Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vlk za oknem

Výběr: dream
15. 10. 2003
24
0
2568

inspirováno songem od radioheadů---wolf at the door. pro mardou... mardou, tak sem to sem dal, tak jestli mě máš v oblíbenejch, tak by sis to měla přečíst dřív, než to hodim do arény- což teda asi neudělám:))...řekni, co si vo tom myslíš:))

vlk za voknem

stoji
m

a
pozoruju
svět

ve tmě
v zimě-

hvězdy
a
kopce
a
lesy
a
smečky...
a
kaskády střech a
panelovejch domů, jako je ten náš....
a oblohy noční
- pouličníma lampama
protkanou-
hnus něm°d ř eh n u sn o u
lineáru
co se mi
mra zi vě
vlísala do prstů na nohou
brrr!


rrra vítr
hajzl (prozvučněnej tichem městskýho podvečera mimo domov)

štípe
do vočí
sa
kra!
lidi už odešli-
přešel je smutek
z mýho nekonanýho
skonu...

mimo domov....

stojim
a

pozoruju svět

poslouchám
přes sklo,
jak
si z mýho
tranzisťáku pouští noční zprávy
a
sedí v

židli
a

moje
jídlo
a
spí v
mojí
posteli
a
baví se s
mejma
kamarádama a s mojí bytnou
a
krmí
mýho
psa
a
sere do
mejch
gatí na
mym
záchodě
a
čekám, až mi pootevře,
soucitně se pousměje a
podá mi
na parapet
kus
mýho
žvance!
a
kopce
a
lesy
a
smečky.....


a
to prej přišel,
jestli bych mu
nepučil
něco na čtení...


sedim

a
pozoruju
svět......


a
ani
zavolat si
nemůžu
-
domů

že mám
za voknem
vlka
aby si pro mně přišli
...


Azathe
14. 07. 2004
Dát tip
Je mi z toho zima, to se mi líbí, ale zkrátka...není to zrovna můj žánr :o(

ashentree
23. 05. 2004
Dát tip
I saw the wolf packed between your lines :-) someone alway does I wish you would get up go over get up go over and turn this critic off jo :-) ***t btw. proč není v klubu? ;)

rozkouskovaný! super!!! to mě vůbec nenapadlo, ale onehdy mi to jedna kamarádka říkala, že někde dokonce není poznat, jak že to teda je; kdo je to za tím oknem a kdo ne.. heh, jsem idiot. já totiž vůbec nedomýšlím, tak proto.... díky moc!

no jo, je to prostě divnost:)) ona ani obsahově nebo nějak není nijak zvlášť domyšlená, je to prostě hold radioheadům.... mělo by jít to kolečko zmáčknout a pak se tí objeví kurzor - dvě šipky - a stačí, abys myší posunula nahoru nebo dolů a ono to celý scrolluje mnohem rychleji...:-))

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Povedené a čtivé - upřímný TIP :-)

no jasně:-) paneláky a sídliště a tak, jsem trochu úchyl - jindy používám světlíky takhle:))))...... snad se toho časem zbavím. film jsem neviděl, ale měl výýbornej soundtrack - hlavně born killer od ohm square díky:)

Empty
28. 03. 2004
Dát tip
je to fajn fajn fajn je to fajn fajnový....*

severanka
13. 01. 2004
Dát tip
celkový dojem moc dobrý ... :) *

100% hochu, z toho absolutně nestíhám! Líbí, líbí, líbí:o))

gabio
14. 12. 2003
Dát tip
jo, tak tohle je hustý dílko. *tip

kaputt
08. 12. 2003
Dát tip
"lidi už odešli- přešel je smutek z mýho nekonanýho skonu" -toto asi vyjadruje môj postoj... tak nejak. je to také úzkostné, ... písané v nejakom delíriu... al. po 12 hodinách radioheadu... sa mi zdá. Ďakujem. T

hmm, jestli se Ti to nelíbí, tak mi to řekni:))

ju není to špatné :))...líbí

Zaprděnec
12. 11. 2003
Dát tip
Hele, mě se to líbí, je to hezouliliblinkký, je to takobý blechtmlecht. sory, mlezivo, hovězino.

Zaprděnec
12. 11. 2003
Dát tip
jo a taky ti dám tip, aby byla taky prdel, ne píčo?

Zaprděnec
12. 11. 2003
Dát tip
jo a taky ti dám tip, aby byla taky prdel, ne píčo?

jo:-)) - je to hrozně pjekný, takový milouššký! píšeš moš hešky, morbidku, .... áááá, to je hustýýý .... pičo:).... sere mě to, mash pravdu, chlape...

Nevímkdo
11. 11. 2003
Dát tip
určitě z tebe něco bude...z každýho něco je tohle se mi ale FAKT líbí takový...vyzrálouzrálý ch jo tip

jó....snad. ....něco... ... .. . uch (díky)

Šalvěj
11. 11. 2003
Dát tip
Jo jo, Radiohead... *

co se to tu najednou tak rozjelo?

m11
31. 10. 2003
Dát tip
t

:-))...co to, co to?? - poslechni si radiohead....napíšeš lepšie:P

Musil
28. 10. 2003
Dát tip
V žádném případě neotravuješ. Prostě mě to v dané chvíli hodně zaujalo, nedokážu to nějak racionálně vysvětlit - a tak to asi u tvorby má být :o)

VELKÝ?:-)....pročpak?....jestli neotravuju:-)

Musil
26. 10. 2003
Dát tip
velký tip!

Shammann
23. 10. 2003
Dát tip
škoda že to vokno není woknem..

Jerome
22. 10. 2003
Dát tip
anonym : paranoid android, marvin ze stopařova průvodce, tohle jsi myslela?

mno...., tak se přiznám - mrzí mně, že takovýhle hezký doznání tu mám od anonyma:))...ta básnička není nic moc, ale je to prostě moje "pocta" radiovejm hlavám- popravdě řečeno vlastně jenom daná najevo trochu víc, než moje ostatní věci, ve kterejch sice na radiohead tak výrazný odkazy nejsou, ale nebejt jich, nevzniknou...:))- nevim, jestli by potom nebylo líp:x)-, protože muzika a vůůbec...co dělají, je naprosto nepřekonatelná. souznim s tebou, milá anonyme( ^_^ )...vážně škoda, že ses nepředstavila nebo nenechala nějakej kontakt- mám všechnyvšechny jejich alba!!!...kdby sis řekla, poslal bych, nebo tak něco..:))- ještě jednou moc děkuju...

dobrej song, že jo?!!:)).....takže se uvidime třiadvacátýho?:)

Jerome
17. 10. 2003
Dát tip
nevím, jestli jsi něco domlouval s mardou tak mi nic neřekla sakra ale mohli bysme že jo, páč já to v té zasrané praze vůbec neznám a někdo takovej jako ty by se nám hodil :)) a pak taky samozřejmě proto že seš kámoš a rád bych tě viděl kluku :)

mardou|mno dyť....z toho už asi nic nevytřískám:))....ale je to taková ta z těch básní, co je píšeš jenom tak...a nestojíš o hlubší kritiku..a vlastně ani nemíníš uveřejnit to, leda že by někdo výslovně chtěl:))-taková ta hodně pro sebe...a nedodělaná:)) cekanka_ucekana|no jo:))....vidiš, co udělá taková dlouhodobá absence:)-děkuju:o)

mardou|mno dyť....z toho už asi nic nevytřískám:))....ale je to taková ta z těch básní, co je píšeš jenom tak...a nestojíš o hlubší kritiku..a vlastně ani nemíníš uveřejnit to, leda že by někdo výslovně chtěl:))-taková ta hodně pro sebe...a nedodělaná:)) cekanka_ucekana|no jo:))....vidiš, co udělá taková dlouhodobá absence:)-děkuju:o)

Rowenna
16. 10. 2003
Dát tip
Mi se to líbí hodně. Moc. *****

já věděl, že ve mně něco bude!:))) (citová indispozice způsobená spontánním pocitem radosti:o))

Jerome
16. 10. 2003
Dát tip
I KEEP A WOLF FROM THE DOOOOOR !! * * * *

přiznávám, že nečtu moc pozorně,ani to nestuduju do hloubky,neplatí tojen to toběa týhle básničce,aleo všem,co semi tu nahromadilo. Přesto-líbí.Amoc:-) °°°°°°

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru