Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaluby

22. 10. 2003
3
0
1168
Autor
lopatka

tak vobec netusim co to ma byt ale prosim o prepacenie,ze pisem bez diakrit.lebo som daleko od rodnej hrude a tu taku lubozvucnu klavesnicu nemaju

Strasne rada robim strasne vela veci. Tak napriklad milujem len tak lezat v posteli a ked tak uz lezim v posteli, tak aby som len tak nelezala, tak telefonujem.

Strasne rada telefonujem. Je mozne stravit na telefone cely den. Moji priatelia sa mozu zblaznit, ked sa mi chcu dovolat. Stale obsadene.

"Co robis? S kym volas?" pyta sa ma moja matka, ked sa mi nahodou dovola. Ono je to nahodou, lebo ako to je uz v dnesnej dobe mozne, na displeji vidim kto mi vola a nedviham. Niekedy nedviham ani vlastnej matke. Ono niektrori ludia ma od tejto mojej zaluby vedia pekne odradit. Tak nedviham a hovorim: "Nenavidim telefon! Vsade ta zastihnu, aj ked nemas mobil. Lebo vsetci maju mobil, takze ked si s niekym kto ma mobil, tak ta najdu."

Tak mam mobil lebo strasne rada pisem spravy. Nieco sa stane, tak hned niekam pisem. "Som tam a tam... je tu  krasne,teplo...len dusa mi mrze.." moje zvratene myslenie v podobe spravy trapi mojich priatelov a tak minaju svoj kredit a odpisuju....Snazia sa ma povzbudit alebo cokolvek.

Len problem je, ze aj ini ludia pisu spravy a necakane mi menia zivot a menia mi den i pocity. Tak odpisujem a minam kredit. Ja strasne minam kredit, vie ma to dozrat a potom hovorim:  "Neznasam pisat spravy, stoji ma to privela penazi..."

Ja radsej kupujem veci. Zboznujem minat peniaze na nakupy. Kupujem vsetko.....jedlo, knihy, oblecenie, sprostosti a kredit. Mam plny dom sprostosti a snazim sa ich zbavit. Kazde tri mesiace vyhadzujem zo skrine veci, ktore uz nenosim. Mam strasne vela veci co nenosim a mam jedno pravidlo: "Neznasam veci,co sa nepouzivaju,nenosia.Ja vlastne neznasam vsetko co pachne starinou." Tak vetram, vetram dom kazdu chvilu a otvaram skrine, nech to tam trochu dycha.

Ale mam aj par veci co uz pamataju nejaky ten cas a stale ich odkladam a prekladam z miesta na miesto. "Ved oni sa na nieco este zidu."

Uchovavam tie veci lebo milujem spomienky. Neznasam vyhadzovat veci co nieco znamenaju, ved by to bol hriech, vyhadzat ich vsetky z domu.

Zacala som ich triedit, len sa neviem rozhodnut co ma cenu a co uz nie. Tak som sa rozhodla, ze uz nic nekupim, neznasam mat plny dom veci, ktore nepotrebujem. Ja neznasam minat peniaze za vsetky tie nezmysly, ja radsej chodim do prirody.

Ja milujem prirodu. Vsetko je tak krasne zelene, potocky zvonia po dolinach a s trochou stastia aj nejaku tu zver je mozne vzhliadnut.

A ked uz som vonku, milujem robit ohen a opekat a sediet tam par hodin, spievat s priatelmi a popijat az do rana.

Len rano byva zima a ja neznasam zimu, lebo mam cerveny nos a studene ruky a tuzim len - ist domov.

Tak som doma a ked som doma, tak strasne rada robim strasne vela veci. Tak napriklad len tak lezat, tak to milujem.

A ked uz tak lezim, tak aby som len tak nelezala, tak telefonujem.

Telefonujem niekam......


T_O_M_
29. 11. 2003
Dát tip
já? nééé nikdy! :-))

Petra
28. 11. 2003
Dát tip
Tom mal pravdu pači sa mi to... Chcel si tym TOM snáď niečo naznačiť?

T_O_M_
28. 10. 2003
Dát tip
Tak to je super! +avi Petre - myslím, že se jí to bude líbit...

guy
24. 10. 2003
Dát tip
prostě se mi to líbí, no ... hlubší kritiku neumím

Elyn
24. 10. 2003
Dát tip
má to švih a šmrnc... a minimálně něco z toho provozujeme všichni..:)...se stejnými pocity..:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru