Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak si prozpěvují báby o vnučkách

23. 10. 2003
11
0
3384
Autor
Rowenna

A co jsi, Otesánku

měl k večeři? Snědl jsem

maminku, žihadla včelí

ujedl jsem si kousíček

zrzavých vlásků

ze svých skrání.

 

A co jsi, Sněhurko

vyšívala krví

do kapesníčků bílých?

Přitulení, babičko, pusu

a pohlazení. Měkounké packy

kolem těch tvých

vysušených.

 

A kam jsi, jelínku zbrklý

kam jsi to utíkal? Ale, babi

vždyť ten můj jeden

dva, tři krůčky

se sotva dají

nazývat úprkem.

Na ten teprve čekám.

Juchajdááá. Tralalaláááá.

 

Celá jsem zatím

pavučinka

hebká

zrzavá

zlatá

neutíkavá.

 

 

 


Andulka
23. 10. 2003
Dát tip
gratuluji k basnicce, a jeste vic k ty vnucce. Teda je to hrozna predstava, Rowi, ze uz ses baba....cas leti...:-)

REDH0T
23. 10. 2003
Dát tip
Ta báseň je nádherná... Trošku jsem si při ní zavzpomínal na Babičku v podání Jiřího Pechy, na svoji babičku a na všechny babičky světa, co je život neutrmácel... Rowi, jsi nádherná... podle mě musíš snídat lysohlávky :o)

Rowenna
23. 10. 2003
Dát tip
Andulko: Co je na tom hrozného, být babičkou? Já si to užívám. :-) REDHOT: Já bych určitě snědla nějakou hodně toxickou a museli by mi pumpovat žaludek. Kdepak, lysohlávky to nejsou. :-)

rabako
23. 10. 2003
Dát tip
jůůůů --prima - roztomilá zrzounka!!! :o)) ***

alim
23. 10. 2003
Dát tip
Rowenno, tak uz je mi jasne, proc v tvych dilech vystupuje tak casto tahle hezoucka zrzava....to bych se chlubila i ja...-)) ne vazne, je sladoucka...tahle kyticka...gratulace...a tipik za usmevavou basnicku...

Andulka
23. 10. 2003
Dát tip
hruza je, jak ten cas leti, ....ze vcera ti bylo 18 a dneska ....strasne rychle...:-)

Hanacka
23. 10. 2003
Dát tip
Básnička je ohromná, vnučka nádherná a já jsem ráda, že jsem objevila, že do Písmáka nepřispívají jen ... náctiletí. Moc se těším na další tvoje dílka.

Abyss
23. 10. 2003
Dát tip
hezkee! *

Josefk
20. 10. 2003
Dát tip
jejdalinky! :-)))))

Celá jsem zatím pavučinka hebká zrzavá zlatá neutíkavá. **** :)

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
No, je: tramtadadááá - tohle je moje vnučka. Heč!!!!

Už je vidět! No, vidíš...a já, ať dělám, co dělám.....tak semi to nepodaří:-))))) Krásná holčička,navíc má červený vlasy:-) a já miluju holčičky sčervenejma culíčkama:-)

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Čekanko, přitvrď, málo chválíš červenou holčičku. :-) No, já jsem použila ten Dannyho návod. :-)

Čerený holčičky s červenýma copánkama(týhle copánky dorostou), sbílou pletí,jasnýma očima a chytrou pusou sechválej samy :-))) Danny mi nikdy návod nedával :-)))

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Danny ho má jako dílo. Já jsem si to hodila na svou vlastní stránku, kterou jsem asi tak dva roky neaktualizovala, tak tam konečně přibyl obrázek vnučky.

drfaust
17. 10. 2003
Dát tip
Zrzavá....!!!:)))) Úžasná.

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Drfaust: ó, díky, pane, díky. :-)

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Ale, prdlajs intelektuál. Baští kus masa. :-) Neobarvili. :-) A bude kudrnatá. :-) A je zrzavá, a má hnědé oči. :-) Dobře chválíš červenou holčičku. :-) Děkuji za kritiky, takhle v globálu. :-)

U básničky jsem se taky usmívala, ale představou, protože je to hrozně roztomiloučký. A ta fotečka ladí s dílkem. *

drfaust
17. 10. 2003
Dát tip
Ježišmajra:))))) Mě to strašně rozesmálo. *t

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Proč tě to rozesmálo? Je to hloupé? Opravdu?

drfaust
17. 10. 2003
Dát tip
To, že mě to rozesmálo, přece neznamená, že je to hloupé! No prostě jak jsem četl že Otesánek snědl maminku... to už jen pracovala moje fantazie... viděl jsem maminku (hodnou, ustaranou, pečlivou a přitom všem stále dosti ženskou...) Otesánka (skoro jako zombie)... no a pak jsem se smál... otesánek jako zrůda.... Na Sněhurku vyšívající krví jsem taky smál... ale to neznamená, že je to hloupé... Dyť hele, ber to tak, že jsi mi třeba udělala radost... jo?

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Zkusím podle Dannyho návodu vložit obrázek vnučky.

vidíš, že se měníš. Pořádje to něžný a milovaný,ale začínáš do tohovnáčet hororový prvnky:-) Jo,nesmála jsem se,alelíbí se mi to!°°°°°°

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
No jo, a obrázek jsem nevložila. Kurnik. :-)

Bacil
17. 10. 2003
Dát tip
Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!

já taky neumim obrázky, nejde to,i když dělám všecko správně,tyobrázky,který tu mám mimusel vložit někdo jinej:-))) tak totřebas neni rukama(to tě chci utěšit) Kurnik:-)))

Rowenna
17. 10. 2003
Dát tip
Herjnajs, znovu. Čeky, už je ten obrázek vidět?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru