Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panenství

11. 10. 2003
9
0
2458
Autor
Perchta

Římský zakoník zakazoval popravovat panny. Proto kat každou pannu před popravou znásilnil.

 

 

 

 

 

           Žid předával Dívku k ukřižování římskému vojákovi:

"Znásilnili jste ji nebo ji máme znásilnit my?" řekl voják.

"Neznásilnili jsme ji a v žádném případě si nepřejeme, abyste ji znásilnili vy," řekl Žid.

"Nemůžeme ji ukřižovat jako pannu," řekl voják.

"Jestli ji znásilníte, povstane celý národ," řekl Žid.


Elyn
04. 12. 2003
Dát tip
povstane celý národ..... to je dilemmmma...:) dobrý..:) *

Perchta
04. 12. 2003
Dát tip
v Čechách je násilí na ženách taky odporbudící, fajn pocit :) dík

Perchta
02. 11. 2003
Dát tip
Ajajaj evropská ústava se bude odvolávat na římské právo nebo nebude, v což doufám já

Duhovka
01. 11. 2003
Dát tip
Jo,kkyz to je kratky,cte to vic lidi,to mas pravdu,ale co to ma co spolecneho s ustavou??

Perchta
27. 10. 2003
Dát tip
Jojo, dík. Samostudiem jsem zjistila, co je to panna. Je to matrjoška. :)

Žíně
18. 10. 2003
Dát tip
Nevím, do jakýho konce by se to mělo dotahovat. Podle mě je tam vše, co autorka chtěla říct. Stačí, když se nad tím všichni trochu pozastavíme a zamyslíme. Netřeba nic dodávat.*

Silvieta
13. 10. 2003
Dát tip
No, sem tam jeden nevie, co si ma vybrat. :-)

Albireo
13. 10. 2003
Dát tip
Ta pointa mi připadá slabší. Jinak ovšem dobré vylíčení, jak se dá všechno zneužít, i původně jistě dobře míněná zvýšená právní ochrana mladých dívek.

Marthin
13. 10. 2003
Dát tip
:-)))))))))))))

Perchta
13. 10. 2003
Dát tip
Děkuji všem za tipy a za kritiky. Když katolíci pobíjeli kacíře, znásilňovali taky...přece je nemohli poslat do nebe jako panny, aspoň jsem si to přečtla v románu o Nostradamovi. Tam je autor fakt drsnej, popisoval to od dvou let, a je to román pro mládež. A vojáci cítili svaté vytržení...byli to kacíři. No já jsem pro to těm katům ulehčit a zavést "nezabiješ" do evropské ústavy...ale třeba už to tam je.

Rowenna
13. 10. 2003
Dát tip
*****

Camus
13. 10. 2003
Dát tip
Já bych to taky ještě dotáhla do konce, jinak zajímavý.. *

Bix
12. 10. 2003
Dát tip
úryvok z drámy ? :o) (angažovanej???)

3/5 mockrát opakuješ znásilnění, zkus najít i jiné výrazy, jinak dobrý :)

Duhovka
11. 10. 2003
Dát tip
Je to dos ostry,ale jsem si vedoma ze to co pises je pravda... smutna pravda

Perchta
11. 10. 2003
Dát tip
negev: díky i za ten virtuální :-)) Navždy_Tvůj: lepší slovo neznám, poradíš? sleeping_beauty: víš, jak jsem ráda, že jsem po letech mohla něco takovýho napsat, o barbarech... Duhovka: J to ostrý, protože je to krátký. Je to krátký, aby to četlo víc lidí. Chci, aby to lidi četli. Zrovna vzniká evropská ústava.

Semipalakva
11. 10. 2003
Dát tip
představte si když to byla stará panna (hodně stará)... docela toho kata lituju...

Kolega
11. 10. 2003
Dát tip
Má to nápad, jenže není dotažený do konce...

Andulka
11. 10. 2003
Dát tip
Je to dokazeny do konce! Genialniho konce! Ja ho vidim......:-)

drfaust
11. 10. 2003
Dát tip
Andulka: velmi zajímavě k/t :))) Evropská ústava:)) Tak jsem tam neviděl:)) beru si to celé jako metaforu... *

Perchta
11. 10. 2003
Dát tip
Semipalakva: no já ho lituju i v tom případě, že byla mladá, těžko říct, kdy je to hnusnější. Kolega: díky Andulka: máš můj obdiv! drfaust: Jojo, je to metafora, viz první z přikázání z hory: 1. Nezabiješ. Je to o setkání dvou kultur, velice aktuální téma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru