Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NIC

Výběr: Lyryk, Cavalera
30. 10. 2003
41
2
3755
Autor
Nevímkdo

Asi sis na mě zvykl
za těch 916 dnů
kdy jsem tě prosila.

Teď už jsem
tři měsíce
nevolala
ztratila jsem se
Ti z dohledu
tak si zavolal ty.


Přátelské setkání
neměl si do mě
lejt toho Jacka tak rychle.


Máš radost že jsem v pohodě
taky jsem mohla skončit v blázinci

vypusť to z hlavy
prosila jsem Tě  miluj mě
aspoň dneska...


Tak teď jsem O.K
sluší mi to


můj sexuální život ?
smějeme se
tak fajn, řeknu Ti to.
Jednomu je sedmnáct
křupavej salátek
říkám mu
sladkej slaďoučkej plyšáček na hraní
druhého znám ze školy
čekal na mě před fakultou
je mu o pět míň než mě
veslař a boxer
občas jdem i na večeři
třetímu bylo letos
čtyřicet
rozvedenej
zatvrzelej
poraněnej
vozí si mě k sobě domů
ani nevím
jeho příjmení
umí mi to
udělat na povel
pak spím ještě
s jednou krásnou holkou
té jediné věřím
když říká miluju tě
a jasně
s mým manželem taky
skoro tři roky jsem mu
nedovolila dotknout se mě
přesto
zůstal

mám v sobě už skoro celou lahev
nikdy jsem Ti nelhala
chtěla jsem
budit se vedle tebe
a masírovat ti
bolavý záda
vzdala byh se
úplně všeho
vím jistě že jsem potkala
lásku
ale
neřeknu ti to

už ani takhle sťatá

díváš se na mě
divným pohledem
příteli
takhle si to chtěl
nikdy už neřeknu
prosím
a nikdy už nezopakuju

 
že jedinej
koho jsem kdy milovala
si ty


2 názory

hodně dobrý

marca
05. 04. 2008
Dát tip
kruciš to je ale moc trefné...tip

Pirka
03. 05. 2005
Dát tip
Ty jo! ... je to hravé a na nic si to nehraje a ještě ke všemu je to smutné - a když člověk dokáže tohle zkombinovat ... tak je prostě dobrej : )

Nevímkdo
15. 09. 2004
Dát tip
diky za precteni

Rowenna
15. 09. 2004
Dát tip
Jéje, dušičko, že sis vzpomněla - po tak dlouhé době. :-)))) Jinak - znovu s radostí přečetla - a přečetla i diskuzi. Zaujala mě i Parkova kritika - a vůbec si nemyslím, že je hloupá, s odstupem času - jak se posouvá mé vnímání poezie, jak se já posouvám někam jinam. Tohle zasáhne. Rimmer napsal, že takhle má vypadat poezie, prožitá. Ano, ta prožitost tam je cítit - a zasahuje, ale poezie může vypadat i úplně jinak. Ne jen jako deníkový výlev citů. Protože tohle svádí k tomu, říkat, že jestli někdo odsoudí báseň, odsuzuje i mě. A tak to přece vůbec není, že ano? Tam jsem dospěla já - za ten skoro rok, co jsem to četla naposled. A ty?

Abyss
15. 09. 2004
Dát tip
no jo... znovu a znovu the best

kawa
12. 09. 2004
Dát tip
*

malykuba01
12. 09. 2004
Dát tip
*

Shellinka
24. 03. 2004
Dát tip
*** Panebože... Dneska (nezlob se) nemam ten den, kdy bych mohla tohle číst. :(( V práci se nebrečí... Schovám si tě na nějakej den, kdy mi bude líp. Tohle mi jde příliš z duše. Auau...

Shellinka
24. 03. 2004
Dát tip
Jen si tohle přidám do nejoblíbenějších...

Rowenna
11. 12. 2003
Dát tip
*************

WiruZ
10. 12. 2003
Dát tip
rekl bych ze tohle je zivot......t

Abyss
06. 12. 2003
Dát tip
...tohle fakt neco rika... pekny vylev chytlavy a jaksi... no... *

Jeheheman
14. 11. 2003
Dát tip
*.....a šajze (jak řikáme my češi:)

Narvah
14. 11. 2003
Dát tip
na efekt...

Zuzák
08. 11. 2003
Dát tip
bolavý a krásný... *

Nevímkdo
06. 11. 2003
Dát tip
Elyn - přečtu si Parkovo dílko, jen ne hned

hermit
06. 11. 2003
Dát tip
oprávněné výběry, máš i můj, pomyslný... t (v)

Křídlo
06. 11. 2003
Dát tip
Tak to je teda až moc dobrý. Až mě sere že tak dobře to neumim taky.

park
05. 11. 2003
Dát tip
......nesouhlasím s převážnou většinou příspěvků, a skutečně si nemyslím, že je to jak ze života. Asi se neseknu, když v pozadí cítím: Poslední tango v Paříži, Sladký život apod. To neznamená že jste tyto filmy musela vidět, ale to už je nějak zakysané v té naší pseudopostmoderní době ... To jsme opravdu národ dvojrozměrných, papíráčků, kteří buď hoří a nebo popelkově chladnou?( Mám na mysli ten celkem slušný Bártův klip...)... možná je na čase, hledat i jiné rozměry bytí!

Nevímkdo
05. 11. 2003
Dát tip
Park - sekl si se a popvé za dobu co jsem tady mě někdo naštval.Přímo ze života a když už chceš psát kritiku kritizuj dílko, ne to jestli hořím nebo chladnu.ani se nekouknu kdo si, kdyby si psal výborně nedokážu si to přečíst nezaujatě. Vole neodpustím si to.

Elyn
05. 11. 2003
Dát tip
Park...tak nevím, můžeš-li vůbec o něčem někdy tvrdit, že to není ze života.. Tohle zá se býti ze života až moc... Možná jen někdy sami neumíme rozlišit, co žijeme mezi chladnutím a hořením... možná jsme jen někdy otupělí a ušlapaní... Neznamená to, že nežijeme.. Hledat jiné rozměry bytí...to souhlasím... Možná je nám někdy víc blbě, než přijdem na to, co dělat jinak... Možná jen stačí mít radost z každýho dne... Obuj si její opánky a pak mluv... Nejsme dokonalí... ani trochu.. Narozdíl od Nevímkdo si tě určitě přijdu přečíst...

drfaust
05. 11. 2003
Dát tip
ad park ...naprosto netuším, co jsme za národ a nedovolil bych si pochybovat o něčích životech... jaké jsou... bez toho, abych je osobně znal... Celkově si ale myslím, že pokud tě zajímá jak je to s hořícími nebo popelujícími papíráčky, je lepší si na to založit diskuzi... Tam si můžete se souvěrci psát a plácat se pop rameni, jak je ten národ makovej a takovej... určitě tady hodně takovejch bude...

park
05. 11. 2003
Dát tip
všem ublíženým... ego, tedy ono malé, otravné, Osobnost tvořící prdnutí ve výtahu okamžiků, nám nedovolí odstoupit do dostatečné vzdálenosti od myšlenek na život, podle receptů.... a Vy přátelé, bratříčci a sestřičky, kteří jste v jeho objetí občas nebo trvale lapeni, zřejmě nechápete můj regulerní nepodpásový příspěvek do vyžádané! kritické diskuze. Ani slovem, jsem nenapadl slečnu nebo paní Nevímkdo, ale pouze její dílo, nebo ještě lépe jeho vyznění. Myslel jsem, že tyto stránky sloučí k vzájemné výměně názorů a postřehů. Není - li to tak, pak je třeba zatrhnouti možnost - nestojím o kritiku a je to! PS: a k tomu hoření a chladnutí; co si vysvětlujete pod pojmem obsah díla? Ten totiž vnímám jako soubor těchto dějů.....zřejmě jsem to vystihl neboť jste osobně dotčena ;-)

park
05. 11. 2003
Dát tip
A ještě se omlouvám Všem za pravopisné chyby, neboť jsem pologramotný disgrafik...8(

ARC
04. 11. 2003
Dát tip
***t

(závorka)
04. 11. 2003
Dát tip
jo (líbí) T

angelik
03. 11. 2003
Dát tip
utopit se v ledu. když všechno kolem hřeje až pálí.. hlavně se v něm utopit, utopit a nedívat se ven, ať nesežehne ti hlavu.. láska malá zaříkaná... je to moc...moc.........moc............................nechci říkat slovo, slova, nic podobného...tak jen pomlčím a budu si myslet, že....

angelik
03. 11. 2003
Dát tip
utopit se v ledu. když všechno kolem hřeje až pálí.. hlavně se v něm utopit, utopit a nedívat se ven, ať nesežehne ti hlavu.. láska malá zaříkaná... je to moc...moc.........moc............................nechci říkat slovo, slova, nic podobného...tak jen pomlčím a budu si myslet, že....

Cavalera
02. 11. 2003
Dát tip
*

Lihomerka
02. 11. 2003
Dát tip
tak tohle znam, ani ja uz to jistymu clovickovi nikdy nereknu, protoze to nechce ani jeden z nas slyset.... Ma to hloubku reality. t*

Lyryk
01. 11. 2003
Dát tip
no jo, já jsem takovej vůl, že bych mu to všechno, co bych měla neříct, řekla...

Lilie
31. 10. 2003
Dát tip
Tak toto vážně ano ... krása ... Tipipit

Elyn
31. 10. 2003
Dát tip
Křičení do tmy...ale koho litovat?

Nevímkdo
31. 10. 2003
Dát tip
děkuju Vám žádnej Leningrad.......no, i když podobnost tu je.... J_M_H - já vím, ale taky jsou tací, kteří chtějí aby se k nim lidé chovali hnusně , aby nemuseli být milý, měli důvod, potvrzení své pravdy a nemuseli se smát, spokojeně usnout, poděkovat, věřit, milovat....

Adam_G
31. 10. 2003
Dát tip
Nevímkdo Dílo je to opravdu silné a místy až smutné při uvědomění si pravdy. Tip a klid do dní bouřlivých.

Adam_G
31. 10. 2003
Dát tip
Nevímkdo Dílo je to opravdu silné a místy až smutné při uvědomění si pravdy. Tip a klid do dní bouřlivých.

drfaust
31. 10. 2003
Dát tip
Však mně to bylo jasný...:)))

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
wauuuu...to boliii......plne smutko narku a horkosti.....kolik bolesti nekdy lidi musi v sobe nosit...je mi z toho strasne smutno.... ..tak na rozveseleni jeden tipik :c)

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
ted jsem si jeste vsimla zarazeni...myslim, ze se netrefil/a do kategorie...snad basne epicke nerymovane...:c))))

blondýna
30. 10. 2003
Dát tip
***

Nevímkdo
30. 10. 2003
Dát tip
avi

Bizkitfreak
30. 10. 2003
Dát tip
Dop*dele!!! Jde o první tip, který na písmáku za pěkně dlouhou dobu uděluji a jsem pevně přesvědčen, že to dílo za to stojí. Krom toho, nechci, aby sis myslela, že si libuju v cizí bolesti, tohle je rozhodně....... Nadpísmácké.

dcierny
30. 10. 2003
Dát tip
Je to veľmi pekné,ale depresívne,smutné,a v reálnom živote asi bohužiaľ nie veľmi ojedinelé...tip

Stinohlav
30. 10. 2003
Dát tip
Tak tohle je opravdu nej tip co zatim davam :)

Tiami
30. 10. 2003
Dát tip
Maximálně excentrický...víc ze mě už nevyjde... megaTIP!

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
Pěkné.... mimochodem, jsou věci, které s v dnešní době už moc nepřipomínají, ale 916 dní...? Netrvala náhodou právě tolik blokáda Leningradu? To by byl odkaz ...:)))) Definitivně už připomíná toho Topola... Taky taková věc... kdysi jsem viděl jeden podobný franckouzský film: Učená pře aneb můj sexuální život. Neviděla jsi? ***

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
..jsem tu znovu po drfaustove avizu...znovu to nekolikrat ctu a vnimam to uplne jinak....diky drfauste...kolik tvari tohle dilko ma??...je to vazne po dlouhe dobe neco....NEVIMKDO..diky..:c)))

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
Mimochodem blondýno: Je pro mne trochu překvapení sledovat takovéto tvoje hodnocení. Od posledně jsem si myslel, že takto epicky laděným textům nepřicházíš moc na chuť. Asi jsem měl představu špatnou:)))

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
S tím Leningradem to byla legrace!!! Co já vím... tohle spojení si vyrobil můj mozek...

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
To kvůli té devítistovce musí hnedka napadnout každého ten Leningrad, nakonec to spojení představy obléhání a toho vztahu... osobně si ale mislím, že to Nevimkdo tak nezamýšlela...

blondýna
30. 10. 2003
Dát tip
drfaust:vzala jsem si tvá slova k sérdci a šla do sebe, krom toho jsem tak ňák, v takovém divném rozpoložení, až rozkladu, řekla bych:-)

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
V rozkladu... to snad ne! Doufám, že to bude překonáno... doporučuji některá svá trápení svěřit řekám!...:)) JInak doufám, že nemáš na mysli ros položení...

blondýna
30. 10. 2003
Dát tip
drfaust: no je mi divně, myslíš, že bych měla zajít k nějakýmu doktorovi?:-)

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
:))) To záleží na tom odkud to divně vede... Na výběr je mnoho doktorů:))) ale...:))) Všechna voda odteče. Když to ale čtu (to že voda odteče), tak tam cítím dvojsmysl, jakoby až nepotěšující. Rád bych tě ale potěšil...

blondýna
30. 10. 2003
Dát tip
začni:-)))

drfaust
30. 10. 2003
Dát tip
Jo kdybych věděl jak na to:)(

J_M_H
30. 10. 2003
Dát tip
Nevím, já to asi chápu jinak než většina lidí... je to vážně plné bolesti, ale hlavně podle mě bolesti těch druhých... a "když člověk způsobuje druhým bolest, tak ji způsobuje i sám sobě, i když si to v ten okamžik možná právě neuvědomuje..."

Seregil
30. 10. 2003
Dát tip
Velmi pěkné.....

Poison_Ivy
30. 10. 2003
Dát tip
Pravá bolest... I toho Čtyřicátníka, toho Salátka, Studenta, Manžela a Holky. A je zajímavé, že je cítit, jak ten adresát se vyhýbá své úloze, jak CHCE vědět, že vše je v pohodě. A krásný je, že vše není jen výplod derese. Tip.

lovi
30. 10. 2003
Dát tip
nezbývá než se přidat, vše už bylo řečeno...takže jenom Tip!

Vinki
30. 10. 2003
Dát tip
nekdy jsou slova zbytecnost, nekde se nehodi neco komentovat... a ja tohle komentovat nebudu... *

Gunhead
30. 10. 2003
Dát tip
nechci vypadat jako necita, ale řek bych že to je normální... a znám to taky... ale přítel se kterým spíš, už není přítel...bych to tak viděl...

UchoVoko
30. 10. 2003
Dát tip
Hm.

Raspberryk
30. 10. 2003
Dát tip
jednoznačně tip!

mesad
30. 10. 2003
Dát tip
cítím věci stejně jako ty, taghle báseň je nejhezčí jakou jsem za poslední dobu četla.

Gagarin
30. 10. 2003
Dát tip
Tak trochu mi to pripomina muj osud. Nic veseleho ale stava se to a zovot jde dal. Dilo zustava bez komentare, protoze slova jsou opravdu zbytecna. Je to tezke.

Zly
30. 10. 2003
Dát tip
čtu to/ děsí mě to volání z druhé strany břehu nechci ho slyšet je pošmourno holubi dneska ráno na střeše předváděli pantomimu byl jsem rád že mám tuhle chvíli jen pro sebe*

eh, jo, sakra...je to zatraceně nechutně pravdivě depresivní...eh...fakt gratuluju..těžký emoce to ve mně vyvolalo..tak sterilní...jestli někdo chápete můj pocit:o( | tipjaxviňa

Rimmer
30. 10. 2003
Dát tip
Ano, tohle je ono. Takhle má podle mě vypadat opravdová báseň. Zažitá, bolavá, úderná... Blbý je, že takhle vypadá i život. *tip

tanganika
30. 10. 2003
Dát tip
*

nebesca
30. 10. 2003
Dát tip
to..je...kraasnee i smutne..pusobive..proste tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru