Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

05. 11. 2003
5
0
1579
Autor
Hanca

Takové zamilověné snění.

Sen

 

Ani nevím co chci psát

chci si nechat blahé sny zdát.

Sny o něžném teplém vánku,

co proudí mi okolo spánků

sny o pestré krajce

kterou slunce vytvořilo na vodě

sny o staré bajce

která píše o svobodě

sny o sladkém milování

mám jedno tajné přání

chcí být Tvou paní!


Mila_cik
31. 08. 2004
Dát tip
na mě to působí tak nějak nevinně a při tom asi tak nevinná nebudeš..:-))

vesuvanka
06. 03. 2004
Dát tip
Pekne.

Wries
03. 01. 2004
Dát tip
Pekne

Lancelott
03. 12. 2003
Dát tip
Jo...smajlíkz:o) Básničku máš pěknou:o)

Hanca
14. 11. 2003
Dát tip
Prosím Tě, co znamená 3/5 a ty dvojtečky a závorky?

Hanca: smajlíky se tomu říká :)

Zaprděnec
13. 11. 2003
Dát tip
je to rozmilé, hravé, je to tak čisťounké, tu máš tipík.

Rowenna
06. 11. 2003
Dát tip
No, říkánky. Lehounce plyne. Skládá se ti to na papír.

clovrdik
05. 11. 2003
Dát tip
:-) je to takový hravě milý,ale nevím, co by se na tom mělo hluboce kritizovat :-)

Hanca
05. 11. 2003
Dát tip
Jsem taková hračička, rýmy mi jdou samy, ale ritmu nerozumím. Spíše se mi v básních odrážejí mé prožitky nebo touhy, musí mne něco nebo někdo inspirovat. Zatím jsem poslala jen takové jednodušší veršovanky, ty složitější věci se mi zdají být krkolomné, neohebné a depresivní. Když čtu některá díla, koukám s otevřenou pusou, ti lidé jsou tak šikovní a nápadití. Moc se mi na písmákovi líbí, nejraději bych v něm listovala stále.

clovrdik
05. 11. 2003
Dát tip
:-)) tak listuj :-))) pravda je, že se tady sem tam nechá najít autor a dílko, kteří stojej za čtení :-)

3/5 :))

Vinki
05. 11. 2003
Dát tip
mas to pekne, lehke a s veseleou pointou, co jde primo k jadru veci :)... * jinak tady muzes byt porad, mnozi tady opravdu jsme, ale zaroven musime davat pozor, aby nam neutikal realny zivot...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru