Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pijan

21. 10. 2003
2
0
1901

HLADINA  ČÍŠE

 

        NYNÍ

 

V  MÉM  BŘIŠE

 


Adam_G
06. 11. 2003
Dát tip
paul_atreides Má slova nebyla myšlena urážlivě. Možná by se dala nazvat záchraným kruhem. Omlouvám se.

Adam_G
04. 11. 2003
Dát tip
sunbird Mrkni do klubu taky. paul_atreides by se mohl vymluvit alespoň na opilost. Už z principu dávám tip.

Ohledně mé opilosti, aby bylo jasno, - na vině není alkohol. lukáš

jéé:-)tak to cos tu napsal je lepší než ta tvoja poezie....:-)su pobavená:*)

Děkuji za názor, nevšední a upřímný v této krajině. lukáš

Kolega
02. 11. 2003
Dát tip
mener: Dokonalá kritika! :-)

Tak za tohle si zasloužíš Tip. P.S. Ještě přijdu!

Tak za tohle si zasloužíš Tip. P.S. Ještě přijdu!

Tak za tohle si zasloužíš Tip. P.S. Ještě přijdu!

Tak jsem tady. Hele lidi, nechte toho zmatku, na oplátku já vám zazpívá-á-ám. Co má, krummcinál, bejt, že to nedodržuje formu. Četli jste sonety druhé půlky 20. století? Pravidla jsou od toho, aby je paul_atreides porušoval, důležitější je obsah, než forma a obsah to má. Tak si vy haikuznalci jdětě zase lehnout pod fíkovník. Proč by mělo mít haiku slabik správný po- čet, to nevím. Fakt!

Brekeke....

jé to je super

1/5 míň už tomu dát nemohu...

sunbird
22. 10. 2003
Dát tip
5! : 7! : 5! ... a příště nepij! ;o) S. P.S.: Mrkni do klubu haiku, můžeš tam najít co to je a jak to vá vypadat ...

mener
22. 10. 2003
Dát tip
z pera ti čiší nemálo číší...

Kolega
21. 10. 2003
Dát tip
Trošku chudé, nemyslíš? A ten rým - až přerýmovaný...

quapa
21. 10. 2003
Dát tip
chaaa!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru