Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci se zpátky

20. 10. 2003
12
0
2396
Autor
Zbloudilá

Chci se zpátky ..

             

             usmívat a hřát
              dělat bláznivý věci a
              a hádat se
              rýpnout si do Tebe a urazit se..
              .. jen tak na oko (vždyť víš)
              a líbnout Tě do vlásku
              propojit ruce přes umatlané sklo vlaku..


             Chci se zpátky!


Aleya
23. 02. 2004
Dát tip
roztomile smutné...:)*

gASK
14. 12. 2003
Dát tip
No já ne, já bych to asi zkoušel dál se slovy "jednou se mi to povýst musí"...ale já jsem holt takovej;))) Co s tím děláš ty???

gASK
13. 12. 2003
Dát tip
Jak říkám, já jsem důvěřivej a tak počítám, že u počítače sedí stejná osoba, jako by měl být autor příspěvků (já vim že to zní krkolomně, ale snad to pochopíš:))) Souhlasím, dokud někomu nevidím do tváře, očí a rukou, nevím kdo je, ale alespoň nějaký obrázek si udělat můžu:) Kdyžtak ho pak prostě změnim, co na tom? Stejně jako si uděláš první dojem podle toho jak kdo vypadá a pak se to může rapidně změnit:)))

Zbloudilá
13. 12. 2003
Dát tip
gask: vsak ja ti rozumim, z toho co kdo napise se da leccos usoudit :o) co se tyce prvniho dojmu, tak ja jsem se zatim pokazde spletla :)

Zbloudilá
12. 12. 2003
Dát tip
gAsku ja ti nevim, ale kdyz nevidis lidem do tvare a do oci nemuzes vedet jak na kolik to co pisou mysli vazne ci uprimne :)

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask> treba o vanocich? :]

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Třeba:))) Čtrnáct dní počkej a třeba se ukáže....;) To bude místo zlatýho prasátka....

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask: juva, to je fajn, a je to taky podminene tim, ze nesmim cely den jist, abych to prasatko videla? :)

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Tady stačí celý den se nemračit:))) Přece tě nepřipravím o jídlo...kdo může vyddržet den nejíst?:)))

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask: to se mi ulevilo :) tak usmivat se snad zvladnu cely den a neutralni vyraz se povoluje?

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Neutrální jo, zakázaný je jen mračení:)))

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask: skvelyyy uvidim misto prasatka smich .. tesim se .o)

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
No jo, ale jak zjistím, že si se skutečně ani maličko nezamračila? Ale co, stačí mi tvé slovo:)))

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask: ted mi uplne zkamenel usmev na tvari .. jak jen bych ti to dokazovala :o) cestny pionyrsky, ze ti reknu pravdu :o)

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Vždyť říkám, stačí mi tvé slovo:))) Působíš důveryhodně a já jsem od přírody důvěřivej (bacha, nezaměňovat s naivní:) takže ti věřim....;)

Zbloudilá
11. 12. 2003
Dát tip
gask: jeste me ani nezrel a pripadam mu duveryhodna .. nejni tohle naivita? :o)))

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Nejni, ono to kupodivu funguje, já věřím téměř každýmu a zatím mne nikdo nějak výrazně nezklamal:))) Krom toho můžu soudit dle toho co tu všude okolo píšeš, to je celkem slušný odkopání tvojí duše, ne?;)

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: a tys zase me naoplatku polechtal na dusicce a vubec usmev na rtech privodil :) dekuju ti za vsechny kritiky :) a tipiky

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
To jsem rád, můžu si přidat další úsměv do sbírky:))) Zasloužíš si to za svá milá a krásná dílka...

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: jsem rada, ze se ti libi , cloveku to pozvedne naladu a je rad, ze se mu aspon v necem dari.. kdyz ma treba momentuelni nedarici obdobi :o) sbírku usměvu bych si taky prala mít ;o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
Tak já ti jich pár pošlu do začátku, oni pak přilákaj další:))) Nebo se můžeš přijtí podívat na tu mojí sbírku, jen to chce hodně fantazie (ale ty vypadáš, že nedostatkem netrpíš:)... Když je to momentuelní tak to brzo přejde, za to dám klidně krk:)

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: uz jsem tvoji sbirecku dilek procitala mas tam dokonce ode me nejaky ten tipik a pripominku :) ale omrknu se jeste ted, jesli tam nejni neco co mi zatim uteklo :) radsi za to krk nedavej, radim ti dobre .. posledni dobou nic neni jisty :o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
Já myslel sbírku úsměvů, u dílek už mám od tebe pár krásných tipíků s úsměvem (nebo úsměvů s tipem...jak kde:))) Nic není jistý, až na to, že bude líp..stačí jen trochu chtít:)

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: ááha, takže mě zveš na sbírku usměvu? :o) staci jen chtit a delat proto neco :o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
To dělání většinou přijde s tím chtěním:)) Zcela nevinně, přátelsky;) Motýli vyšli letos z módy....

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: vazne vysli z mody?? ach jo a ja motyly tak rada :o)) musím uznat, ze to vypada na zcela jedinecny kousek sbirky usmevu :o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
Živý jsou v módě pořád, ty jen tak nevyjdou, já myslel sbírky motýlů:) A to jsi ještě neviděla ani jeden exemplář (kromě toho co mám od tebe:)))

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: vsak ja vim, zes myslel sbirku :) dobre a ukazes mi teda nejaky exemplarik (krome toho meho samozrejme :o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
Tak jo, já tě provedu......tenhle je zvláště vydařený, je zhruba půl roku starý a velmi, velmi upřímný - :-) Tenhle je taky pěkný, sice ne tak upřímný, ale zato zářivější - :o) ..tak asi tak:)))

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gask: jsem nadsena a dalsi? :o))

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
Tyhle budou bez komentáře: :]...:-}....8-)....:-p.....:oP........................

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
gASK: a nejaky fakt zvalstní unikat, ktery jen tak nikomu neukazujes? :o)

gASK
10. 12. 2003
Dát tip
To tady přece nemůžu vystavit, ten mám doma pěkně schovanej a vytahuju ho jen při zvláštních příležitostech:)))

gASK
09. 12. 2003
Dát tip
Chvilinku mi trvalo, než mi došel ten název (asi už je unavenej:)..ale stálo to za to, tohle má v sobě hodně emocí a příjemně mne to polechtalo až tam vzadu na duši...a donutilo přemýšlet - díky Ti:)*

Spalena
27. 11. 2003
Dát tip
Chci se zpátky ztratit.

zdani_klame
31. 10. 2003
Dát tip
Hezke, ze zivota.*

Sandra
28. 10. 2003
Dát tip
dík za vysvětlení, je to opravdu trochu zvláštní, budu o tom přemýšlet

Šalvěj
28. 10. 2003
Dát tip
Jde to... zatím vždycky to šlo... drž se :o) *

Zbloudilá
28. 10. 2003
Dát tip
Šalvěj: děkuju, držím se zuby nehty ..

Šalvěj
28. 10. 2003
Dát tip
No, není zač... Držíme se všichni...

Sandra
27. 10. 2003
Dát tip
milé .... a smutné, ale nějak jsem nepochopila ten název.... Chci se zpátky! ............. nebylo by srozumitelnější něco jako Chci tě zpátky! nebo Chci zpátky! ........ jak je to myšlený (dík, asi jsem trochu natvrdlá) ........ ale jinak TIP

Zbloudilá
27. 10. 2003
Dát tip
Sandra: Nejsi natvrdla .o) je to trochu zvlastne napsany, ale je to napsane spravne :) chci sebe samotnou zpatky.. a dekuju za tip :o)

Anni
22. 10. 2003
Dát tip
Fňuk...smutný, ale hezoučký

KPWD
22. 10. 2003
Dát tip
.) je to moc mily :) , urazit se jen tak na oko :o)) ...a ten vlak... hezky

Andulka
21. 10. 2003
Dát tip
Ja ne! :-)

Adam_G
21. 10. 2003
Dát tip
Milé

Vinki
21. 10. 2003
Dát tip
zahralo na dusicce :)... *

ARC
21. 10. 2003
Dát tip
já taky:-) t*

Zbloudilá
21. 10. 2003
Dát tip
děkuju vám

Kdo by nechtěl? :o) *

Zbloudilá
21. 10. 2003
Dát tip
augustin sipek: spousta lidi je rado tam kde je :o) a zpatky by se nechtelo děkuju :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru