Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osum minut po půlnoci...

30. 10. 2003
2
0
1259
Autor
Lowlander

Hmm... ani sám nevím...:o))

Již 8 minut je ze zítřku dnešek

z dneška je včerejšek...

Neposedné tikání hodin

tik... tak...

již 8 minut se zítřek mění ve včerejšek

a včerejšek?

Zmizel tak jako já...

Zbyl jenom zítřek...

...ten zítřek, co je už 8 minut dneškem.


Lowlander
20. 11. 2003
Dát tip
Jo, osUm je schválně, líbí se mit o... a Vosum už zase nezní tak uhlazeně :o)

Nevim, jestli je muj postrech spravny, ale citim z toho velkou bolest.*

Lowlander
20. 11. 2003
Dát tip
No, spíš než bolest podzimně-zimní deprese :o)))

Lancelott
19. 11. 2003
Dát tip
Velmi zajímavá hra se slovíčky:o))) Fakt líbí:o) A ta gramatika je tam záměrně??? Ono totiž osmička se píše osm bez písmenka "u"...musím to vědět...kdysi dávno na základní jsem do domácího úkolu přepsal na celý řádek somičku jako osum a další řádek sedmičku jako sedum...a vždycky celý řádek...jak to učitelka viděla, měl jsem to opravit a za trest napsat dva řádky z každé číslovky správně...:o))) Jinak...já mívám v tomhle chaos o prázdninách na brigádě, když dělám noční směny...to po druhé noční nevím, jestli je už pátek, nebo ještě středa...:o)

Afro
17. 11. 2003
Dát tip
No taky v tom mam po půlnoci vždycky pěknej zmatek včera dneska zítra - kdo to má furt sledovat - "Čas letí jak zplašenej už je dvanáct pryč." (z Tenkrát na západě říká to Harmonika Frenkovy na kterýho číhaj za hodinama)

Andulka
31. 10. 2003
Dát tip
:-)

Nyx
31. 10. 2003
Dát tip
Doporučuji - Časožrouti od S.Kinga, nedávno to bylo v tv

Rowenna
30. 10. 2003
Dát tip
A kdo má vědět? :-) Ta chybějící písmena jsou tam záměrně?

Seregil
30. 10. 2003
Dát tip
Pěkná joudovina :-)

Abyss
30. 10. 2003
Dát tip
..e?... :)

Mno, pravda :-)

Vinki
30. 10. 2003
Dát tip
Hmm. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru