Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prozření

30. 10. 2003
1
0
1218
Autor
Babetka

Nejhorší je, když zjistíte, že vše, v čem jste žili - ten krásný svět, byl vlastně klam... :-(

Neslyšná rána se mi rozlehla srdcem,

můj svět se sesypal jak domeček z karet,

má duše sežehnutá krutým mrazem,

vypouští hořkou slzu na ret.

 

Kde je teď má nezničitelná naděje?

Kam se schoval můj věčný smích?

Za zamčenými dveřmi se mi škodolibě směje

a z nebe padá černý sníh.

 

Asi se to muselo stát,

jak obehraná věta,

To už mě osud nemá rád?

Chci zpět ta šťastná léta!

 

Přesto tu najednou stojím,

z očí strženy klapky naivní,

toho krutého života se zběsile bojím,

míří na mě stovkou hlavní.

 

 Tolik lží jedna pravda objevila,

tolik předstírání,

tolik nadějí a snů navždy pohltila,

že slyším dětských vrátek zavírání.

 

Kde mám teď sílu vzít,

uvěřit klamu,

osud přijmout, za lepší se bít

a necítit hanu?

 

Nevím, jsem ztracená.

Nevím, co cenu  má…

 

 

Jizva se zhojila, ale dál bolí,

srdce už nemůže tak silně bít,

a tak se musí podpírat holí

a cosi v něm začalo hnít…


Babetka
26. 06. 2004
Dát tip
:-) To byl účel! :-) A jsem ráda, že semi daří! :-)

Beezer
23. 06. 2004
Dát tip
No. Ty úsměvy z nich teda čiší přímo neuvěřitelně. Musím se usmívat taky :-) Díky :-)

Babetka
07. 06. 2004
Dát tip
Tak to jsem ráda, že moje nálada čiší z mých kritik. :-) Doufám, že z nich dokonale čiší, jak se při jejich psaní usmívám. :-) Až z toho mám někdy křeč v obličeji, ale nemůžu si pomoct. :-) Jinak máš pravdu. A jsem ráda, že mi rozumíš. :-)

Beezer
06. 06. 2004
Dát tip
Tvoje nálada čiší i z tvých kritik. A to nemyslím jenom ty smajlíky :-) Vím, že je to zvláštní pocit, když napíšeš svoje pocity a ostatní to tady kritizují nebo vyzdvihují. Rozplývají se nad tím, jak je to pěkný. Ale myslím, že je lepší číst něco optimistickýho, než aby tě pořád někdo litoval. Teda alespoň pro mě. Vím jak chutná hořkost. Taky jsem si něco prožil. A když se někomu líbí jak jsem to popsal, je to v pořádku. Jinak bych to nezveřejnil. Ale rozumím ti.

Babetka
04. 06. 2004
Dát tip
To jsem ráda, že jsem v tom způsobu psaní našla spřízněnou duši. :-) A ten tvůj výraz o "zvracení myšlenek na papír" se mi moc líbí. :-) Musím ho začít používat, protože to přesně vyjadřuje můj styl psaní. :-) Díky, jen si neodpustím malou poznámku - ta sloka je možná na papíře fajn, ale když to tak cítíš, je to horší... Ale to nebylo moc optimistický a já mám momentálně (jako skoro vždy) optimistickou náladu, takže musím přidat úsměv. :-)

Babetka
02. 06. 2004
Dát tip
Když jsem to psala, potřebovala jsem jedno hodně velký trápení vylít na papír, takže jsem psala a psala a moc se nekoukala na to, jestli se to bude rýmovat a jakou to má formu. Jen jsem to potřebovala dostat ven... Ale příště si dám záležet víc, slibuju. :-) Takže děkuju za kritiku i povzbuzení! PS: Mně se ta poslední sloka taky líbí nejvíc. :-)

Beezer
02. 06. 2004
Dát tip
No. Musím přiznat, že já píšu podobně. Prostě, když ze sebe potřebuju něco dostat, tak píšu. Říkám tomu zvracení myšlenek na papír. S tou formou si hraju jen výjmečně. Jak dou myšlenky, ta dou slova. Ale ta poslední sloka je moooooooooc fajn. :-)

Beezer
01. 06. 2004
Dát tip
No, řeknu to takhle. Ta úplně poslední strofa ja naprosto výtečná. Možná bych ji udělal jako miniaturu. To ostatní už je slabší. Hloubku to má a pravdivý to je taky. Vlastně je to hezký. Ale ten závěr hovoří za vše. Za závěr máš u mě soukromej tip. Ten je výtečnej. Piš dál a dál a dál.

Babetka
20. 04. 2004
Dát tip
Díky moooc!

Babetka
22. 11. 2003
Dát tip
U mě to bude asi cíl žít, snažit se radovat z maličkostí, vážit si svých přátel a být vděčná za každý nový den. Ale nějak je to čím dál tím těžší... Ty básničky radši ne, nějak mi ty smutný moc nejdou. :-)

Hanca
19. 11. 2003
Dát tip
Asi to chce nějaký cíl, za něčím jít, básničky, nebo něco jiného? Musí se žít, jinak jsme uvnitř mrtví.

Babetka
04. 11. 2003
Dát tip
Zly: Asi je to obehrané, ale nejhorší je, když to tak cítíš... :-(

Babetka
04. 11. 2003
Dát tip
Hanca: Díky, zkusím tu naději neztratit...

Vinki
31. 10. 2003
Dát tip
na tohle si musime kazdy prijit sam...

Hanca
31. 10. 2003
Dát tip
Rozumím, taky se tak potácím, víš, neztrať naději, jsme věčné děti.

nebesca
30. 10. 2003
Dát tip
to jako asi ze uz nesi dite...to muzes byt porad ne?:))

Zly
30. 10. 2003
Dát tip
hořká slza+věčný smích+černý sníh = co asi? (obehrané věty..) (klišoidní světy)

Babetka
30. 10. 2003
Dát tip
nebesca: Můžu, ale už ne tak bezstarostné, víš? Ale máš pravdu, že já jsem dítě pořád. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru