Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlad

Výběr: Kid_A
03. 11. 2003
1
3
4751
Autor
Milly

24.10.2003 Tohle je pro mě momentálně dost závažná otázka.

Mý tělo hoří

touhou po Tvých dotecích.

Nemiluju Tě,

ale mám na Tebe hlad.

Co však moje duše-

máš i ji čím nasytit?

 

Fakt, že

budeme spolu

nás neochrání před

nástrahami Života.

 

Naopak,

jestliže nejsme

spřízněné duše

oslabí naši

imunitu

novými

citovými 

ranami

a pocitem

vyhladovění.


3 názory

Milly
11. 02. 2007
Dát tip
co ty se tu směješ? .-)

Rad_o)))
11. 02. 2007
Dát tip
:o)

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
buď a nebo....aspoň že neee hůř....:))

Milly
06. 02. 2006
Dát tip
Jak hůř?

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
mohlo by bejt víc možností....:))

Milly
14. 02. 2005
Dát tip
Tý jo ,člověče, dík!! :-)) To je můj 2. výběr.....! ;-) To mně taky napadlo, a přišlo mi smutný............................... :-( Teď už ne, i když vlastně nevím, co přesně je.

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
Angelik:pochopila jsem správně Tvou kritiku, že je to příjemnější a otevřenější, když se nemilujou? Milý Smích_a_pláč, pro Tvou báseň "Chci", která se mi moc líbí, posílám Ti avízo-hlavně pro kritiky tady, protožes mi to připomněl. Nezlobíš se?Už si tu na mě 2krát stěžovali, že dávám moc avíz..

angelik
07. 01. 2004
Dát tip
ne, to určitě ne...jen myslim a stojim si za tim, že lidi aby lidem spolu bylo dobře a rozuměli si,se rozhodně nemusí miovat..Nebo taky můžou.. Já třeba své přátelé miluju a mám jim to chuť milionkrát říct, až mi to divné připadá, ale lepší popsání toho, jak mi s nimi v tu chvíli je, nenacházím...ale je to samozejmě jiné "milování", jde jen o výraz. A když se ti dva milujou, pak se to celé přesouvá úplně někam jinam...ale na tvou poznámku - jestli se lidi musí milovat, aby si mohli rozumět a bylo jim spolu dobře - říkám ne...ale pak to není láska...

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
.....a když je to jako láska k hudbě, přírodě, zvířatům, svýmu zvířeti, rodičům?To jsou přece všechno různý formy lásky-tý, která není milostná...tu já asi neumím poznat...

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
..kam dál?

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
........taky mám ten pocit, já jsem s ním ráda, i když se tak úplně nemilujem...mantinely někde v dáli ( většinou-někdy mi to připadá divný )...........................snad jen tetovat bych se asi nenechala ani jinak trvale označit, ale člověk nikdy neví...

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
.......proto říkám: "Člověk nikdy neví........." ;-) ...............a jak Ty teda víš, že jo?

geper
05. 11. 2003
Dát tip
Hlad je z oblasti poživačných chtíčů, jen na chvilku uspokojující potřeby...duše ve své touze ve většině však zůstává opuštěná na trase nenaplněné touhy...

Seregil
05. 11. 2003
Dát tip
Zvláštní....

Milly
04. 11. 2003
Dát tip
Tak jsem to rozvedla...jak jsem to právě cítila.

Indošek
03. 11. 2003
Dát tip
no.... já Ti rozumím. a odpověď zní... nemá...

Milly
03. 11. 2003
Dát tip
Já doufám, že třeba jo-copak se lidi musí milovat, aby jim spolu bylo dobře a rozumněli si?

angelik
03. 11. 2003
Dát tip
milovat se nemusí...a pro naplnění duše je to příjemnější a otevřenější...alespoň pro mě určitě. přátelé jsou pak trošku v jiné sféře duše. Jinak, dobrá úvaha, postřeh...možná bych to rozvedla

3/5 ¨spíš úvaha...divné...známé...ale jako báseň mi to nic nedalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru