Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TOUHA

30. 10. 2003
6
0
1592
Autor
Rozervanec

..ten kdo ma vedet asi vi... ..ten kdo nema vedet asi nevi... ..a vy ostatni...???

Laska co pali

(a)

nema slitovani,

 

Laska co hreje

(a)

nema smilovani,

 

ocicka boli

myslenky prazdne

uprostred chaosu

ticho je hlucne,

 

nevim co pocit

s privalem touhy

nemam co ztratit

snad,

           ........zivot pouhy?


Cavalera
02. 11. 2003
Dát tip
... co to bylo za den?:-) ..*

Lihomerka
02. 11. 2003
Dát tip
myslim, ze dobre vim... a za to se patri dat t*

zajímavý. kontrasty ve 3. části se Ti vážně vyvedly (i když "prázdný myšlenky" dneska už asi ani není kontrast. bohužel:-)) poslední řádek to ale podle mě zbytečně dramatizuje.

Rozervanec
01. 11. 2003
Dát tip
aqvisku...:c)))) za to zaslouzis tip..:c))))))))

Andulka
01. 11. 2003
Dát tip
..bez ctenaru by nebyl Pismak...:-)..a tak se cteme a kritizujme, at vsichni pisem lip a lip...Navic psanim neustale obracime svou kuzi naruby a nosime ji na trh....coz pomaha nejen nam samotnym, ale i ostatnim, protoze vime...ze kazdy si neseme ten svuj kriz...:-) Hezky den vsem Pismakum :-)

clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
pěkně hravý :-) taková spíš hříčka :-)

Delphy
30. 10. 2003
Dát tip
asi jsem ten, kdo neví, ale přesto mám pocit, že tomu rozumím :-)) **-**

UchoVoko
30. 10. 2003
Dát tip
Taky nevím, ale kochám. TipŤapŤop

jj, myslenky prazdne uprostred chaosu ticho je hlucne, | tip

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
je...morbidku...az ted diky tobe...takhle vytrzene z kontextu jsem si vsimla, co jsem vlastne napsala....diky za to...posilam ti tip..c))))))

mno, tak je to nejlepčí, psát v rauši:-)))

Andulka
30. 10. 2003
Dát tip
hm...pises lepsi....ta posledni radka je takova moc lacina....Jinak to zacina fajn, lehce, hrave jako vanek...a pak to nejak tezke, je to taky fajn, ale nejak uz jineho testa..ten treti odstavec ma vtip a zpatky svoje lehkost, rozvernost...az to utaje ta posledni veta...:-)

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
andulko..diky moc..vazim si tveho nazoru..taky proto, ze jsi jeden mala z vecnych kritiku...:c))))

Rowenna
30. 10. 2003
Dát tip
Trochu prázdné, promiň.

Seregil
30. 10. 2003
Dát tip
Je to povedené, jen mi chybí interpunkce....

IVANOL
30. 10. 2003
Dát tip
Ocicka mne boli, protoze chci hodne precist, aby se cetlo. I kdyz basnim nerozumim, ale ctu, ctu, ctu...........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru