Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na WC

31. 10. 2003
1
0
2115
Autor
Vaneta

neobyčejnná povídka o obyčejné věci...

Óda na WC

 

Určitě to všichni znáte-ten pocit,kdy myslíte jen na to jedno (a není to sex),kdy neuvěřitelně toužíte po jedné malé místnůsce a její návštěvu byste nevyměnili za všechny katedrály světa.

Před časem jsem jela na dovolenou s mojí kamarádkou a ta má z celých čtrnácti dnů nejvíce zážitků spojených se záchody.Prozkoumala WC na nádražích,letištích,v letadle,na lodi,v každé restauraci,prostě všude.Ačkoli se většinou orientuje celkem špatně,při hledání WC byla cílevědomá,vytrvalá a rychlá.Pokud trpíte podobnými problémy,pak vám doporučuji,abyste se,pokud cestujete do ciziny,naučili kouzelnou větu:,,Kde je tady WC?" ve všech možných jazycích.(Když se pak někteří lidé chlubí,že dovedou říci ,,miluji tě,, například v šesti světových jazycích,můžete také přispěchat se svou troškou do mlýna.)

Totéž by měli učinit i cizinci než vyjedou k nám,neboť jsem jednou byla svědkem dramatické situace,kde jedna cizinka v obchodu s potravinami zoufale prosila o WC a prodavačka jí vytrvale cpala vejce...

Nejkrutější jsou ty chvíle,kdy se odněkud vracíte,připadá vám,že už ,,to,, nevydržíte ani vteřinu,konečně stojíte před domovními dveřmi a samozřejmě nemůžete najít klíče.Konečně je( v souladu se zákony schválnosti )lovíte ze dna tašky plné věcí,rozechvěle odemykáte a následuje poklus k výtahu,který vám ovšem ujede před nosem.Takže vybíháte těch vašich osm pater,vpadnete do svého bytu,na zem letí všechny tašky,rozrazíte dveře WC,rvete ze sebe věci a zasekne se vám zip na kalhotách...

To jsou přesně ty chvíle,kdy úsměv ztuhne i tomu největšímu optimistovi,chvíle,kdy vše ještě může dopadnout dobře,ale taky katastrofálně...

Takže jaké z toho všeho plyne poučení?Važme si záchodů a mějme je rádi,bez nich by to prostě nešlo!


Brosqička
23. 04. 2005
Dát tip
jo, je to vtipný. Jinak jsem na tom nenašla nic pozitivního, ani negativního.

Bacil
12. 04. 2005
Dát tip
Proč ne?

critica
15. 10. 2004
Dát tip
Záchodový humor? Jak "originální". :((( Nebylo by lepší se na takové psaní vy....?

Anonym44
19. 02. 2004
Dát tip
Příjemné posrání!!

Agáta_212
11. 11. 2003
Dát tip
Každopádně je to spíš fejeton než povídka. Ale i tak to je vcelku vtipné a pravdivé :-)

BarBar_007
02. 11. 2003
Dát tip
A co takhle "ÓDU NA TEPLOU POSTÝLKU"? Já totiž nesnášim rána, kdy chodim do školy ještě za tmy, do tváčí mě šípe mráz, vidím rozsvícená okna paneláků, představuji si, jak si právě někdo lebedí ve vyhřáté posteli, zatímco já tady mrznu na ulici. vždycky je ni líto mé postýlky, která stojí sama samotinká v úplně prázdném bytě. Zlatej člověk, co vymyslel postel! :o)))

Violettka
01. 11. 2003
Dát tip
Povídka? Spíš popis úplně obyčejných situací každodenního života. Nevím, nevím...

Yossarian
01. 11. 2003
Dát tip
povídka jistě ne

Aazyiah
31. 10. 2003
Dát tip
co takhle dělat mezery za tečkama a čárkama?:o) není to náhodou práce do školy?

Jeheheman
31. 10. 2003
Dát tip
Škoda, že jsi to nenazvala "WC a vejce":o)

Vaneta
31. 10. 2003
Dát tip
Za mezery za tečkama a čárkama se omlouvám.Co myslíš tou prací do školy?

Zly
31. 10. 2003
Dát tip
Hm.. docela by mě zajímal takhle niterný popis duše alkoholika, který ani tak nehledá WC (vyčurat se kdekoliv není problém, jen obtěžující společenská konvence :-)), jako spíš hospodu...hihi

StvN
31. 10. 2003
Dát tip
Zase tak neobyčejná není.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru