Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andělé

18. 10. 2003
2
0
1064
Autor
Tristram

O prázdninách mi zemřela kamarádka, a co povstalo z žalu? Původně jsem to sem nechtěl dát, z úcty k ní, ale chtěl bych vědět, co si o tom myslíte. Ale je to píseň, s výraznou melodií, a myslím, že netřeba připomínat, že melodie bývají stěžejní částí písně..

Jak andělé, mávají, křídly, když potají...

poletíš, za nimi, a zámáváš, do krajiny, s námi..

 

REF:     Položíš, na mou dlaň, jen pár růží, to skromnou daň,

naprší, na mou dlaň,  tvých pár slz, to jako daň..

 

Vemeš mě za vlasy prý "vstaň"!, pak mi říkáš "jen se braň" a "měj mě rád"...

"Stačí míň než by sis přál! aby život dobrý vzal a tys to vzdal.."

 

Co jsme dál, řežaví, tu chvíli už nikdo nespraví,

Jak zpožděné, De-ja-vu, co přijde v moment kdy slzami, smáčí, tvůj sen..

 

REF:     položit, na mou dlaň, jen pár růží, skromnou daň..

naprší, na tvou dlaň, mých pár slz,to jako daň..

 

Beru tě za vlasy tak vstaň!, vždyť ti říkám "jen se braň" a "mám tě rád"...

Stačí míň než bych si přál,aby život dobrý vzal a tys to vzdal...

 

Jak andělé, když mávají, křídly tak poletíš,..

potají, za nimi, a zamáváš do krajiny, s námi..

 


Tristram
29. 04. 2006
Dát tip
Děkuju, já neumím ventilovat vztek, proto v tom je hlavně lítost.

Jolana19
29. 04. 2006
Dát tip
je krásná,¨poslechla jsem si ji, já když psala o smrti, tak v tom bylo podstatně víc vzteku, podstatně víc, je skutečně nádherná

Tohle je moc krásný,vzdávám hold!

Tristram
21. 10. 2003
Dát tip
Děkuju vám, myslel jsem že se to moc líbit nebude, ale asi v tom něco bude, asi ta provázanost s příčinami, a , a tak.. děkuju!

Rikimaru
20. 10. 2003
Dát tip
Je to nádherný,no velice smutný.Je mi líto,že ťe okolnosti přimněli k napsání,něčeho tak hezkýho.

Nugetka
19. 10. 2003
Dát tip
Je to smutný a krásný. *tip

je to nadherne...a tak smutne, vyvolalo to vo mne spomienku na kamaratku,ktora tiez zomrela,tiez cez prazdniny, necakane,....nejak som sa rozcitila

Tristram
18. 10. 2003
Dát tip
jak modrý vzduch a zlatý sen já nevzdávám být platýsem... a zbylo nám, jen těch pár snů, a prožitků, z těch krátkých dnů, s nimy.. A možná že i udeří, až vylétneme ze dvěří, a oblepí nás vidinou že žijí.. děkuji* ...tolik mladých a krásných jich umírá a vadne tak zbytečně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru