Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znalost

12. 10. 2003
6
0
1111
Autor
LucyH

Pokud někoho neznáme, nemáme právo jej soudit a když už jej konečně poznáme, nemáme na to odvahu, protože nemůžeme vědět, jestli bychom se na místě toho dotyčného nechovali stejně.
LucyH
04. 01. 2004
Dát tip
Tragicius: Mezery? Nevím, nechci ti nijak ničit iluze, ale NIKDY nemáš právo někoho soudit, protože NIKDY nebudeš v té úplně stejné situaci, se stejnou rodinou, se stejnými pocity ... To bychom každý jeden z nás nebyli sebou, ale někným úplně jiným ... a přece nejde, nebo snad ano :o)???

Tragicus
29. 12. 2003
Dát tip
Myslim resp. vim, alespon v nekterych pripadech mame pravo soudit... Vim, ze nektere veci bych nedelal, protoze jsem ve stejne situaci... dal bych tip, ale ma to sve mezery...

815_0
22. 12. 2003
Dát tip
Nevím nevím - myslím, že můžeme - a nebo si aspoň můžeme myslet, že můžeme :-)

Sandra
16. 10. 2003
Dát tip
Tak to je dobrý *!

kaktusik
13. 10. 2003
Dát tip
V podstate súhlas - už len z dôvodu, že nikto nie je horší, (a ani lepší) ako každý z nás. I keď .. myslím, že sú situácie, kedy sa súdeniu nevyhneme, napr. práca, osobné vzťahy ... Ale ak už, tak každý súd by mal byť vyrieknutý za účasti všetkých .. Stala som sa svedkom aj toho, že ľudia sa boja vysloviť svoj úsudok, lebo sa boja dopadu na seba samých. Alebo povedia, ale poza chrbát ... Priamosť je veľakrát vlastnosť, ktorá človeku chýba.

LucyH
13. 10. 2003
Dát tip
Děkuju mockrát lidičky, za vaše milá slůvka

Kolega
12. 10. 2003
Dát tip
Tak to je pravda. A troufám si ji i otipovat! Dovolíš? :-)

Dero
12. 10. 2003
Dát tip
Ten je pěkný ... tip + klub

Diana
12. 10. 2003
Dát tip
Dobrá myšlenka! * Soudit nemáme právo nikdy. Nikdy totiž nemáme všechny informace. Odvahu k tomu má ale spousta lidí - asi se považují za pánaboha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru