Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Keramika (česko-slovenská spolupráca)

19. 10. 2003
3
1
1787
Autor
zvedavec

jej spoluautorom je Don´t_worry a ja sa tomu veľmi teším!!!

Keramika

 

 

 

v mladosti
prekrásny kus hliny
a ako zreje čas,
prerastáš
v nádobu
pre lásku či nenávisť

 


Jen nenechej,
aby v tobě bylo
více nenávisti
než lásky
- hlína by se nestmelila,
ty by ses rozdrobila
a nádoba,
kam můžeš ukládat
všechno krásné
pukla by....


1 názor

Morr
21. 10. 2003
Dát tip
.. no je to podstatně lepší a zajímavější než předchozí verze-).. alespoň mě to oslovilo mnohem více.-) Máte pravdu s tím lepší či horší, neboť každý vnímá báseň ze svého úhlu pohledu, svým subjektivním vnímáním a tak to co pro jednoho je dílkem nezdařilým, pro druhého může být uchvacující-).. ale to jsem trochu odbočil od básně, ale to snad nevafí-)

zvedavec
21. 10. 2003
Dát tip
:-)

zvedavec
20. 10. 2003
Dát tip
Prepáč, mi to, nedomyslela som vec, Don´t_worry. :-( (mažem)

zvedavec
20. 10. 2003
Dát tip
Na druhej strane, aj keď niekto napíše, že sa mu niečo nepáči, to neznamená, že je to zlé. K tomu sa ja dostávam postupne. A keď niekto napíše, že je to dobré, rovnako platí, čo som napísala predtým. Znamená to jediné: že jemu sa to nepáči. A ešte: pri veciach spojených s umením (ale si fandím) sa podľa mňa nedá povedať, že toto JE alebo NIE JE dobré. Ale len páči - nepáči. Mne sa Tvoj doplnok PÁČI, aj keď je trošku inde smerujúci, ako boli moje slová. Vďaka Ti, že si ho napísala. :-)

zvedavec
20. 10. 2003
Dát tip
beda: potešilo ma, že Tebe sa páči!!! Andulka: škoda, ale je to jeden celok.

Andulka
20. 10. 2003
Dát tip
Ale jdi ty....porad ti pisu, jak s mi vsechno libi, tak jsem si rekla, ze ti obcas muzu taky rict, kdyz se mi neco libit nebude...:-). Ale mas naprostou pravdu, nemusi to vubec znamenat ze je to horsi.....Preji vsem krasny pondeli a spoustu skvelych napadu....:-)

beda
20. 10. 2003
Dát tip
zvedavec: četl jsem i tu první verzi, ale tahle je taková průzračnější. Tedy koukám, že je vlastně již třetí. :-) Jo, páči. :-)

beda
19. 10. 2003
Dát tip
Koukám, že ta spolupráce má dobré výsledky. Velmi pěkné. *

Andulka
19. 10. 2003
Dát tip
ta prvni sloka je skvela, vystizna a stacila by sama o sobe... a za tu davam typ.....ta druha pulka se mi nelibi, jelikoz spadla do poucovani ...:-)

Andulka
19. 10. 2003
Dát tip
ta prvni sloka je skvela, vystizna a stacila by sama o sobe... a za tu davam typ.....ta druha pulka se mi nelibi, jelikoz spadla do poucovani ...:-)

Já ... Mohu si zakritizovat? Mě tam naprosto uchvátilo to "doplnila bych". Čtenáře to odvádí od děje nebo spíš od myšlenky, aby si čtenář mohl napít horkého čaje, protože v této pasáži "dílo" mlčí. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru