Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezejmenná touha

03. 11. 2003
1
1
4048
Autor
Milly

24.10.2003 Je lepší mít aspoň něco než nic?

Jsme spolu.

Ty, které milujeme,

možná už nikdy

neuvidíme.

Toužím...

Pojď ke mně!!!!!

 


1 názor

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
Jiříku, ano, lepší je mít něco než vůbec nic.. Hm, a o tomhle je asik i tohle "dílo", jak tak na to koukám.. :-) Pro každýho to, co si vybere. Někdo třeba radši nemá nic a vzpomíná jen na to, co bylo "dokonalý". Já ne.

Milly
09. 12. 2004
Dát tip
No právě, a podle mě k tomu pokusy o slepování někoho přímo směřujou..

j_i_r_i_k
09. 12. 2004
Dát tip
Neříkám, že to za to nestojí, jen že je to nebezpečné :)...

Milly
08. 12. 2004
Dát tip
Díky, jiříku, já vím........ Tady máš to slepování....... :-) Víš, ničí mi to vztahy, když v sobě nenacházím sílu slepit se sama....

j_i_r_i_k
08. 12. 2004
Dát tip
Mno, aha... Bych se asi jen opakoval, když nemáme sílu slepit se, najděme sílu nechat se slepit... A ta závislost - mno, to je těžký, to je vcelku dvousečný meč a balancovat na jeho hraně je dost nebezpečné...

Milly
27. 10. 2004
Dát tip
Jiriku, třebas někdo druhý může ukázat cestu k lepidlu....., ale lepit musí podle mě každý sám sebe..... ......a dnes....připadám si trochu opevněná vůči lásce, ale mám hodně ráda...... :-)

j_i_r_i_k
27. 10. 2004
Dát tip
Opevněná vůči lásce? Zboř ty hradby, nechrání Tě, ale svazují...

Milly
26. 11. 2003
Dát tip
Díky-a Tobě přeju šťastnou Tvou cestu! :-)

j_i_r_i_k
25. 11. 2003
Dát tip
To už srovnáváš, co je lepší "mít"... Já tvrdím (či souhlasím s tím), že je lepší "mít" něco, než vůbec nic... Ano, jsi-li hromádkou střepů, asi je lepší věnovat čas jejich slepení, než hledat někoho, koho pořežou... I když občas se stane, že někdo přijde a slepí Tě sám - vzácné okamžiky...

Milly
25. 11. 2003
Dát tip
Tohle mi zavání závislostí a tý jsem si užila dost.Když jsem "hromádkou střepů"-je nejlepší slepit se tak nějak sama, jinak se o ně pořežeme oba-zvlášť když se je bude snažit slepit...Tím netvrdím, že mi s někým v tý chvíli nemůže být krásně, ale pro budoucnost je to dost nebezpečný-i když-zkušenosti zocelujou a hodně jsem si z těch vzácných okamžiků vzala....

j_i_r_i_k
25. 11. 2003
Dát tip
Závislost? Určitě, ale ne nutně absolutní, což je podstatné - slepit se sama je krásná idea, ale kde k tomu vzít sílu? Dá se to pak snadno zaměnit s prohlášením střepů za normu, jsi-li zároveň stavitel i pozorovatel, nemusíš nic poznat... Až někdo zvenčí může vidět víc, třeba tak, že mu nabídneš vázu a on se řízne...

Milly
25. 11. 2003
Dát tip
Sílu beru v sobě, a v myšlenkách, kterým věřím.Taky každý kouká na věc z jiného úhlu-takže na jedný straně může vidět něco, čeho si já nevšimnu, ale na tý druhý nemusí vidět to, co já. On se řízne-ale to pak pokládám za jeho problém-stejně jako když se já o sebe nebo o někoho jinýho říznu, je to můj problém.

j_i_r_i_k
25. 11. 2003
Dát tip
No, je to Tvá cesta, přeju Ti, ať se jí držíš...

j_i_r_i_k
24. 11. 2003
Dát tip
A jak to vidíš dnes?

Milly
24. 11. 2003
Dát tip
Dnes...nemiluju ho, ale je nám spolu dobře-a vůbec-mám ho ráda.

j_i_r_i_k
24. 11. 2003
Dát tip
Odpověď k prologu: Určitě ano...

Milly
24. 11. 2003
Dát tip
Jak se vezme-někdy je lepší "mít" nejdřív pořádně sebe než někoho jinýho-( myslím duševně! ).;-) A i když někoho "máš", "mít" pořád i sebe... :-)

Barbar
17. 11. 2003
Dát tip
jo tip

Barbar
13. 11. 2003
Dát tip
Jak rád bych poseděl pohladil, líbal jen kdybych netuhnul a víc se hýbal pro tělo starcovo je velký úspěch dostat se z bazénu zas spátky na břeh BARBAr

3/5 prolog moc hezký...zbytek moc ne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru