho bych chtěl číst tak 80 stran denně...

nihil
10. 10. 2003
Dát tip
mame doma taky modry kybel, tak skusim...vdaka

Abyss
10. 10. 2003
Dát tip
...trošku out... střeštěně poDvedený :) (t)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru