Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dešťová

14. 10. 2003
9
0
1493
Autor
toyenka

.. podzimní procházka

Plískanice smáčela jehličí stromů,
vítr rozházel pichláčky po cestě.
Pěšinou mokrou jdu sama domů,
ve vlasech polibky od deště...

 

Podzimní láska vlaje lesem,
znavená sedá si u cesty.
Natáhni ruku, skoro už nejsem..
prosím.. jen žádné protesty..


Bezinka
14. 03. 2005
Dát tip
...líbí se mi to....t (a posl. řádek by ani už být nemusel...)

Panda_malá
09. 02. 2005
Dát tip
moc pěkný! t

gabio
26. 04. 2004
Dát tip
Hanee: Díky...:) k dílku má jenom maličkatatej ubohoučkej tip, nic víc darovat nemohu...

toyenka
22. 04. 2004
Dát tip
Dík.. je to smutný.. je v tom smutek po životě..... a samota.. :-)

Narriel
20. 04. 2004
Dát tip
***/***** Hezoučké, hladící, něžné, zasněné, ptající-se... Líbí :-)

Hynie
16. 10. 2003
Dát tip
Asi tak nějak jsem taky na tom... Miluju podzim a někdy i nechtíc přijde chvíle, o kterou jsem nestál a kdy ten chladivej podzim mám i v sobě... ***

3/5+T až na poslední řádek.....moc pěkný

Mařka
15. 10. 2003
Dát tip
Nádhera*

drfaust
14. 10. 2003
Dát tip
Musím se chvíli smiřovat s podzimní láskou... ale jinak jo. ** t pichláčky*

toyenka
14. 10. 2003
Dát tip
Myslíš, že to je klišé? Vytýkají mi to, já vím.. Jenže.. jsou to moje pocity z jedné chvíle.. a já jsem jenom obyčejná holka.. :-)) miluju podzim.. a jeho barvy.. Taky to nemá rytmus.. ten správný.. ale je v tom ten pocit.. to je pro mě důležitější.. Já vím, divná holka... :-)) PS: díky...

drfaust
14. 10. 2003
Dát tip
Podzimní láska vlaje lesem... Ano. Trochu jeté... navíc to, že vlaje mi vyznívá trochu komicky:) Ale především ta plískanice je v silném kontrastu s láskou... Já si představil podzim a ta láska mi tam prostě nějak nezhraje, tak jak by mohla jinde. Ještě třeba ty protesty... To je taky divné zvolání...:)) S rytmem bych si tolik hlavu nelámal. Ale ty pichláčky... ty se mi líbí moc!

drfaust
14. 10. 2003
Dát tip
To mě spíš udivuje, že si pod tímhle představuješ epickou básničku:))) Já si tam bral náladu, pocit... lyrika:)

Rowenna
14. 10. 2003
Dát tip
Ale mi se to líbí. :-)

toyenka
14. 10. 2003
Dát tip
Nooo, pokud je cit lyrický, tak jsou i veršíky lyrické.. pokud má cit děj.. může to být jinak.. Ale podobný úvahy nechám být. On cit není růžový, někdy je v něm tragika, někdy komedie.. a pořád to je cit. Mění se, roste a skomírá, plápolá, někdy vlaje, jindy taje.. Říkala jsem, že to je jen pokus o zachycení chvilky a pocitů v této chvilce.. cit..všechno a beznaděj.. je a není.. Jak to vůbec je? :-)) Díky, hm?

drfaust
14. 10. 2003
Dát tip
Říkala jsem, že to je jen pokus o zachycení chvilky a pocitů v této chvilce.. cit..všechno a beznaděj.. je a není.. Jak to vůbec je? :-)) Tomu se říká lyrika:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru