Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání

18. 10. 2003
4
0
1140
Autor
Aaria

Plakal, ale věděl, že slzy nepomáhají. Nevěděl proč. A proč vlastně ne. Není nad malé slané moře.

Byl zmatený a vlastně na tom nebyl zase tak bídně. Byl jenom zamyšlený. Hledal myšlenku, která mu unikala. Byla to přesně ta myšlenka, na kterou přijde zítra.

Vlezl do postele a snažil se usnout.

Snažil se vzpomenout si alespoň na nějaký detail. Nic však nepřicházelo. Ani střípek náznaku, že by mu něco utkvělo v hlavě.

Myšlenka stále unikala.

Bezmocnost sílila. Dobře věděl, že tu není důvod k bezmoci. Hledal jen myšlenku.

Pod víčka se mu nenápadně vkradl spánek. Už tušil, že myšlenka se vysvětlí zítra.

 

Přestal pospíchat. Věděl, že ačkoliv se to nezdá, všechno má svůj jistý řád.


Nicollette
07. 02. 2004
Dát tip
...citlivé a přemýšlivé ...... taktéž tip :-))

Andulka
11. 12. 2003
Dát tip
presne, vystizne, moudre...:-)*

Aaria
07. 11. 2003
Dát tip
A kde je začátek? Takže nám zbyl vyseknutý kýč.

clovrdik
07. 11. 2003
Dát tip
jo, takový přemítání o obyčejným večeru a přemítání .. asi si dovedu přesně najít svoji polohu v tomhle lehce nekonkrétním dílku a za to určitě dík a TIP :-)

John_Ceder
04. 11. 2003
Dát tip
2 Bill Cody Nicméně si nám nic neřek!

John_Ceder
04. 11. 2003
Dát tip
A kde je konec? Zřejmě myšlenka unikla, takže zbyl jen jakýsi kýč!!!

Adam_G
03. 11. 2003
Dát tip
*

Bill_Cody
28. 10. 2003
Dát tip
Hledání a nalézání. Věčné dilama. Natož pochopení co je hledání a nalézání. Nicméně ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru